Fórum - Téma


Kolísání otáček


Fórum Vectra B Kolísání otáček

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1997 Vectra B 2.0

49 diskuzí

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil.


1  2  3

2015-09-16 21:05:15

zdenda: aha no to je taky možný napíšu si to to mě nenapadlo :) to vyjde levněji a jinak spolehlivost u tohoto auta ví někdo?

2015-09-16 21:08:24

motorově je ta 1.8 dobrá...a prý to jezdilo lépe než 2.0 16V...tvrdí kolega z práce, který má teď toho dvoulitra

2015-09-16 21:10:45

zdenda: tak to jsem rád protože přecházím z 1.6 74kW 1999 a tak tohle bude snad lepší všichni říkal jak ty 1.6 stojí za prot že ty 1.8 jsou strašný držáci

2015-09-16 21:19:12

dominic: tak to si určitě polepšíš, ta 1.6 se vůbec nepovedla....a ta 1.8 je opravdu živá a šel bych do ní i já (než třeba do 2.0 - toho jsem už měl)

takže pokud se o to auto někdo staral, tak ti ještě udělá hodně radosti

2015-09-16 21:23:16

zdenda: jéé tak to jsi mě velice potěšil snad nebude v tom takový problém a bude to jen nějaká hloupost jako je ten filtr max čerpadlo tak mě držte všichni palce ať tam nic nenajdu špatného

2015-09-16 21:25:15

dominic: já bych se toho nebál, ono i to čerpadlo už není dneska taková položka a dílů je všude mraky

2015-09-16 21:27:09

nooo pěkná holka....možná se mi to zdá, ale nemá ten předek nějak vysoko?

2015-09-16 21:31:34

na tej fotce z boku s těma krásnýma kolama mě to přijde v poho :) no já našel jedno na teto strance: http://autodily-haspa.cz/...72&products_id=1000300591

2015-09-17 05:41:11

dominic: Prijde mi to trochu jako "z blata, do louze" . Nechci te strasit, ale pises ze je to X18XE1 ...precti si nejdriv na forech a kolem, neco o tehlech motorech. V okoli vim o dvou kouscich, u jednoho se menila ECU motoru dvakrat, u druheho snad s polovinou elektroniky uz potreti. Ten, kdo rekne, ze je spolehlivejsi nez 2.0i se hodne plete. Kdyz uz tak koukej po X20XEV nebo Z18XE ,predface jeste X18XE. Spotrebou jsou ty motory +- nastejno a spolehlivosti daleko lepe.

2015-09-17 06:35:22

No já jsem se právě snažil toho najít co nejvíc ale moc toho nebylo a když už něco tak stejně tento motor byl úspěšnější ne ten můj co mám x16xel nebo tak nějak to mám 1.6 16v 74kw 1999

2015-09-17 07:01:17

dominic: u tech XE1 je nejvic pruser s jednotkama motoru... Nevim, ale osobne bych se tomu, stejne jako 1.6i, vyhnul obloukem. Kdyby se ti povedlo najit jeste X20XEV, tak jdi spis do ni. Jede to nesrovnatelne lip, motor je jeste "stara dobra skola" a na dalky se do sedmi litru vejdes v pohode. Mam srovnani se vsemi benziny ve vectrach b a urcite nejede dvoulitr stejne jako 85kW osmnactka. To same Z22SE, to je zas o kousek jina a blizi se hodne ke 2.5i ale ten rozvodak...

2015-09-17 07:24:50

Děkuji mockrát za názor snad napíše i víc lidí

2015-09-17 07:49:07

nevím kde jsi ne/hledal , ale opravdu X16XEL , X18XE1 a Z22SE je největší chyba kterou můžeš udělat. A to v podstatě napříč modely.

Jako nejlepší model motorů se do r. 2000 se dají hodnotit opravdu jen X18XE a X20XEV.

V6 jsou háklivé na údržbu a jak se k tomu kdo choval. Nafty jsou tragédie sama o sobě (každá ma nějaký problém a stejně mají všechny najeto cestu kolem světa) .

2015-09-17 08:51:14

Taky děkuju za názor

2015-09-17 08:55:16

Jen ještě jedna věc říkal mě ze nikdy nic na elektronice. Nedělal ze to bylo v pohodě

2015-09-17 09:31:29

dominic: on nedelal, ty muzes a s velkou pravdepodovnosti... . Jestli se smiris s tim, ze te muze nekde kazdou chvili nechat, diky ecu motoru, nebo ti bude jezdit na tri hrnky, bez do ni. Nejsou to nijak nakladne opravy, par tisicovek, ale... . To uz ty Z22SE aspon "jedou" a kdyz u nich udelas rozvody a pohlidas si pri koupi aby nekourila, protoze ty taky papkaj olej, tak by to byl fajn motor. Ber to tak, ze to auto chce prodat on a kdyt vidi, ze ma kupce a myslim, ze sis ji uz tak nejak predem zamiloval, nebude ti rikat ze stoji za ho... .

2015-09-17 09:39:19

Aha a to ecu je co vlastně?

2015-09-17 09:45:18

Takže myslíš ze to ze má najeto 183000 a zatím dobrý tak to nic nemusí znamenat jo?

2015-09-17 10:31:29

ECU - electronic controll unit = ŘJ - řídící jednotka motoru

Add2: no a těch skoro 200tis km najetých bude znamenat nejspíše výměnu těsnění (gufer) na ventilech minimálně a nejspíše druhá výměna rozvodu ( každých 90 tis)

2015-09-17 10:44:53

Po rozvodech už to má a kolik stojí tak ta vymena gufer na ventilech a řídící jednotka já jen abych věděl


Odpovědět

1  2  3