Fórum - Téma


Jaký motor Vectra C


Fórum Vectra C Jaký motor Vectra C

Informace o modelu: Opel Vectra C


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-04-04 23:16:47

Proc vse, co se mi libi, ostatni hanej?

Na ty AFL si dam pozor. Jinak oni nektere verze mely stavielny podvozek? Mimo to mam trosku vyhodu, ze v praci muzu objednavat dily se slevou cca 45-55% coz teda hojne vyuzivam

Venca49  
Václav
2016-04-04 23:23:27

pankrejro: " Proc vse, co se mi libi, ostatni hanej? " Asi proto,že jsou to zkušennosti a pokud je nepoznáš sám tak tomu nebudeš věřit. Auta mají dnes spoustu blbovin,které k jízdě nejsou vůbec potřeba.Tím nová auta nehaním,ale čím méně blbovin,tím méně problémů.

2016-04-04 23:52:58

pankrejro: ono i těch 55% z 18000,- je poměrně dost za jedno světlo a většina lidí, co mají před výměnou tlumičů, pak volí stejně variantu obyčejných za pětinu ceny. Tyhle dvě věci jsou zbytečné..ano, dokud to funguje, tak je to hezký, ale potom?

O těch pátých vratech jsem ti říkal své, tenkrát v Chrudimi, mám za to... a zase, machrovinka dobrá, ruce si neušpiníš, ovšem, přehlédnu li jejich občasnou náladovost, tak když budeš potřebovat odvést něco, co se ti nevejde do kufru a bude čouhat ven, tak přetlačit je tak, aby zůstaly pootevřené třeba z jedné třetiny, na to ti už obyč gumycuk nestačí a musíš to uvázat nejlíp drátem a stejně se s tím pak pereš jak de*bil Zrovna takovou vymoženost bych si u Vectry odpustil úplně klidně a radši bych měl třeba vyhřívaný sedadla, i když vím, že jsem to použil u VB tak třikrát do roka, když bylo ráno -20°C jinak vůbec.

Mmchdem, ještě k těm světlům... Pokud sháníš vyloženě facelift, tak ten má i obyčejné čočky pro žárovky uzpůsobené ke xenonům. Byl tam rozdíl jen v úchytu žárovka/výbojka, jinak je optika stejná, takže čínská sada za tisícovku, přenastavíš na jednotce z "bulb" na "xenon" ,nalepíš krytky ostřikovačů na nárazník (jedna stojí cca 600,-) a nikdo nemá šanci poznat rozdíl. Pokud nemáš na STK známé, tak to jednoduše zas vyndáš, dáš žárovky a jedeš. Ve finále máš světlo na autě za pár kaček nové, bez zbytečných kurvítek na podvozku a jednotky navíc, protože i sebelepší xenony a led světla na dálku na hrbolech budou oslňovat úplně zrovnatak.

A kdyby si přecijen nechtěl toto absolvovat a měl si dojem, že by mohla státní policie něco někdy poznat (nepozná ), tak by měly být na trhu xenonové přestavbové sady od značkových výrobců, které jsou určené přímo pro použití ve světlech pro žárovky, bez ostřikovačů, automatického náklonu a pod. Ale to by si musel přímo na Osram, protože nikde jsem je zatím ještě neviděl. Ale existují...

2016-04-05 09:40:41

u těch dodělávaných xenonů je nejrychlejší kontrola legálnosti pohled na panel regulace jasu. Ale vyměníš-li i ten (s chybějící možností regulovat výšku světlometů) a na nárazníky přilepíš ty záslepky, pak už to chce opravdu důkladnější kontrolu. Tím ale neříkám, že dané řešení podporuji. Šel bych cestou origo xenonu bez AFL.

2016-04-05 11:39:28

venca49: "...Auta mají dnes spoustu blbovin, které k jízdě nejsou vůbec potřeba. Tím nová auta nehaním, ale čím méně blbovin, tím méně problémů."

Vytesat do kamene, zlatě orámovat a po každé zimě obnovovat! Hodně lidí si o mně myslí, že jsem blbec, ale to neva...

2016-04-05 12:07:19

mirpie: nalepis si na panel nejakou nalepcicku a nikdo nepozna ani prd... . Kazdopadne, aby bylo jasno takoveto prestavby nepodporuju, ale ani vylozene nezatracuju, protoze existuje par svetel, ktera maji osazenou zarovku v optice stejne jako pro vybojku, jak jsem psal. Treba prave VC pofaceliftu...a tam nepoznas ani jako protijedouci, rozdil.

2016-04-05 12:09:49

je to (jako vždy) otázka peněz. Pokud uživatel mění co rok nové auto, je mu to jedno, že se to po 100 tis km vysype, když už bude sedět zase v novém. A takový uživatel ty nejmodernější hi-tech vymoženosti bude požadovat.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-04-05 15:54:26

Pěkně se to tu rozjelo a což takhle DPF ve výfuku? Kombík ho bude mít zcela určitě a když bude vykuchán, tak bez diagnostiky to poznáš až na další návštěvě SME.....

2016-04-05 20:45:26

colommbo: Tak to jsem taky blbec. Ale HRDĚ se k tomu hlásím.

A taky mi to (skoro) neva.

Už mě skoro přesvědčili, že jsem divnej, protože pokrok je pokrok.

(kecám, mě hned tak nikdo nezlomí)

Ale hřeje to. (že v tom zpátečnictví nejsem sám)

Mrki

2016-04-05 20:47:02

kopejda: A dneska už neprojdeš

2016-04-05 22:16:50

Ondra01: Mas pravdu, resili jsme to tady u nas, protoze pokud se nepletu, dovalil jsi s VeCe po FL zrovna :)

Jinak prestavbove sady mame v praci taky, vim o co jde, zrovna tam jednu mame na reklamaci a rozhodne toho nejsem zastance. Jsem rad, kdyz je vse tak, jak ma byt (teda az na nezapsany 18" ). Takze budu koukat spise po zakladnich xenonech. Jinak se nejdna o rozmar, xenony jsem prvne mel na nynejsi VeBe a nemuzu si je vynachvalit, proste to sviti dobre :) kamarad ma v Passatu cocky s zarovkou a at kupuje co kupuje, stale to sviti na houby, takze tak.

A jeste zpet k tematu. Jak je to u VeCe s karoserii? Vim, ze do becek pred FL prislo malo pozinku a proto vetsina z nich uhnila prakticky za jizdy. A jak koukate na 1.9 v automatu?

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-04-05 22:43:42

pankrejro: VeCe od 2005 fl by měla být celopozink, automat je Japonský Aisin a o první verzi se neříká nic dobrého a druhá je OK. http://www.opel-infos.de/getriebe/af40.html

2016-04-10 15:23:29

A jak prosim poznam tu druhou verzi? Premyslim i o variante v automatu a jednu peknou jsem nasel. Rok 9/2007, 1.9, 110kw.

Kopejda  
Michal Kopecký
2016-04-10 17:28:05

pankrejro: Podle produkční řady uvedené na výrobním štítku převodovky. Do sériového čísla 500000 je řada 1 a řada 2 je od 500001....

2016-04-10 18:14:31

Diky moc.

2016-04-11 15:42:09

Ahoj všem,

jsem tak trochu infiltrant - mám vozidlo Fiat Croma z roku 2005 - motorizace 2.2 16V mpi, 108kW. Každopádně o tomhle autě jsem se několikrát doslechl i dočetl, že podvozek i motor je z Opelu Vectry C a shodují se - čímž auto i trpí, jelikož např. podvozek není původně koncipovaný na tohle auto, auto je na podvozek údajně těžké a tím trpí např. přední pružiny apod....

Každopádně, pokud je automobil vnitřnostmi shodný, určitě bych u vás mohl nalézt radu. Aktuálně mi odešel katalyzátor - původně mi odešla zapalovací cívka a auto jelo jen na dva válce, předpokládám, že kvůli tomu se do katalyzátoru dostal benzín a ten se teď vysypal - rachtá jak plechovky, auto nemá výkon a žere jako tank. Chtěl bych se zeptat, jestli i vy máte totožnou informaci jako já, že vozidla jsou stejná a zda by mi mohl do auta pasovat katalyzátor určený pro Opel, konkrétně mám na mysli tento:

**SPAM**

Předem děkuji všem za snahu a čas.

PS: přikládám foto mého katalyzátoru foceného, když jsem byl pod autem.

Zdeněk

bad64  
2016-04-11 17:17:08

hasicsam: hasicsam: Tak si myslím,že ti tady asi nikdo neodpoví jelikož je zde většina Opeláků a Fiatu nerozumíme.Jdině to skusit na Fiat.clubu. http://www.fiatclub.eu/

2016-04-11 17:40:04

bad64: tomu roumím, já spíš zkoušel, jestli někdo nemá tu samou informaci, že podvozek s motorem je stejný nebo třeba podle fotky neřekne "jo pasuje, ten mám taky"... ale děkuju

2016-04-11 19:24:31

hasicsam: A je ten motor od Fiatu, nebo od GM... ?

Trošku bych možná dokázal poradit ohledně nafty, ale benzíny teda fakt neznám.

Tvé auto zřejmě pochází opravdu z doby, kdy OPEL a FIAT fůzovali, ale o podvozku tedy opravdu nevím nic..

(jinak,... Moje Vectra váží 1600 Kg s dieselem 1,9.

S benzínem 2,2 to těžší asi nebude.

Nezkoumal jsem to, ale CROMA bude možná menší,... ne?

Mrki

2016-04-11 19:42:51

mrki: Motor je GM, Croma váží 1585kg, co tam je za pružiny nevím, jen je v recenzích často zmiňováno, že celá přední náprava trpí díky váze motoru a je díky tomu i nedotáčivá

Každopádně třeba tady:

http://www.teilehaber.de/...(194)-2-2-16v-t18889.html se to podle stránek tváří, že katalyzátor je skutečně společný, tak si chci jen ověřit, zda

tento díl: **SPAM** by společně pasoval také...abych nevyhodil 4 tisíce a oni mi ho pak třeba odmítli vzít zpět...


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6