Fórum - Téma


Jaký motor Vectra C


Fórum Vectra C Jaký motor Vectra C

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2  3  4  5 ......... 6

2013-10-07 16:22:33

Zdravím všechny,

prosím o radu s výběrem motoru. Vyhlídl jsme si Opel Vectra C a nejsem si jistý, který motor by mohl lépe držet. Takže první možnost Vectra C (r.v.2006) motor 3.0 CDTi V6 135kW a nebo Vectra C (r.v.2007) motor 1.8i 103kW obojí jsou již po faceliftu a najeto cca obě stejně 130 000km, výbava stejná pro obě => GTS, díky všem co poradí a případně napíší pro a proti k danému motoru, nevím kde jinde bych se mohl dozvědět více info.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-07 16:42:36

vectrac: Ahoj, moc Tě nepotěším, obě motorizace jsou nic moc, ten diesel snad nejhorší možnost. Benzín 103 kW trpí na vačková stavitelná kola - DCVCP (Double Continuous Variable Cam Phasing) - tlakem motorového oleje ovládané natočení kol vaček. Rádo to zlobí. Více se dočteš tady:

http://www.club-opel.com/...u-motorizaci-zvolit-38841

2013-10-07 16:55:59

takže jaká by byla nejlepší možná motorizace pro tento typ vectry, jde taky o to po jakým šílenci člověk auto koupí

2013-10-07 17:21:14

vectrac: Tak do toho kecat nebudu. Každý má jiný názor a jiné zkušenosti. Kdo chce třílitr ropáka, asi chce sílu.

Nechápu v tom případě ten benzín, protože i když papírových 103 kW vypadá dobře, v krouťáku to na diesel nemůže mít.

Možná trošku uber a "hoď si na papír priority" Mrki

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-07 18:05:24

vectrac: Největší výběr je klasicky v 1.9 CDTi jak 88 tak 110 kW - opět záleží kdo měl autí a jak se o něj staral. Nejlepší volbou by byl motor Z28NEL nebo NET ale bohužel jsou jaksi tak pomálu ne-li vůbec.

Záleží jak budeš chtít auto používat, jestli spousta kratších tras nebo spíš na delší cestování? Pak vyhledat motorizaci. Ono těch 1.8 je také velice pomálu.

2013-10-08 02:19:01

denně nájezd cca 50 km + víkend 80-100km jak kdy, raději bych ten benál, naftu jsem nikdy neměl, jen benziny, takže nerad bych pak litoval

2013-10-08 06:54:28

to je skoro 17000km ročně to není tak málo.

2013-10-08 07:25:59

Zdravím,

pokud mohu poradit, kupte raděj ten benzín, nové moderní diesely mají v sobě tolik drahých blbostí. Co ušetříte na spotřebě, minimálně dvakrát tolik dáte do oprav. Tím spíš, pokud koupíte auto po hovadu, nebo pokud jej budete u hovada opravovat. Naftový motor je dobrá věc, člověk ho ale musí koupit nový a včas se toho zbavit. Toto právě dělá ten člověk co tu V6 CDTi prodává.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 15:36:00

vectrac: Těmi 50 kilometry je myšleno 2 x 25 km ?? Jako cesta do zaměstnání a zpět domů - nemýlím-li se ? Měl bych obavy, 25 km je poměrně krátká trasa na naftový motor, aby se dostatečně prohřál. Pak ještě zbývá oblíbený filtr pevných částic, myslím že doba jeho regenerace (zdárně provedené) bude mnohem delší, nežli čas strávený na trase tam i zpět dohromady. Proces se spouští po dosažení provozní teploty motoru i onoho filtru DPF....jeli potřeba a bude trvat přibližně 15 až 25 minut, dle stavu zanešení, možná i déle.

2013-10-08 15:55:30

máš pravdu 2x25 do práce, takže 1,8 je motor na prd a do těch C vecter kolem roku 2004 jsou i motory 2,2 16V 108kW to jsou také blbé motory, našel sem jen v automatce co by se mě líbila a já automat taky nerad :(

2013-10-08 15:56:49

vectrac: Kopejda má pravdu, se zahříváním motoru i s DPF...

2013-10-08 16:00:30

čau Jiříku

2013-10-08 16:11:48

a tedy ten motor 2,2 108kW má taky nějaké mouchy ?

2013-10-08 16:16:35

vectrac: Tenhle snad ani nee a rozvod má řetězem. To spíš ten druhý 2.2 Direct montovaný od ledna 2004 je přímovstřikový a tvrdí se, že vysokotlaké vstřikovací čerpadlo je dost choulostivé a nevydrží víc jak 200tis.km.

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-10-08 16:21:18

vectrac: 108 kW je v pohodě - Z22SE, pozor na 114 kW - Z22YH - to může být průšvih, ještě se montoval Z20NET 129 kW - turbo.

Zrovinka jedna je tady na klubu: http://www.club-opel.com/...ozidlo/opel-vectra-c-3770

Zkus se poptat majitele, jediné co vím, tak mají všechny rozvody žetězem, je možné, že bude nutná výměna ale vydrží celkem dlouho.

2013-10-08 16:24:12

děkuji a ještě poslední možnost motorizace Vectra C GTS 3,2 V6 155kW manuál 190k najeto...

2013-10-08 16:27:53

http://www.sauto.cz/osobn...ctra/13099231?goFrom=list

2013-10-08 16:29:32

vectrac: Za mě osobně , ale já jsem na šestivály vysazený, tož mě musíte brát s rezervou... P.S. tyhle motory se dávaly i do Omeg, ale, bohužel, jen v kombinaci s automatem... A pokud VeCe, tož opravdu nejlépe provedení GTS se šikmou zádí, mají jinak a líp udělaný podvozek než sedany a kombíky...

2013-10-08 16:30:49

bude to lepší než passat pěti hrnek

2013-10-08 16:35:05

vectrac: To je otázka nebo konstatování...? Měl jsem možnost svézt se s kamarádovým Passatem B5.5 2.3 s pětiválem a ve srovnání s mojí "jen" 2.6 tam ten jeden hrnéček opravdu schází... Ale jak píšu, berte mě s rezervou, jsem v tomhle ohledu trošku ujetej...


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6