Fórum - Téma


kde najdu egr ventil u omegy c 2.2dti?


Fórum Omega B kde najdu egr ventil u omegy c 2.2dti?

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5

2012-12-17 19:01:07

ta druhá závada je škrtící klapka a ta nevím,kde je

2012-12-17 19:31:40

Teď jsi mě trošku zaskočil - nejsem si úplně nastopro jist a možná budu za blbečka (což to mi zas tak moc neva...), ale mám takový neblahý pocit, že naftový motory škrtící klapku v pravém slova smyslu ani nemají...

2012-12-17 20:18:23

Tak pardon,to jsem se dočetl o té chybě na nějakém fóru a já jí v seznamu chyb neměl,ale teď jsem si stáhl zbytek seznamu,co mi chyběl a ta chyba P1125 Elektromagnetický ventil plnicího tlaku, vysoká vstupní úroveň,to vůbec nevim,co to znamená a tamta druhá chyba,ta je 0400 chybný signál ovladače egr

2012-12-18 19:05:38

Tak jsem dneska měl čas,tak jsem vindal egr,vyčistil,dal zpátky a žádná změna,tak jsem vyndal celý sání,lopatky a vše vyčistil.Po vyčištění jsem vše zamontoval zpátky,připojil naftový trubičky,hadičky,podtlaky a auto ne a ne chytnout.Zkoušel jsem ho roztáhnout asi 2 km a zpátky a pořád nic.Když povolím matku na čerpadle,tak teče nafty dost,tak nevím.Poradíte někdo?

viki  
viktor
2012-12-22 00:08:26

já tě nechci mást ale ja mám na ivecu elektromagnetický ventil přímo na čerpadle ale ber to jak nepodloženou informaci to by mohl být tvůj problém

2012-12-30 09:06:36

A zkoušel jsi egr, jestli chodí správně? Zapojil jsi štekr do egru? Vymazal/vyčerl jsi závady? Před Vánoci jsem dělal 2.2 DTI Zafiru - padala do nouzáku vinou totálné ucpaného EGRu. Po vyčištění a výmazu závady start bez jediného problému.

2012-12-30 10:18:49

egr jsem čistil,ale nevím,jak ho odzkoušet.Když ho mačkám,tak se zdá,že jde dobře

2012-12-30 10:47:24

egr určitě nemá na svědomí to že to nechytne. Chlapci s problémovými čerpadly 2,0dti a 2,2 dti měli by jste si pořádně přečíst příručku o výměně pal filtru (stejný princip jako když zavzdušníš soustavu demontáží jejich částí) třeba by vám pak neumírali tak často čerpadla. děláte stím psí kusy místo pořádnýho odvzdušnění a pak tu brečíte že čerpadlo stojí 18000kč

2012-12-30 10:52:52

Já zapoměl napsat,že už startuju v pohodě,trvalo to trochu dýl,než se tam dostala nafta,ale to je už v pohodě,ale pořád mi to padá do nouzáku a píše to tu chybu P1125 elektromagnetický ventil plnícího tlaku vysoká vstupní úroveň

2012-12-30 13:38:11

no právě to tvoje "dýl než se tam dostala nafta" zkrátilo životnost čerpadla

No tak je vadnej ventil turba asi. Zkus ho přehodit s ovladačem EGR

2012-12-30 16:25:14

jak myslíš přehodit s ovladačem?

2012-12-30 18:09:00

to auto má přece dva stejný regulační ventily jeden na EGR a druhý na turbo tak je přehod vzájemně a pak zjisti co píše za chybu. Pokud tu samou není to ve ventilu regulace ale nekde jinde pokud to začne psat EGR tak je chyba ve ventilu.Je to srozumitelné??

2012-12-30 19:55:20

no já myslim,že ten u turba je menší

2012-12-30 20:22:03

Omegy dělám málo ale AG,ZA,ZB je má uplně stejné respektive stejné nejsou ale dají se zaměnit

2012-12-30 21:05:55

zkusím to,ale ten u turba je přidělaný k táhlu,jestli se nepletu

2012-12-30 21:13:09

Hansdob --> on tě asi pořád nechápe, u OB jsou dva totožné ovladače, jeden je na EGR a druhý na ovládaní turba? a dokonce myslím, že jsou někde pod filtrboxem na chladiči přimontěné...ale ještě si nejsem úplně jistý, jestli to má 2.2 dti stejné...může mít egr elektronicky ovládaný, který je namontovaný na sání a je vodou vyhřívaný, často se ten ventil přidírá...

2012-12-30 21:22:55

toto nemyslím myslím jejich ovladače vždyt chyba tebou napsaná je na ovladačí turba ne na bance turba.

2012-12-30 21:33:04

myslím toto http://www.ebay.co.uk/itm...urbo-Engine-/230874405726

2012-12-30 21:40:15

ano, vím, které ventily myslíš, ale kdo ví jaký egr on má...právě proto jsem mu tam dal 2 fotky, ale Já si myslím že 2,2 DTi má právě ten druhý, eletkronický a né ten podtlakově ovládaný (ale nejsem si úplně jistý)...

My dva si rozumíme do obrázku dám taky ten solenoid, který si myslím že tam na ovládání egru nemá... (kdo ví?)

2012-12-30 21:57:07

dnes jsem tady měl 2,2dti žirafu 2003 a měla právě oba proegr za levým světlem a pro turbo na pravým podběhu vzadu. (měnil jsem podtlaky přetěsnoval vedení atd ) měl jsem je v ruce.


Odpovědět

1  2  3  4  5