Fórum - Téma


Klimatizace - kompresor jede-nechladi :-


Fórum Omega B Klimatizace - kompresor jede-nechladi :-

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-09-06 20:20:23

zdravim ve spolek. projizdel jsem archiv diskuzi ale nic konstruktivniho jsem nenasel. nebo presneji nevim kde je nejaka dalsi klapka..... problem je nasledujici: klimu jsem nechal zkontrolovat a doplnit v servise. klima asi tak tyden normalne fungovala perfektne, ovsem jednoho rana jsem nemohl nastartovat. resil jsem jestli to nedela imobilizer a tak jsem zkusil projet vsechny pojistky, relatka a take jsem odpojil baterii. az se mi podarilo auto rozchodit zijstuju ze klima nechladi.

presnejsi popis:

  • komresor sepne, zakolisaji otacky a zvedne se spotreba.
  • chladici vedeni s vypustnym ventilkem je teple, nechladi. (ta trubka uplne nahore, vzdy byla okamzite ledova)
  • ve vedeni klimy je tlak, nikde chladici element neuchazi..
  • predni ventolatory normalne jedou..
  • zkousel jsem znovu projizdet vsechny pojistky, zapinat a vypinat ECO, davat automatickou klimu a stale nic.

prosim poradte, nejsou to ani 3 tydny kdy jsem daval za opravu 3 000kc :(

2011-09-06 21:20:37

jakej je tlak?? očekávám že nižší a proto nechladí

2011-09-06 21:35:45

tlakomer nemam, ale mnohonasobne vic nez kdyz znacknu ventilek na pneu (zmackl jsem opravdu jen kratce, zlomek sekundy)..... neni moznost ze nejaky ventil nesepne a neotevre okruh??

2011-09-06 21:52:53

ne

2011-09-06 22:49:36

a dejme tomu ze tlak je tam dobrej, nenapada vas uz opravdu nic??? prosiim, kompresor se toci, kdyby tam bylo moc malo tlaku tak by se prece nesepl, a kdyby bylo jen malo ale dost na to aby se sepl, tak by prece aspon ta trubka co vede nahore do kabiny byla aspon trochu studena, ne tepla :(

2011-10-12 14:46:39

Bohužel to není tak jak si myslíš, ikdyž kompresor jede a je tam tlak tak když máš málo chladiva tak ti to stejně chladit nebude. Pracovní tlak soustavy je myslím nějakých 10-13 Bar. Ikdyž ti klesne na polovinu a chladiva je dost, ale stejně to nebude chladit. Chladit to začne lehce až po cca 20minutách jízdy, ale je to tak mizerný výkon, že to skoro nepoznáš. Moje osobní zkušenost, přetěsňoval jsem si kompresor sám.

Opravu ti zřejmě zfušovali v servise. Když ti to uteklo za tak krátko, tak máš docela velkou netěsnost.

Zřejmě si dáš repete v servisu. Moje rada na závěr zajet na doplnění a zkontrolovat tlak, jestli trochu ušlo je to jasný.


Odpovědět