Fórum - Téma


koncový díl výfuku (tlumič)


Fórum Omega B koncový díl výfuku (tlumič)

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-10-08 10:53:14

zdar,

sem se chtěl zeptat jestli je velký rozdíl ve verzi pro sedana a pro kombíka ... Mužu mít remus za pár Kč ale je na kombi...

Díky za odpověď...

2011-10-08 11:21:41

jestli se jedná o vectru B tak je to stejný

bad64  
2011-10-08 11:56:38

Jedná se o Omu B r.v. 1999

2011-10-08 12:17:37

Přesně tak viz. profil... A je to MV6...

2011-10-08 12:35:50

http://obchod.prodejvyfuk....php?cPath=35_260_289_290

s tohoto odkazu se zdá že to stejný nebude

2011-10-08 13:50:27

Jo to taky tušim... Jenom jsem doufal, že někdo něco podobnýho řešil... No na německy ebay se teď jeden za100 eur draži... Ale je to na kombála...

2011-10-08 23:44:46

100% JSOU JINÉ JAK PODLE CHYTRÉ KNIHY TAK PODLE ČÍSLA.KOMBI MÁ 3 ŮCHYTY A SEDAN 4.ALE MYSLÍM ŽE BY TO ŠLO DOPASOVAT PŘI TROŠE STĚSTÍ

2011-10-09 21:55:11

Jasně...není problém to napasovat...Já mám taky zadní od VM sportu a jen jsem si ze série odbrousil a na novej navařil držáky a už mi tam pokuřuje 2 roky a OK.

2011-10-10 09:47:25

vyhozený prachy za zadní díl ... Na MV6 stačí vzadu pouze trubka , jen musíš zachovat střed + kat , jinak ti spadne výkon.

2011-10-10 21:28:34

.. a nejezdit po dalnici ustalenou rychlosti - z toho bordelu ti pak drnci v hlave maly letadlo - rada za vsechny prachy.

2011-10-11 06:20:25

Souhlas....Nedávno mi upadl výfuk u Rencka 19 a super zvukr rezonovalo to celou podlahou.Rachot že se všichni otáčeli.

Rozpadlo se to ve spojce mezi 2 a3 dílem Jo a doporučuju koupit raději nějaký trošku značkový výfuk?? ne starline nebo podobné....Ono to totiž kromě toho že je levný taky nesedí....Vlastní zkušenost...A rozdíl v ceně?? Starline 860kč a nebo Bosal za 1045kč...Nakonec mám bosal a jsem rád že mi vzali ten starline zpět...Ponaučení na příště

2011-10-11 21:35:06

Bavímese o Remusu za v podstatě 13 000.- Kč Jinak díky všem za rady .... Tem Remus jsem slyšel, a je to pohoda co se týče rachotu ono samotná omega je miloučká a tichoučká do 3000tis./min... takže bolení hlavy by nemělo hrozit... ú

2011-10-12 06:13:37

Jako já nepopírám účinon výfukových soustav , ale pouze jako celek , nikoli pouze jako jeden díl , ten nemá (nebo má minimální ) vliv na výkon. Pokud ti jde o výkon , tak řešit jako celou soustavu , tedy od parohů až nakonec , a k tomu adekvátně upravá sání. Ale pokud ti jde pouze o zvuk , jsou to vyhozený peníze , stačí trubka. Nebo si můžeš kuchnout starej díl a ten si pak doladit jak se ti bude líbit. Vpodstatě čím víc vybrakuješ zadní díl , tím víc bude dunět, pokud dáš trubku neduní to tolik , pokud změníš střed zvuk se posune do vyších frekvencí - řev) .

2011-10-12 16:41:42

Díky za konstruktivní radu... no ze srandy si asi vzimě pohraju s tim středem... mám jeden starší vejfuk ... Tak padne za vlast.

Jinak když jsem Omegu koupil tak tam byl vzhledově pěknej vejfuk, ale byl na 4válec - věc se měla tak, že před koncovým dílem spojil dvě trubky v jednu která pak šla do koncového dílu... Tak se chci zeptat jestli to má nějaký vliv na výkon nebo spotřebu?... Mě se totiž zdá že výkon je +- furt na hovno.... , a spotřeba trochu stoupla... (po výměně za originál řešení)...

2011-10-12 17:33:56

U V6 je to problematické , je mnohem citlivější na změnu protitlaků než V4. To s tlumiči (jejich zvukových projevech ) vychází z mého laborování co sem dělal na svym kadetu , ale u V6 nemam zkušenost , vycházím z rad pánů z opelrenbaum ( Legend a Lešák ) kteří stím májí jisté zkušenosti.

2011-10-12 17:54:15

Hele a co to udělat jako BMW.Tam jsem viděl že mají komplet vše odděleně.Tak sehnat dva menší poslední díly a upravit je misto toho jednoho.Pak bude oddělená pravá levá a třeba tím něco nahoníš.Jen doměnka ,.místo tem je

2011-10-12 17:55:21

Nazdarek, jezdit bez zadniho dilu je jak jezdit s vykuchanym katem, jen to rezonuje! ja měl dva ladaky vedle sebe a v autě to nedunělo! a co se tyče spojovani ze dvou do jedny tak to vubec nedělej! auto strati vykon tak o 45%! prostě se to dusí! vlastni zkušenost! ted mam vzadu duplex a je to parada, neřve to a auto přitom nestratilo svuj vykon!!

FIT
2011-10-14 00:40:51

Zdravím oplákyMěl bych na vás prosbu o radu..Před pár měsíci jsem koupil omegu B MV6 1996 kombíka.Dělá mi to hroznej kravál , ve vyžších otáčkách takovej kovově rezonační zvuk..Dával jsem to za vinu koncovému tlumiči,tak jsem koupil novej a pořád stejný zvuk..Potom mě napadlo střední tlumiče vyfuku,tak jsem do nich nabouchal trubku a zavařil-výsledek stejný akorát hlubší zvuk..Katalizátory už vyřezal předchozí majitel,takže ted je to průchozí roura a netuším co by tam mohlo dělat ty nepěkné zvuky..myslíte že za to muže absence katíků?Můžete mi prosím poradit co s tím?Díky moc FIT

2011-10-14 12:38:01

Mno jestli mas trubku volne pruchozi od svodu az dozadu, tak ta 'rezonance' je vskutku rezonaci ty trubky, to proste neodstranis pokud nedas do cesty spalinam neco jak usmernovac - vicemene jakejkoliv tlumic, kterej ty plyny zpomali nebo jim da smer.

Bohate by stacilo ty prazdny komory od katu vylozit tenkostenejma trubickama o prumeru cca 7mm nebo tam dat derovanou trubku - po smeru vyfukovych plynu, samozrejme - a volny prostor u plaste vycpat dratenkou, protoze prave ten 'hluchej' prostor rezonuje a pak ti zni cela soustava, takhle si vytvoris tlumic a zaroven to bude volne pruchozi ... samotnej koncovej tlumic to uz nezachrani, protoze bejva sam pruchozi.

FIT
2011-10-17 18:41:01

Sehnal jsem celý starší výfuk,tak ho tam v pátek frknu a uvidíme jestli se to ztiší a jak pojede, všude jsem se dočetl že MV6 bez katalyzátoru prostě jedou o poznání hůř..Jinak děkuju za radu Beawere


Odpovědět