Fórum - Téma


Je termostat na odchodu...?


Fórum Vectra B Je termostat na odchodu...?

Informace o modelu: Opel Vectra B



2016-04-08 19:21:58

Zdravím chtěla jsem zeptat. při nižší rychlosti mi teplota na palubce vyhoupne až na 90°C jakmile zvýším rychlost tak teplota klesne na 80°c a tak zustane. Je to načatý termostat? Díky za odpovědi :)

2016-04-08 19:24:57

nikous: Na udávaných teplotách při uvedených režimech není nic nenormálního.

2016-04-08 19:26:07

Mam stejny problem take by me zajimalo, ale pri jizde v kolone se mi ventilator normalne zapl tak nevim

2016-04-08 19:51:20

Mam to same, tece voda do oleje

bad64  
2016-04-08 20:03:14

nikous: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmě opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Děkujeme Super-Admin clubu

2016-04-08 20:03:47

rehyczek: aha, no ja tento tyden davam auto do servisu budou mi menit tesneni na hlavě válců nebo jak se to jmenuje zapomel jsem, protoze mi proteka olej jako neteče jen prosakuje najel sem s tim 500 km a ubylo jen trocha , ale tahne to pak smrad spaleneho oleje do kabiny jak to kape na vyfukove potrubí, takže to muze být tím jo

2016-04-08 20:41:28

heiderak: To bude spíš jen těsnění pod víkem ventilů, ne pod hlavou motoru. Nicméně toto vlákno je o termostatu. A pokud ti při dosažení určité teploty chladící kapaliny sepne ventilátor chladiče a teplotu sníží, je to v pořádku, žádný problém nevidím.

2016-04-08 20:53:55

colommbo: kolikrat se tady jeste...dejme tomu za tenhle mesic, objevi neco podobneho? Kdyby to bylo na vectra webu, tak dostanou od Vaska takoveho pr*caka, ze by se to priste uz naucili HLEDAT. A nebylo by tady tolik zbytecnych vlaken, navic s naprosto zcestnymi odpovedmi, az na tu tvoji samozrejme. Ty mas nervy, to psat furt dokola

Venca49  
Václav
2016-04-08 22:31:49

ondra01: Ono by to chtělo ještě k těm křišťálovým koulím přidat ocelové - vrhací

2016-04-08 22:40:47

venca49: Voilà!

Venca49  
Václav
2016-04-08 22:44:27

colommbo:

2016-04-10 09:43:43

colommbo: ja myslela že při dosažení provozní teploty 90 stupnů je otevřen termostat a jedou oba okruhy malý i velký a začne chladit sahara a teplota už neklesá ale udžuje se na té 90tce ale asi to má být tak jak říkáte....nekde jsem se docetla že toto kolisani teploty vede ke zkroucení hlavy a následný průsak pod tesnenim hlavy valců

2016-04-10 09:51:53

nikous: Kolísání teploty chladící kapaliny podle aktuálních provozních podmínek, o němž píšeš v úvodu vlákna, spolu se spínáním ventilátoru chladiče je napuosto noumání, Úďo... K případnému zkroucení hlavy válců by mohlo vést vypnutí přehřátého motoru, ale taky ne vždy a spíš jen na dlouhých hlavách (řadový šestivál)... Dle mého soudu můžeš být v klidu.

2016-04-10 11:01:40

colommbo: ok tak diky moc za info

2016-04-10 14:27:45

nikous: jak píše kolega colommbo,to je naprosto normální stav chlazení,normální fyzikální zákon,náporového chlazení,když jedeš do kopce motor musí podat větší výkon a rychlost náporu vzduchu do radiátoru topení nebo chladiče je menší,když pak přejedeš kopec a jedeš z kopce,dáš 5ku bez pynu=bez výkonu a přitom to zrychluje tak se to vychladí.To samé je na rovince když fičíš 130km je vše v poho,ale jak vletíš do kolony a popojíždíš vyletí to třeba na 95 stupňů,takže klídek

2016-04-11 10:15:56

OK díky moc stejně bude muset jít na diagnostiku jednou za čas se mi na palubce rozsvítí kontrolka motoru a pak zas zhasne. No zlobi mě


Odpovědět