Fórum - Téma


Kolisani otacek


Fórum Omega B Kolisani otacek

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-02-28 09:16:04

Ahoj vsichni mam takovy problem. Jeto 2 dny co mi po nastartovani chvili litaj otacky od 650 do 1300 a jak to kolisa tak mi se zeslabuje a zesiluje osvetleni pocitace a klimi. kdyz se rozjedu tak to chvili jakoby pocukava. ale jak se ujede 1km plus minus. proste jak motor se trosku ohreje tak je vse ok a volnobeh zas ma svych 550 a vse v poradku. jeto jen kdyz je motor poprve rano nastartovan. na podruhe uz to nic nedela. co by to mohlo byt. jen plavivovy a vzduchovy filtr mam meneny a i rozvody jsou vymeneny. olej tez, i chladici kapalina jeji teplota se drzi po zahrati presne na 95 jeto ok. bral sem benzin porad u shell a daval tam aditiva, ted jsem vzal naposled u globusu a nedal aditiva a pripada mi to ze to zaclo potom. tak nevim..

2011-03-01 14:12:02

Nepravidelný volnoběh může mít mnoho důvodů.

To,že se Ti projevuje zeslabování a zesilování podsvícení přístrojů přímo souvisí s otáčkami motoru a tudíž s alternátorem. V tomto případě bych zkontroloval ukostření (preventivně)

Pak bych hledal dál,ale vypisovat to tu všechno není na 10min. (a to nepočítám překlad z angličtiny)

2011-03-08 13:20:58

Ahoj,řešil jsem to samé u svého 2.0 16V.Mě to ale dělal ohřátý motor.Zkus se podívat na hadici od sání,vyndat ji a ohnout,jestli někde není prasklina a nepřisává si.U mne to dělal ve finále krokomotůrek(volnoběžný regulační ventil),netěsnil,byl stržený závit u horního šroubu.Můžeš ho vyndat a pročistit,ničemu tím neublížíš.Ještě se zkus podívat na víko nad vzduchovým filtrem,jestli sedí na krev.U jednoho kolegy otáčky kolísaly kvůli netěsnícímu výfukovému potrubí,to může být také možnost.


Odpovědět