Fórum - Téma


Klakson + únik čehosi zpod řemenice serva


Fórum Omega B Klakson + únik čehosi zpod řemenice serva

Informace o modelu: Opel Omega B

Diskuze o vozidlu

1999 Omega B 2.0

7 fotek  |  11 servisních knížek  |  303 diskuzí  |  11.21 l/100 km

Výkon motoru 100 kW (136 PS) . Palivo benzín + LPG. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 998 ccm (122 cui).


1  2  3

2015-01-10 19:44:37

bad64: dobry večer mam dotaz o opla sintry 2,2 dti mě teče olej pod řemenici na klice je tam gufero jak se meni co je potreba rozebrat dekuji

2015-01-10 20:35:37

exspider: Možná si to představuju jak Hurvínek válku, ale myslím, že by výměna gufera neměla být až zas tak složitá, největším problémem bude asi povolení šroubu řemenice kliky, který bývá utažený vysokým momentem. Motor má rozvodový řetěz a tedy řemenice by měla být na sundání jen ta jedna od drážkovaného řemenu a pod ní už bude gufero. Vydloubnout staré a opatrně naklepnout nové...

Venca49  
Václav
2015-01-10 20:37:51

exspider: Musíš sundat řemen,povolit šroub řemenice s tlumičem vibrací,sundat jí.Pak vypáčit gufero,nepoškodit těsnící plochy,očistit a naklepnout(zatlačit)nové gufero.Pozor na vnitřní těsnící hranu gufera.Nasaď řemenici a utáhni šroub utahovacím momentem 150 Nm + 45°+15°.Nasaď klínový řemen a je to hotové.

PS: Je nutno dát nový šroub,ne původní.

Venca49  
Václav
2015-01-10 20:38:40

colommbo: Zase jsi rychlejší

2015-01-10 20:48:32

venca49: Ale ty to máš přesněji a podrobněji technicky zmáknuté včetně utahovacích momentů, Václave.

2015-01-10 23:39:34

venca49: A nemusí dát nový šroub?

Venca49  
Václav
2015-01-11 00:09:15

bohumil55: Ano,zapoměl jsem dodat,že se použije nový šroub.


Odpovědět

1  2  3