Fórum - Téma


Klepání a chcípání motoru


Fórum Signum Klepání a chcípání motoru

Informace o modelu: Opel Signum



2016-08-06 13:08:19

Zdravim vás,

mám Opel Signum 3.2 V6, 2004 a mám problém s motorem.

Po nastartování jde na volnoběžné otáčky cca 645, cuká sebou a má nevyrovnaný chod. Po ohřátí sám od sebe po chvíli chcípe ale nastartovat jde opět v pohodě a za jízdy cuká.

Komprese motoru dobrá, vyměněny svíčky, zapalovací rampy, vzduchový filtr, sání přetěsněno a zkontrolována řídící jednotka. Na diaghnostice nepíše žádnou chybu.

Nevíte někdo na co se ještě podívat už nevím co s tím.

Díky Lukáš

2016-08-06 13:44:51

lukashb: Uvedené otáčky jsou, předpokládám, po prvním nastartování studeného motoru a fakt to není moc, mohly by být tak kolem 800/min (zahřátá V6 má mít zhruba 580-800/min. dle diagnostiky.) Kdy byl naposledy měněn palivový filtr...? Po samovolném zdechnutí jak vypadají svíčky - jsou suché nebo mokré...?

2016-08-06 14:08:37

Mam 2.0 turbo zaclo mi delat neco podobneho akorat to nechcipne, zatim. Vymenil sem svicky a vzduchovy a palivovy filtr a porad stejne, vidim to na vstriky nebo kable ke svickam

2016-08-06 14:25:22

wazkez: žádné kabely tam nemáš, jen ke každé svíčce sólo cívku a klepání vstřiků je u benzínových motorů hodně vzácná závada, nehledě na to, že když začnou klepat, tak to není ani moc slyšitelné. A pokud se bavíme o motoru Z20NET, tak bych spíš okamžitě nechal zkontrolovat rozvody.

2016-08-06 14:49:43

Colommbo: auto mam 3 měsice palivovej filtr jsem ještě na tom neměnil. a svíčky jsou suché a černe

2016-08-06 15:22:41

Pri kolika se meni, tam je retez ne? Vim ze je tam jen kratky kabel ke svicce ale nejaky profik co tam daval svicly je nedotahl jak mel, protoze jak sem je menil 2 byly skoro venku :-D opalene nad zavitem tak jestli nejsou v haji kabliky

2016-08-06 15:28:34

wazkez: nevím jaké zvuky to dělá a nedělá, ale řetěz "by měl" vydržet životnost auta, tj. cca250tkm, ovšem není to zcela pravidlo a co se modulů týká, tak můžeš koupit neoriginální za cca 800,- kus se dá sehnat, ten ale nekomunikuje s jednotkou motoru, takže to vypisuje při napojení na diagnostiku hlášky o vynechání zapalování atd, jinak auto pojede...a nebo originál Mitsubischi a to je cenovka cca 6500,- v Opelu, po internetu, když ho seženeš, tak kolem 4000,- za kus

2016-08-06 15:44:14

Prave ze mi vyskakuje chyba, ale pak zasesama zmyzi, musim to hodit na diagnostiku az to vyskoci zase

2016-08-06 16:00:42

lukashb: Uvažoval jsem, jestli se motor "neulije", ale jsou-li svíčky suché, vypadá to spíš na nějakou potíž v dodávce paliva. Jak už tu jinde psal Ondra, benzínové vstřiky jsou/bývají věčné, tož dej nový palivový filtr a pokud to nepomůže, napadá mě ještě relé palivového čerpadla či v horším případě čerpadlo samotné... Postupuj krok po kroku a zkoušej, ne vše najednou, pak nevíš, kde byla kočka zakopána...

2016-08-06 16:28:24

colommbo: rele palivoveho cerpadla diagnostinka ukazuje zapnuto/vypnuto to jsi myslim ze jde a cerpadlo je slyset ze jde, jeste zkusim pripojit merak na benzinove trubky a zmerit tlak jestli tlaci porad stejne a ten filtr vymenit.

2016-08-07 17:32:48

Colommbo: tak filtr jsem vyměnil a pořád stejny, ale když zvednu otáčky na 1050 motor se přestane chvět. po zahřatí sam od sebe po chvilce chcipne.

2016-08-07 18:42:13

lukashb: Je mi přinejmenším divné, že diagnostika nic neukázala. Jaká to byla diagnostika a kontrolka motoru je funkční? Změř ještě tlak palivového čerpadla. Nestačí že to píše zapnuto/vypnuto.


Odpovědět