Fórum - Téma


Konečná, přátelé...


Fórum Pokec všeobecný Konečná, přátelé...



1  2  3

Venca49  
Václav
2015-11-26 21:43:31

colommbo: Moje řeč,já to tak trochu čekal

2015-11-27 07:29:50

@ Colommbo:

Nelzi kamarade! Ja vim presne, o cem "nase" vanoce jsou ... o stedrovecerni poradne veceri a naslednem traveni casu (a vecere) u pohadky ... ti zdatnejsi z nas tu pohadku dokoukaji a neusnou

2015-11-27 09:46:15

Já osobně mám nejradějí vánoční a velikonoční svátky ty miluju já mám vždycky takovou radost a tatík kterému je 80 let ten obživne jak malej,ostatní svátky bych zrušil jsou oničem.Když se budu chtít vyřvat jdu do hospody.

2016-07-01 07:52:37

Reaguji na první příspěvek v tomto tématu. Od pondělka jezdím novým Traficem (což je stejné, jako to zmiňované Vivaro). Motor 1,6 nafta 70 kW. Vůbec nechápu, proč do toho dávají takový motor. Zatím jezdím sám a víceméně prázdný... a dost mě překvapila spotřeba, která je zhruba 8-10 litrů na 100 km. Myslel jsem si, že tam dávají tyhle "socka" motory, protože to nebude žrát. Ale ono to nejede, žere a motor pujde po pár letech do kytek. Tak jako kde to jsme, kde je výhoda malého objemu?

2016-07-01 08:09:18

m.artty: vyhoda zadna neni...to vime vsichni co mame porovnani. Ale je to stejne vsude, u nas u autobusu to same. Do noveho, 8,5t busu ti daji V4 motor 4,5l se 130kW a kroutakem cca ani ne 600nM ...jak to asi pojede a jak pojede a za kolik? Kdo byl zvyklej z normalniho Cursoru, co je ve starsich Karosach, kde C954 vazi jen asi o dve tuny vic, je to klasika 12.5m verze a 230kW, tak breci a nadava, ze ty novy proste nejedou, coz je fakt a kdyz v tom vezes jeste lidi, tak do kopcu stojis.... Ale papirovou spotrebu to ma 16 l na 100km. Skutecnou asi 23l.

2016-07-01 09:16:11

ondra01: Ano, montáž takových a podobných motorů do užitkových vozidel bude s největší pravděpodobností o papírové spotřebě, jíž se ty zázraky techniky pyšní. Jak je tomu ve skutečnosti, je-li auto naložené lidmi nebo dvěma paletami nákladu, už výrobce nezajímá...

pene  
2016-07-30 14:06:40

colommbo: Blbé je, že to nezajímá ani provozovatele. U nás v práci máme MANy a Mercedesy. MANy jsou starší, ale stačí půl plynu a jede. Mercedesy plní aktuálně platnou Euronormu a běžně si řadí při 1100 ot./min. Bez kickdownu se člověk nad 1200 ot./min nedostane. Při jízdě po rovině točí pod 1000 ot./min. Jenže to nejede. Takže kickdown a rázem točíme až do 2000, kde začíná červené pole. Výsledek spotřeby a potažmo emisí? Předvídatelný.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-07-31 00:07:19

pene: Přesně z tohoto důvodu jsem používal manuální možnost řazení u vozu MAN TGA D20 430 s 12 stupňovým automatem již před lety. Skutečně řadil naprosto nesmyslně brzy a pak nebyli koně na dlaší zrychlování a plácalo se to leda tak do stehen..... Proto zlatá TGA 410 s 16 stupňovým manuálem, to byla balada a tahala jako divá a za prd spotřeby... S poloviční tonáží jsem se s tempomatem vešel v pohodě do 24 litrů na 100 km, s plnou dardou jsem 30 nikdy nepřelezl.....

Bohužel, dnešní výrobky i v tomto segmentu stojí s prominutím za prd.....

pene  
2016-07-31 03:04:50

Kopejda: ano ano, a protože vývoj se posouvá tímto směrem, mají (alespoň tam, co jsem) vozy tlačítka D, N, R. Toť vše. Ty nejstarší pak ještě 1, 2, 3. Ale to už jsou na zdejší poměry dedečci. O ledasčems vypovídá i to, že když jsem v autoškole zmínil, že v Čechách jsou rozšířené manuální převodovky, odpověď zněla "no to by to vypadalo!".


Odpovědět

1  2  3