Fórum - Téma


Kde koupit záslepku na EGR ventil?


Fórum Vectra B Kde koupit záslepku na EGR ventil?

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

2001 Vectra B 1.8

1 fotek  |  52 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) při 5600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z18XE.

luxus bejbe


1  2

2014-01-01 13:07:34

Dobrý den, chtěl bych se zeptat kde se dá zakoupit záslepka na EGR ventil.

Děkuji Brich

2014-01-01 13:12:03

rocknroll: určitě se dá koupit ale levnější varianta je si jí udělat '' i já jsem tento problém zde řešil'' a taky jsem si jí udělal doma na koleni. A účel to splnilo.......

2014-01-01 13:29:41

Rád bych si to udělal doma, ale bydlím v paneláku a možnost dílničky nebo nějakého ponku nemám. Jestli vážně to jde na koleně vytvořit, poradíš prosím jak na to? Děkuju..

2014-01-01 14:00:52

rocknroll: jj rád poradím. já jsem vyndal EGR vyčidtil a vzal kousek 4mm nerez plechu a obkteslil si ten EGR a poté vybrousil do požadovaného tvaru. Obkreslil i otvory na šrouby vyvrtal a poté zpátky namontoval do vozidla.

Chápu to že nemáš možnosti v paneláku udělat.

Fakt nevím a hlavně si nepomatuji ale někde jsem ho viděl že se dá koupit origo ale snad se někdo připojí a třeba ho najde....

tady jsem to řešil na foru já http://www.club-opel.com/forum-tema/egr-52398

2014-01-01 14:01:06

rozdělat to co chceš zaslepit obkreslit tvar označit díry ořezat opilovat provrtat opracovat k trochu rozumnému vzhledu a namontovat na místo.

2014-01-01 14:11:52

rocknroll:

http://allegro.pl/listing...&string=za%C5%9Blepka+EGR

Takže se to dá vážně někde sehnat...ale PL........

2014-01-01 14:23:07

nejlepší jsou hlaško originalna zaslepka he he he vždyt original není žádná nesmí tám být :-D

Jinak do benzinových aut kam ho chceš ty (jelikož na opel dieselech nelze zaslepit bez upravy softu) stačí z plechu tyhle silný viz INZ jsou výpalky a jsou ze 3-5 nerezu a ten je nutný pro turbodiesely jinak prodává se to i v CZ ale to musíš hledat po forech

2014-01-01 15:15:50

děkuju chlapci ! pokusim si to vytvořit sám, v praci si pučim kleště na plech nejakej ten pilníček, šmirgl mám a vrtačku mám...tak to zkusim a uvidim....

obi
2014-01-01 15:54:13

Zdravím,já jsem taky zaslepoval EGR,a vystřihl jsem to z plechovky od barvy. Sic je to tenkej plech ale drží to. Motor mám X20XEV.

2014-01-01 18:55:36

obi: Zkušenost s tím nemám (nemám EGR), ale taky si myslím, že čtyřka plech je až moc, notabene nerez se dost špatně opracovává, bo je tvrdej. Jednička-dvojka normální plech by mohla stačit taky...

bad64  
2014-01-01 19:02:26

Na VeA jsem to udělal z hliníku a bylo to OK hliník se dobře opracovává.

2014-01-01 19:03:18

míla-bad64: Hliník se odstěhoval do Humpolce...

obi
2014-01-01 20:56:13

colommbo: Jasně,4 nerez to je brutální. Je tam samozřejmě teplo a nějakej tlak,ale na tavící teplotu oceli 1540 stupnů to nedosáhne Ta že si myslím že i ten hliník je OK.

2014-01-02 08:17:38

Tu tlouštkupro TDI vysvětlím pokud do tdi,tddi,tdci se dá slabší než 3mm nerez dost často až skoro vždy se ozívá takový divný lupání

do benzinu opravdu stačí 1 či 2 plech nebo hliník ale silnější cca 3

obi
2014-01-02 08:39:04

Aha to je zajímavý,já jsem EGR zaslepoval preventivně,aby mi spaliny nezasíraly škrtící klapku.Jinak já z Vectřičkou nemám absolutně žádné problémy,všechno funguje,jezdí jak má.

2014-01-02 10:57:06

Zdravim, nevim jakej typ Egru je u vašich aut ale co mam zkušenost s X14XE, tak tam se v tý záslepce musí udělat důlek aby mohl egr dál pracovat. Bude to jinak hlasit chybu.

2014-01-02 14:04:19

ano to jsou potom auta kde je lepší mít též silnější material a udělat vývrt či fréznout (dle dostupnosti majitele)

Jinak k příme odpovědi nevím které to jsou ale víc půl oplu muže mít plech jelikož EGR nepracuje do díry nebo je možno ho zaslepit už dál před ním takže toto není nutno řešit a tam kde to nejde se musí udělat blenda holt poněkud složitější.

2014-01-02 16:33:48

fíla: jj to je pravda ten dulek jsem tam též dělal. Jsem na to uplně zapoměl.

2014-01-02 16:53:16

Mě to čeká taky a naprosto se mi do toho nechce Je to docela rozebíračka na Tigře. Ale vim, že Opel nabízel záslepku jako náhradní díl. Nevim jestli je ještě k mání

Venca49  
Václav
2014-01-03 15:30:39

fíla: Ta záslepka byla určena u motorů kde výrobce doporučil v případě poruch,zaslepení AGR ventilu a přeprogramování ŘJ motoru.To byly 1.8 a 2.0 kde to umožnil výrobce a myslím po roce výroby 2006.Byly to jedny z posledních motorů s AGR ventilem,který byl již celkem zbytečný vzhledem k emisím.


Odpovědět

1  2