Fórum - Téma


Konečná, přátelé...


Fórum Pokec všeobecný Konečná, přátelé...



1  2  3

2015-11-25 09:10:51

Tak nevim, jestli jsem blbec ja, nebo soudruzi v Bruseli, ale co je moc, to je zu viel i na staryho Bobra ... aneb vcera jsme byli s sefikem na obhlidce nabidky Opelu. Mno. Katastrofa. Jinak se to nazvat neda.

Ok, kdyz necham stranou cenovou politiku, tak dalsi smrtelna rana prichazi uz jenom pri pohledu na tristni nabidku modelu a predevsim motoru. To je opravdu konecna stanice. Kde nic neni, ani cech nebere.

Tak trochu nam ve firme chybi neco jako osobni dodavka, multivan je out, cenove predevsim ale hlavne pomerne uzkou nabidkou motoru. Kde je kurva VR6tka???

Toz, volal nejakej smoula z AutoVarsu, ze jestli nechceme se prijit podivat na hustokruteprisnou squelou nabidku tech super stroju. Ze prej bude i kafco. No tak proc ne, ze. Nebudu vas napinat, kafe nebylo, ale s tim se tak nejak pocitalo od zacatku.

Hm, tak predne ... movano se dodava uz jenom s nejakou usmudlanou 2.3 naftou od picusu (cti Renault). Na muj dotaz, jestli by tam nebyl nejakej trilitr od Isuzu ... ticho. Takze, Movano je out.

Ocko padlo na mensi, celekem uhledne vypadajici Vivaro. Dodavaji to v jakesi "business" edition. Docela jo, pekna krabice na devet lidi. Koukame, vsechno z recyklovanych plastu, plechy takove ... slabe, ale za ty prachy, budiz. Pri dotazu na motor jsem se uz zacal smat a prodejce nevedel, jak dal. Prej 1.6 v nafte. Cha. Hmotnost brzdeneho privesu az dve tuny (!). Tak jsem se nenapadne zeptal, jak to vyjede na Cukrak, jako s tim privesem. Ticho. Pokus o zachranu tu byl, kdyz se sef zeptal, jestli to prodavaji i s tim benzinovym turbo-dvoulitrem. Ze prej ne. Tak ... sbohem.

Ach jo, fakt skoda.

2015-11-25 09:22:44

beawer: Píšeš o užitkových vozech, Jene, ale ono se to týká i osobních a nejen automobilky s bleskem ve znaku (čest šafránovým výjimkám!) Už několik let je divná doba. Někde jsem tu možná už před časem psal - moje případné další auto nebude Opel, bohužel, není co vybrat a lepší to nebude...

2015-11-25 11:43:37

colommbo: Máš už něco v hledáčku?

2015-11-25 12:25:08

Ono už to lepší nebude.

V létě jsem dostal služební Movano, L2H2, prosklené, 9ti místné, 2,3 125 koní. Jezdilo to docela dobře, na vzhled jsem si musel chvíli zvykat... po 5 tisících km dostalo ránu zezadu a od té doby ho opravují. Co se týče užitkové hodnoty, tak docela dobrý... jen nechápu to "čalounění" skoro z papíru v nákladovém prostoru. Tam už jsem měl dost poškození po těch 5 tisících.

Potom jsem měl měsíc loňské Vivaro (ještě to nebylo to s hnusným předkem), L1H1 s nějakým naftovým dvoulitrem. Tam si zase moc nesedl vnitřek a musel jsem si zvykat, ale nakonec dobrý. Oproti Movanu bylo pohodlnější a více se blížilo osobáku. Nedělalo mi problém přesednout po týdnu zpět do Omegy, u Movana jsem po přesednutí byl prvních 5 km úplně v prdeli Jinak L1 v 9 místech je naprd - málo místa vzadu (cca 0,6 m).

Každopádně osobně bych si nepořídil asi ani jedno.

Jinak co se týče nových aut celkově, tak je to v prdeli už dobrých 10 let. Všechno je divné, zbytečně mohutné, ikdyž to jsou velký auta, tak prostor v tom není. A motory, to je kapitola sama pro sebe...

Já budu jezdit asi pořád Omegou, jen si musím pořídit nějaké do zásoby

2015-11-25 12:44:46

m.artty: Ano, Martine, "Už několik let..." = "už dobrých 10 let."

cyril: Ano, Cyrilku, v hledáčku už cosi mám. Jenže se to teprve letos začalo prodávat, musím pár let počkat, až budou v nabídce ojeté za akceptovatelnou cenu...

Venca49  
Václav
2015-11-25 18:40:39

m.artty: Movano,Vivaro = Francouz,nebrat!

2015-11-25 18:45:39

venca49: Já vím, že to jsou Renaulty

Venca49  
Václav
2015-11-25 19:01:58

m.artty:

2015-11-25 20:04:39

Pěkné čtení, dodávku jsem řešil začátkem roku, taky jsem si zkusil projet Vivaro, prázdný dobrý, ale jak dlouho to vydrží? Tak jsem objednal opět Fiat Scudo 2.0 130k, starý mi najelo bez problémů 300tkm, jen výměna EGR a i když je to taky francouz, ale se lvem, jsem s tím spokojený, zatím najeto jen 16tkm, ale pořád lepší než koncern a pod.

2015-11-25 20:47:08

U nas v praci máme Renault Master a bez problémů. A to co musej snašet se servisákama tak to obdivuju co už vydržel

2015-11-25 22:13:28

colommbo: že by nová XC 90?

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-25 22:16:40

kralik.23: To asi neéé, Jirka bude chtít určitě 6 a více válců v benálu a s manuálem o počtu rychlostí možná i přímo úměrném počtu válců

2015-11-25 22:22:41

jo u Volva je to asi nejvetsi zklamani,sice vsichni tvrdi jak to vlastne ani neni poznat ale...V rodine mame dve D5 a to je hudba pro usi:)

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-25 22:31:27

kralik.23: S kombíkem s T5 benzín v plný náloži jsem se svezl, kdo neřídil, nepochopí.....

2015-11-25 22:35:29

kopejda: Ano, víceválcová benzínová zadokolka s manuálem...

2015-11-25 22:40:47

kopejda: no tak T5 bohuzel osobne neznam:)

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-25 22:45:24

kralik.23: Byla to V70 ročník tuším 2003....... Totok: http://www.auto.cz/volvo-v70-t5-136

2015-11-26 07:40:42

čeza: My taky máme Mastera, rok 01 nebo 02, má najeto půl milionu po stavbách a pořád to jde z ruky do ruky... a krom toho že trošku vrže a vypadá jako vrak, tak jsem s ním jezdil rád.

Colommbo: Takové auto dneska ještě někdo dělá? Mám tak nějak stejné požadavky, jen s tím, že bych zvládnul i naftu...

2015-11-26 12:16:23

m.artty: Představ si, Martine, že dělá a dokonce to nemá ani stop-start systém! Jediná "vada", o níž zatím vím, je namísto klasického servořízení už "jen" elektrohydraulika...

2015-11-26 17:34:54

@ Colommbo:

Napada me jedine snad Mustang s V8mou ...


Odpovědět

1  2  3