Fórum - Téma


klima


Fórum Omega B klima

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1997 Omega B 2.0

2 fotek  |  12 diskuzí

Výkon motoru 85 kW (116 PS) při 5400 ot./min. Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui).

mam ji teprve od nedele , ale zacinam na ni byt vic nez zavislejsi



2015-08-10 11:35:26

zdravim majitele omeg , jednu taky mam avsak zacinaji problemy tudiz muj dotaz zni = v patek sem by na doplneni klimy servisak to pripojil na masinu a vycuc to pak to vakuoval a rekl ze masina ukazuje vse v pohode no tak to doplnil ja zaplatil a pri jizde domu si lebedil jako v lednici avsak vcera vecer to chladit nahle prestalo vubec nechapu kde muze byt problem nikde zadna viditelna netesnost / kontrastni latka videt neni / takze me napada jestli neni v kyblu kompresor a nebo jenom civka nebo lozisko a tak se tady na foru ptam vas kteri jste zkuseni pomohli by jste ?????? predem dekuji za kladne odpovedi a propo hejty si nechte

2015-08-10 14:13:10

Tak já tě "Hejtnu".

1, myslíš že jsi jediný kdo někdy řešil némlich stejnej problém ? Mohl si se trochu namáhat a použít vyhledávání a pročíst si odpovědi a rady na stejné téma. Je jich tu dost a každé léto přibývají !

2, Pokud by ses namáhal a něco si pročetl , nabízí spousta úkonů které můžeš provést a tím přijít na chybu.

3, Máme si hejty nechat , ale ty po nás chceš abych od klávesnice našli zrovinka tvůj problém, sorry ale křišťálová koule je momentálně přetížená.

4, a teď už k věci : Problém těhle plniček je to , že vakuování odhalí pouze velmi velkou netěsnost ( prasklou trubku apd. ) Rozhodně neodhalí např. vadnou ucpávku kompresoru, protože při vakuování se kompresor netočí a druhak podtlak, který se vytvoří je velmi malý oproti přetlaku, který je ve funkčním systému. ( vakuování vytvoří cca -90kPa , zatímco ve funkční systému s náplní působí tlak 2000 až 4000 kPa )

vlastta  
vlastimil
2015-08-10 15:39:42

omega42: nevim uz na ktery cislo ti mam zavolat nazpet ,tedy to napisu sem......kompresory na 8v a 16v sou stejny (to jen pro tvoje info) nemyslim ale ze problem bude zrovna v kompresoru

2015-08-11 10:43:08

omega42: Pokud klima přestane chladit, je třeba v první řadě vyloučit možný únik chladiva. Že není žádná viditelná netěsnost (kontrastní látka není vidět) - je ta látka vůbec v chladivu...? A chladivo je tak rychlá sviňa, že kolikrát uteče, než bys řekl švec... Je-li v systému už nízký (či žádný) tlak, kompresor klimy z bezpečnostních důvodů nesepne, bo je aditivem v chladivu i mazán. Osobní zkušenost mám takovou, že když jsem byl v červnu na doplnění klimy (taky mi trochu utíká, ale přes léto krásně funguje, mimo sezónu to neřeším a před dalším létem nechám zase doplnit), po vysátí zbytku chladiva mi servisman naplnil soustavu dusíkem na 10Atm a hledal možnou netěsnost, po cca 20min. žádný znatelný pokles tlaku na manometru a netěsnost taky neobjevil.

P.S. Ke tvé otázce v SZ - v případě digiklimy se reset provádí současným stiskem a podržením tlačítek AUTO a OFF.

2015-08-11 10:55:06

Ona je hlavne taky kontrastni latka nejlepe videt pod UV lampou... Okem se malokdy na neco prijde, pokud to neni treba vylozene umastene od oleje u nejakeho spoje apod.

vlastta  
vlastimil
2015-08-11 15:35:18

.....vcera sem dostal SZ zpravu od tazetele ze klima opet klimuje.udajny unik byl nalezen na ventilku......jen to sem zapomel dopsat aby se vedelo..........

2015-08-11 18:49:58

vlastta: A že by byl pan tazatel tak velmi laskav a sdělil to SÁM sem do vlákna, asi nepotřebuje komentář...

vlastta  
vlastimil
2015-08-11 19:07:14

colommbo: me to vcera napsal do SZ ,tak sem pocital ze to hned pisne i sem.no a kdyz sem videl dalsi 2 prispevky ze se tu proste nekdo snazi poradit tak me to nedalo a musel sem.......proste 1 se snazi a 2 na to s (dlabe)


Odpovědět