Fórum - Téma


Klimatizace


Fórum Astra G Klimatizace

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2000 Astra G 1.8

2 fotek  |  21 diskuzí  |  9.62 l/100 km

Výkon motoru 85 kW (116 PS) při 400 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 796 ccm (110 cui), 4-válec, 16-ventil.



2015-08-10 20:37:54

Zdravíčko

Chtěl bych se prosimvás zeptat,

Prestala mi fungovat klimatizace, ze dne na den, uplně normálně fungovala, potom jsem si pořídil dezinfekci (sonax) ještě 2 dny jela a potom uz přestala. když sepnu tlačítko, rozsvítí se, ale to je tak vše, pojistky jsou OK, kontoroloval jsem náplň ta tam taky je (minulý rok doplněná) a když jsem zkoušel čichačkama ventilky tak jsem nic nenalezl. Myslíte si že by to mohl být kompresor? popř. něco jiného?

2015-08-10 21:36:05

Podobný problém jsem měl před několika lety i já na Astře, přestala mi taky z ničeho nic fungovat klimoška. Zjistili mi vadné vinutí na kompresoru, které se dá vyměnit, takže oprava i s diagnostikou cca 5000,- kč ...

2015-08-10 22:00:01

Zdravím filipe.

Tady celkem seženeš za slušný peníz co potřebuješ.

http://www.autodilyparts.cz/tecdoc/

2015-08-11 09:53:51

A po zapnuti nesepne spojka? Chce to nejdriv zmerit mnozstvi naplne, muze tam byt uz malo. Ty sam to nezjistis. Pak bych resil spojku.

wlk301  
2015-09-01 16:18:33

Ahoj,

zeptám se taky na něco ohledně klimatizace. Po delší době, co nefungovala, jsme se jí rozhodli zprovoznit. Závadu jsme zjištěnou neměli, ale první krok byl samozřejmě její doplnění. To se bez problémů podařilo, fungovala skvěle, ale jen asi tak týden. Takže jednoznačně netěsnost. A já bych se zeptal:

Jak se taková netěsnost zjišťuje? Popř. na kolik asi tak přijde oprava klimatizace, pokud vím, že kompresor a vše ostatní je v pořádku a že se tedy jedná opravdu "jen" o netěsnost? Takhle nám "vyfičelo cca 800,- za kompletní náplň a já bych v těchto experimentech nerad pokračoval

2015-09-01 23:28:20

Hoi... zrovna jsem tohle řešil - netěsnost se zjišťuje přidánim kontrastní látky do systému a po nějakých dnech provozu detekci úniku pod UV lampou. Škoda teda, že toho kdo ti to doplňoval za těch osm stovek nenapadlo tam tu kontrastní (značkovací) látku doplnit. Teď už by jen zjišťoval kde to netěsní...u mne to bylo přímo ve svárech výparníku klímy. (výměna proběhla ještě v záruce)

2015-09-02 12:31:09

kluci jednoduchou kontrolu těsnosti uděláte tím, že si do klimatizace necháte nafoukat vzduch na cca 8.

Po týdnu zajedete zpět, pro kontrolu tlaku a pokud klesne je jasný, že to netěsní.

Kontrola zadarmo.

Pokud je špatný chladič stářím atp. je lepší ho kompletně vyměnit.

Jsou tam totiž póry způsobené stářím nebo kamínky.

Pouhým okem to nelze poznat.

Musí se to natlakovat a ponořit kompletně do vody a hned vidíte jak jdou miniaturní bublinky.

Má zkušenost se starým chladičem klimatizace.

2015-09-02 14:17:03

lladislav: Jedna věc je zjistit, ŽE klima NETĚSNÍ, což není snad až tak složité a jedním ze způsobů je tebou popsaný, druhou věcí je objevit, KDE chladivo UNIKÁ, při tom prosté natlakování mnohdy nepomůže a pak přichází na řadu ta zmíněná kontrastní látka a UV světlo.

wlk301  
2015-09-02 20:26:54

Pánové díky, dám potom vědět, jak jsem dopadnul

2016-10-25 11:43:38

wlk301: A jak jsi dopadl ?

wlk301  
2016-10-26 11:06:53

milanm: Zatím nijak, protože u auta je problém s řídící jednotkou a tak se řeší toto. Jak se vyřeší tato závada, půjdu znovu do klimatizace.


Odpovědět