Fórum - Téma


Jízda-otáčky


Fórum Pokec všeobecný Jízda-otáčky




2010-01-22 18:23:17

Měl bych malý dotaz Někde jsem slyšel, že vytáčením u benzínu do vysokejch otáček se ničí motor a prý že Dieselu (Turbo) to prý moc nevadí. Že diesele bohatě snese vytáčení do vysokých otáček. Myslím tím tak mezi 3-4 tisíci..většinou řadím při 2000, tak se ptám, zda to nějak moc vadí,kdybych zařadil při 4000 třeba..díky

2010-01-22 21:05:49

čau, dival ses někdy do techničaku nebo do manualu? protože omega se muže točit klidně až do 4700 kde je omezovač, neni to sice moc prosperujici motoru to dělat často ale motor je na to stavěny!! ,

Výkon motoru: 96 kW (131 PS) při 4500 ot./min - a jestli řadiš při 2 tis /ot tak chudak motor to ho spiš zničiš tim to! skus ho někdy podržet do těch 4700 a uvidiš co omega umy! a co se tyka benzinu tak žadny auto nesnaši hodně vysoky otačky a to když je studeny! a to i u nafty!!

2010-01-22 21:56:42

Díky já autům vůbec nerozumím právě, tak se radši zeptám i na blbost abych někde něco nepo...znáš to no....ale hrozně to hučí když to vytáhnu na 4500 tak to řve hrozně :-D ale paráda...Díky za radu

2010-01-25 16:43:43

Tak to u mé Astry GSI 16V se teprve od 4500 otáček začínají dít ty správné věci. Osobně bych to řekl spíše naopak. Že benzín má radši vyšší otáčky. Stačí se mrknout do TP v jakejch otáčkách je psanej největší krouťák a výkon. Kdežto nafta to má zase všecko v nižších otáčkách. Proto je taky skoro zbytečný naftu točit nad 4tis. Toť můj názor.

2010-01-25 20:10:28

Jo za dávných časů,když mi to ještě jezdilo normálně,tak jsem si taky neodpustil to párkrát vzít až k těm 4tis.ot.To je pak hukot.

Jenže v současné době to již není možný

2010-01-25 20:19:30

Takže jak tak sleduju odpověďi tak mám řadit teda spíš při menších otáčkách tedy..Občas můžu teda vyjet na ty 4 tisíce, ale většinou na míň tedy...


Odpovědět