Fórum - Téma


Je to regulatorem talku nebo ne?


Fórum Omega B Je to regulatorem talku nebo ne?

Informace o modelu: Opel Omega B



2011-12-23 14:35:02

Zdravim,

tak uz mam pomalu skoro funkcni auto

Momentalne resim problem s tlakem ve vstrikovani (benzin) motor X20SE

Kdyz se motor chcipne, tlak okamzite zmizi - coz by bejt nemelo

Trva dlouho nez se to natlakuje, pri teplym motoru hodne dlouho, vzhledem k tomu ze cerpadlo se standartne zapina az pri startovani, tak to horky skoro nejde nastartovat a i studeny to startuje neskutecne dlouho, kdyz se cerpadlo zapne natvrdo a necha se natlakovat, tak chytne hned.

Kdyz se vic slapne na plyn, tak se motor zacne dusit, podle lambdy chuda smes. Pri teplym motoru se zacne dusit driv, ve studenym stavu je to lepsi.

Cerpadlo ma naprazdno prutok tak 1,5-2 l/min (to se mi zda tak akorat, ale nevim kolik ma davat)

Takze podle me je jedina mozna pricina regulator tlaku.

Kdyz by to bylo cerpadlem nebo filtrem tak by melo podle me mensi prutok a hlavne by na to nemela vliv teplota motoru, nebo se pletu ?

Co myslite?

2011-12-23 15:18:11

nejde o průtok jde o tlak. Kolik tlaku čeradlo natlačí?? Regulátor KO by nešel nejspíše natlakovat ani kdyby se to dalo natvrdo. myslím že je KO čerpadlo nebo jeho sítko nebo tedy ucpanej palivovej filtr.


Odpovědět