Fórum - Téma


kontrola stavu baterie


Fórum Astra H kontrola stavu baterie

Informace o modelu: Opel Astra H

Diskuze o vozidlu

2007 Astra H 1.3

45 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 300 ccm (79 cui), 4-válec, 16-ventil.



2014-12-08 18:39:21

Zdravím ,měljsem problém s ventilátorem chlazeni který mi pořád šel i po vypnutí motoru i když byl motor studený,-na diagnostice mi bylo řečeno ,že došlo k poklesu napětí ,baterie byla skoro vybitá,-nabil jsem ji ted je to v normálu ,ale chtěl jsem se zeptat zdali někde v menu jsem schopen zjistit stav baterie ,třeba v procentech nebo tak něco,nemam displej v češtině,je tam plno hodnot ,nevíte zdali tam není hodnota baterie? Mám háčko 1,3 CDTI,Diky walter

2014-12-15 08:49:03

zdravim. panove jak silnou baterku mam koupit do sveho auta?(1.7TDCI), dneska rano mi baterka umřela, dival jsem se na baterku a je tam 55ka. předem dekuji za odpoved

2014-12-15 09:20:54

* Co všechno lze vyvolat (a zobrazovat) v menu tvého auta, tuším jen velmi mlhavě, nicméně co se akumulátoru týče, jsem přesvědčen, že zobrazovatelné bude tak akorát aktuální napětí, což ale nevypovídá o samotném stavu baterie, jenž máš asi na müsli... Aktuální kondici akumulátoru by měl být schopen zjistit každý autoelektrikář.

* A jaký akumulátor pořídit do 1.7cdti - z výroby je instalován 55Ah, tedy tato kapacita motoru a el. výbavě auta postačuje a podle toho bude i motor vybaven alternátorem schopným akumulátor za provozu dostatečně dobíjet. Akumulátor můžeš pořídit i s vyšší kapacitou, ale rozumně, aby altík stíhal, bo trvalé nedostatečné dobíjení aku snižuje jeho životnost. Asi bych neuvažoval o kapacitě vyšší než 60Ah...

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-12-15 21:48:24

colommbo: "Aktuální kondici akumulátoru by měl být schopen zjistit každý autoelektrikář." k tomu dodám: Vybavený zátěžovým měřičem baterií...... Obyčejný multimetr a hustoměr je v tomto případě na prd.........

2014-12-16 08:24:58

Osobně se mi zdá 55Ah na naftový vůz dost málo. Důležitější údaj než Ah baterie je maximální startovací proud který baterie dokáže dodat. Pokud bude menší než předepisuje výrobce , baterie se rychle zničí. Možná proto ti ta 55 umřela.

Vyší kapacita nevadí , žádné "nestíhání dobíjení " se nekoná. Občas je dobré baterku dobít slušnou nabíječkou doma , obzvlášť když se nejzdí autem často , nebo před zimou. Pamatujte že jakmile baterii vybijete do "mrtě" , rapidně se sníží její životnost a pokud jí vybijete uplně na nulu , můžete jí vyhodit (zničí se).

2015-01-23 13:18:25

zdravim. panove dneska rano jsem došel na parkovište , po otočení kličku starter udelal vžik vžik a baterka mrtva(byla scela nabyta před 14-ti dnu) ješte že pro klidnou duši vozim sebou nahradní baterku(74ku), vymenil jsem to, po otočení kličku brnk a odjel jsem. asi mam v aute nejakou nenažranou krysu ktera mi ten proud žere.

2015-02-05 11:15:57

Svata Pravda hosani.mam 1.7 81kw a man tam 70ku od vyrobce tam byla 72 ale.vibyla se ja do lil a dobyl .

2015-02-07 19:42:09

zdravim. panove muže mi prosim nekdo poradim jak mam zjistit jestli alternator dobiji dostatečne, neco jsem videl na youtube, borec nastartoval auto zapnul topeni vyhřivaní skel , sedadel , rozsvitil potkavačky, dalkova svetla proste vše co vtom aute mel, vzal ampermeter, zapnul ho, pripojil plus na baterku a minus na alternator, ampermeter mu ukazovalo 12.8 na volnobeh, prej že když tato hodnota pada a nedrži se aspon na tech 12, tak je potřeba řešit alternator, je to tak nebo jinak?, predem dekuji za odpoved

2015-02-07 20:19:31

paiu: Už se tu o tom psalo mnohokrát, nastartuj motor a změř napětí mezi svorkami akumulátoru. Pokud na volnoběh naměříš cca 14,2 - 14,3V, bude to v pořádku.

2015-02-07 20:37:53

no prave že tech 14 neni, a baterka se mi za jizdy moc nedobije, asi začnu řešit alternator, jinak když auto stoji baterka se nevybije, baterka je dva mesice stara 74ka, už jsem jednou musel dobijet.

2015-02-13 18:02:03

Zdravím, mam dotaz, co ma vliv na baterii ze se jen tak vyvaří clánky???

2015-02-13 18:17:52

kacenka: Pokud se "jen tak vyvaří články", může být jednou z příčin (krom vady samotného akumulátoru) trvalé přebíjení v důsledku vadného regulátoru napětí alternátoru. Máš možnost změřit, kolik alternátor dobíjí...?

2015-02-13 18:27:11

colommbo: no to uz nemam auto vcera bracha odtah pác na tom něco odeslo.

2015-02-13 18:28:20

colommbo : a jestě dotaz, jak poznám ze mam nacaty tesnění pod hlavou ???

2015-02-13 18:54:37

kacenka: Vadné těsnění pod hlavou se projevuje kupř. přítomností oleje ve vodě (mastná oka v expanzní nádobce), vodou v oleji (našedlá emulze na měrce oleje), unikáním chladící kapaliny aniž by bylo zjevné, že teče někam "ven" nebo tlakováním do chladícího systému (hadice jsou na omak velmi tvrdé.)

2015-02-13 19:08:33

colommbo: olej ve vode jsem nezpozorovala, vodu v oleji taky ne, chladící kapalina mam tuseni že asi uniká ale nejsem si jistá a tlakování chladícího systemu muzu potvrdit, jednou jsem otvírala expansku a sycelo to jako blázen a hadice co je u chladicě byla nafouklá jako vzducholod

2015-02-13 19:10:12

a co hadání motoru a následné chcípání a pak už to vubec nenaskocilo ??? po vyřazení rychlosti a pousteni spojkoveho pedalu to mělo tendenci chcípat

2015-02-13 19:18:28

kacenka: Že je některá hadice nafouklá, nemusí mít s vadným těsněním pod hlavou vůbec souvislost (stará hadice se může nafouknout i tak, bo v chladícím systému se udržuje přetlak, proto taky při otevření víčka expanzky to může syčet.

P.S. Asi rozumím, kam míříš, Kačenko, ale tady jsme ve vlákně o akumulátorech...

2015-02-13 19:22:59

colommbo: jasný v poho , jsem jen holka která se v autech moc nevyzná .... tak jen ríkám co vím a ok zkusím se kouknout do vlákna jde se řeší těsnení


Odpovědět