Fórum - Téma


Kdo ví kam zapojit konektor Tigra 1.4


Fórum Tigra Kdo ví kam zapojit konektor Tigra 1.4

Informace o modelu: Opel Tigra

Diskuze o vozidlu

1999 Tigra A 1.4

25 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) při 6000 ot./min. Maximální rychlost 190 km/h. Hmotnost 1 360 kg. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 389 ccm (85 cui), 4-válec, Řadový, X14XE.


1  2

2015-08-02 16:53:51

Prosím o pomoc. Nemůžeme najít kam zapojit tento konektor.

Děkujem.

2015-08-02 16:58:55

teď jsem koukal na foto motoru z mojí Tigry, ale mám jen fotku zakrytovaného a poskládaného motoru, víc nic....

co když tam dáš to sání atd. co tam chybí, nenajdeš tam místo pro ten konektor? je to dost velký ... počítám 4-5 pinů, takže to jen tak někam nezapojíš

2015-08-02 17:13:19

zdenda: Prolezli jsme to s baterkou celé, protikus nevidno. :( Proto doufáme že někdo bude vědět.

2015-08-02 17:15:33

já toho dost fotil, ale motor jsem tahal ven celý a pak už jsem dál fotky neřešil

tak snad někdo bude vědět, co... tigra team czech ? tam by mohl někdo z kluků vědět na 100%

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-02 20:42:45

taraniss: Je na tom konektoru ještě patrné nějaké značení? Třeba jako X34 nebo podobné?? To by strašně moc pomohlo, neboť hledat to ve schématu podle počtu a barev žil se mi vůbec nechce.......

2015-08-02 23:57:39

kopejda: Značení A1 (na plastu), pojmenované vodiče A B C D E (možná ani zapojený být nemá, je zaoxidovaný)

2015-08-03 06:47:38

pokud je zoxidovaný, tak možná ani zapojený nebyl, já měl u obou Vecter A i B spoustu volných konektorů, je to příprava od Opla, třeba na nějakou nadstandartní výbavu atd.

2015-08-04 18:32:38

Tak asi zapojený má být, nedobíjí ... a nefunguje otáčkoměr, ale údajně to může být i něčím jiným. Přítel je sice šikovný, ale přece jen dělá do počítačů a ne do aut :D

Hledal v okolí alternátoru ale nenašel, prý to měl hledat než nasadil hlavu (měnil těsnění pod hlavou)

2015-08-04 20:29:15

to je divné, na alternátor je to moc velký konektor....teď jsem zkoumal moje fotky z motoru a asi bych to i zjistil, kdybych měl dobrý foťák, takže zjistím prd, musí to být někde pod tím sáním...pořád si myslím, že to byl konektor navíc....

kluci z Tigra klubu neví?

2015-08-06 19:07:12

Co EGR ventil? To je jediný pětipin, co bych hledal za hlavou.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-06 22:41:46

taraniss: Tak nevím jestli to je EGR, ten je vepředu na svodech ovládaný podtlakem ale může to být jeho druhá část a nebo to je krokáč volnoběžných otáček........

je to kousek pod sáním zezadu hned při škrtící klapce, takový černý váleček.... foto napoví

2015-08-07 06:56:23

kopejda: To co jsi označil, to jsem myslel, to EGR nebo ne?

A je vzadu . Co myslíš, že je ovládaný podtlakem , EGR? Ten je elektronický, na podtlak tam vede něco, a doufám, že se nepletu, nějaké sekundární vhánění vzduchu nebo jak se to jmenuje. Pro studený motor to vhání studený vzduch pro vyšší teplotu spalování a rychlejší ohřev lambdy.

2015-08-07 07:11:51

ten egr nemá tak velký konektor jako je ten na první fotce .... musí to být něco jiného nebo nějaká příprava

2015-08-07 08:37:19

zdenda: To asi fakt bude na něco, co tam není. Pětipinů na tom autě zas tolik není a v tomto místě vím jen o EGRu. Fakt je, že kabel s konektorem na EGR je i podstatně kratší (ten konektor), co si tak zpětně uvědomuju.

2015-08-07 08:53:07

alzafir: přesně tak, egr není tak široký.....včera jsem zrovna rozplétal motorovou elektriku z VeBe dti a jen tam jsem viděl pár připravených (volných) zajištěných konektorů

2015-08-07 11:11:25

Taraniss: Šel bych prvně potom, proč nedobíjí, jestli jde na buzení alternátoru napětí atd. a pokračovat systematicky. Taky bych řekl, že konektor bude na nějakou jinou přípravu a ne na egr, zdá se mi podle fotek, že jsou konektory stejného "pohlaví" dle zajišťovacího zobáčku.

2015-08-07 20:17:40

Čao , zítra ráno budu demontovat altik tak to rozeberu a podivám se na ten konektor jak máš na fotce ...kde je zapojen nebo jestli je volny..

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-07 20:47:44

alzafir: Tak to jó, tedy Egr je vzadu a vepředu na svodech je ten podtlakový nesmysl na vhánění sek. vzduchu. S tím souhlasím.

Dál je pravda, že to jsou stejné konce konektoru, tak do sebe nepůjdou.....

Jsem zvědav na co to je......

2015-08-08 14:42:10

Čao, tak jsem demontoval altik a koukal jsem na ten konektor co tu popisujete... Mám ho volně a taky není zapojen je kousek od konektoru sacího potrubí snímače...Mě se zdá že to bude na jiný druh snímače v sacím potrubí ...třeba opel astra omega zafira nebo jiný typ oplu bud starší model nebo nový ....je na stejném svazku jak konektor co mám v snímači sacím potrubí...

Já bych ho ustřihl a maž klídek ...

2015-08-08 15:58:12

warior: Dobrá práce....teď už má 100% jistotu


Odpovědět

1  2