Fórum - Téma


kde najdu egr ventil u omegy c 2.2dti?


Fórum Omega B kde najdu egr ventil u omegy c 2.2dti?

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5

2012-12-30 22:57:36

fajn tak u kterého motoru je právě ten elektrický a vodou vyhřívaný? mě se zdát že je mají motory, které mají ECU přímo v čerpadle, ale nejsem si jistý...

2012-12-30 23:10:19

ecu v čerpadle má 2,0dti i 2,2dti přeci 2,0dti má BOSCH VP44 s elektronikou PSG5PIS3 a 2,2 dti má bosch VP44 s PSG 16 a starý DI mělo EDC 15ne +elektroniku na čerpadle (to ale nemužu tvrdit DI jsem snad nikdy žádný neměl.

2012-12-30 23:13:05

no já mám mechanický ventily,egr je takovýhle http://www.autokelly.cz/Images/lock.png

2012-12-30 23:16:05

jaký??

2012-12-30 23:39:34

http://www.autokelly.cz/Images/lock.png

2012-12-31 00:20:02

podtlakový asi myslel

2012-12-31 00:35:04

Hansdob --> tak nějak mám v tom segedín, zkusím to upřesnit takhle...vstřikovací čerpadlo co má na sobě ECU (PSG16) a má dva konektory (jeden z leva a druhý zprava) má elektronický egr ventil, klasická VP44 má přece jen jeden konektor (pokud se nemýlím tak EDC15 je v blatníku) a podtlakový egr řízený solenoidem, je tak?

2012-12-31 11:41:31

No ted jsem ti to hledal v esi abych ti to napsal správně a udělal jsem v tom guláš i sobě fuj tajb

Takže dle osobních zkušeností 2,0 di VP44 jednoštekr a jednotka v blatníku VeBe

VP44 2,0 s PSG5 PIS3 jednoštekr DTI (jen zafira jinde jsem to neviděl) nemá řj v blatníku(zde BOSCH dodává v dokumentaci neopravitelné vstřik čerpadlo)

VP44 2,0 s PSG 16 dvouštekr nemá řj

VP44 2,2 s PSG 16 dvouštekr nemá řj

VP44 2,2 s jednoštekrem řj v blatníku viděl jsem jednou na zafiře.

V dokumentaci ESI je toho tolik že to bych sem neřepsal hlavně jsu to kombinace který jsem v životě neviděl ale je fakt že vím žejsou proto koupíš 2,0 a nepojede protože nesouhlasí číslo čerpadla jen když se mi toto stalo neřešil jsem důvody a přehodil čerpadlo.

2012-12-31 12:05:36

ok, už si rozumíme...

2012-12-31 16:34:27

No já když jsem ted v ESI hldal podklady a zjistil jsem ty varianty tak jsem rád že jsem se setkal jen s výše napsaným a ani jsem netušil že tolik variant je.

2012-12-31 16:46:23

tomu vůbec nerozumim,mám do egru a ostatních ventilů jen podtlakové hadičky

2012-12-31 17:15:45

marceloss007 --> buď rád...

2012-12-31 17:33:07

marceloss konečně věc kde se mužeme odrazit takže ty dva ventily přehod mezi sebou a uvidíš výsledek.

2012-12-31 17:47:07

a mají stejný ten spodek?Aby to pasovalo,tam na tom ventilu u turba je nějaký táhlo

2012-12-31 22:03:22

marceloss ty mi dáváš já chci aby jsi přehodil to co to ovládá tam žádn táhla nejsou je to jen ventil podtlakovej regulační jdi po hadičce od turba (po té slabé od té malé banky) a dojdeš k tomu ventilu ufffffff snad už po fotech a dlouhém vysvětlování to bude správně :-D

2012-12-31 22:54:49

já vím,co myslíš,ale u toho ventilu je tyčka a když ji zmáčknu,tak pumpuju tím ventilem a ten egr jsem měl venku a ten zas má krátkou tyčku a na konci s takovým talířkem,tak se jenom ptám,jestli to uchycení je stejný,aby to šlo přehodit.Zítra na to mrknu,jinak moc děkuju za trpělivost a štastný nový rok a všem,co budou číst toto fórum

2013-01-01 01:33:57

kamaráde co to povídáš o tyčkách jsi na egr a turbu to je špatně jdi po té hadíčce až najdeš toto na fotu (občas to bývá šedivý) a to zaměn

2013-01-01 01:43:04

ale já tam mám takový kovový ventily bez zásuvky na elektroniku přidám odkaz na egr http://www.autokelly.cz/#...xgL5R0iIbSiXwKfoBgLujFHUw==

2013-01-01 01:44:10

kde bych tohle měl hledat?

2013-01-01 01:51:41

Asi mi pošli v dobrém rozlišení at se dá zvětšovat (klidně na email) pošlu ti ho SZ fotku mot prostoru a já ti to najdu


Odpovědět

1  2  3  4  5