Fórum - Téma


Jaký motor do Omegy


Fórum Omega B Jaký motor do Omegy

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3  4  5

2012-02-18 08:14:10

Zdravím všechny přítomné a chtěl bych poprosit o radu jaký je nejlepší(držák) motor v Omeze od rv 2000?Jak je to s naftou a benzínem?Potřebuji tak nák bezproblémové auto,ted jezdím s Jeepem 5.2 V8 a nák se to začíná sypat a ta spotřeba 22L mě už taky leze krkem,potřeboval bych něco ekonomickho.

Dík za radu Honza

2012-02-18 08:29:02

X20XEV ale auto s tímto motorem v dobrém stavu se bude už huře shánět

2012-02-18 09:43:09

Ve srovnání s tvým V8 džípem bude jezdit ekonomicky skoro všecko, snad s výjimkou Hummeru Pokud se týká Omeg, naftaři budou doporučovat nejspíš řadovej šestivál v naftě, benzínaři se budou zaklínat "normálníma" motorama Já sám jako odjakživa benzínovej bych doporučoval, aby to z džípu nebyl zas tak skokovej přechod, některý z motorů V6, který se v r. 2000 a dál montovaly - ještě 2.5, 3.0 a pak už namísto nich 2.6 (tu 2001 mám sám) anebo 3.2 (ta se vyráběla pouze s automatem.) Osobně bych do dvoulitru nešel, na tak velký auto je trochu slabší a myslím, že Omeze sluší spíš šestivál, ať už benzínovej nebo naftovej. Jinak Omegy jsou dobrý auta, jezdím je od r. 2000. Takže stačí projít trochu diskusní fóra, pohledat na netu a pak už se jen rozhodnout. A propos - úplně nejvíc nejlepčí volba by byla Omega Lotus 3.6 biturbo cca 300k dělaná na základě ještě starý áčkový Omegy, ale tu neseženeš

2012-02-18 13:11:25

No právě že sem něco přečet a zrovna ty motory V6 moc dobrou pověst nemaj a i z inzerce je poznat že benzínovej V6 motor je často KO .Tak že z něho mám docela strach.Už bych docela nerad řešil po koupi auta problémy a hned se do něj vysypal.Je mi jasný že za 50000 to nebude žádná hitparáda a proto se ptám,abych něco zbytečně nepo....

2012-02-18 17:20:33

Rozumím, nejspíš ses i dočetl, že u benzínových V6 praskají rozvodový řemeny a tak nějak podobně (všechny benzínový Omegy mají řemen, naftový řadový šestiválce 2.5 mají řetěz.) A že třeba praskají výfukový svody a hlavy u TD a kdesi cosi. Troufám si tvrdit, že většina podobných závad má přičinu v zanedbaný údržbě nebo že s tím někdo jezdí "jak s cizím." Osobně si myslím, že u ojetýho auta vždycky záleží, jak se k němu choval předchozí majitel (majitelé) a u naftovýho dvojnásob. Já jsem měl možná kliku, nikdy jsem neměl nový auto a s těma zatím pěti jsem neměl žádný zásadní problémy (musím to zaklepat...) A to, že Omegy, který se dneska prodávají, sice nestojí moc, ale mívají dost naskákáno anebo nějaký poruchy, může mít i prostý vysvětlení - pokud má někdo jakoukoli Omegu a je s ní spokojenej, z rozmaru ji většinou neprodává a prostě si ji nechává a jezdí s ní... Ono vůbec dneska těžko vybírat nebo doporučovat, ojetých aut je všude plno, jde jen o to najít ten správnej kousek. Tož držím palce!

2012-02-18 17:53:31

Jednoduchá rada.U starého auta je spolehlivost přesně taková jak se o ni předchzí majitel staral.Pokud to byl týpek "po mě potopa "tak je ti jedno zda benzín nebo naftu.Jen podle mě servis benzínu je levnější.Motor je jednodušší. V6 jsou držáky a 2,0 16V taky. 2,5tdi udržované s malým nájezdem OK-což už neseženeš?? Každá omega, co je na prodej je vlastně už za svou životností.Tak počítej s tím že se ti bude taky sypat. Co třeba Opel vectra 2,0turbo benzín. Nebo 2,8 V6 turbo. Nebo 1,9ctdi.........Jezdím v omeze V6 3,0 155kw má 190000km koupil jsem ji se 134000 před 7lety a nikdy jsem neměl problém s motorem.Odešlo jen čidlo kliky 2500kč a těsnění vík ventilů1500 .Rozvody a pumpa i s prací za 7500kč .......Nejvíc se tu řeší problémy s motorem 2,5tdiJediný vážný problém s oplem omega je koroze.

2012-02-24 10:58:22

Jestli chceš jezdit a nějak se v tom nehrabat,tak asi benál...MV6 jede dobře a co slyším,tak i 2,5 a nebo 2,6... prostě na to auto nemusíš chytnout aniž by jsi se bál,že nepředjedeš a zvuk MV6 je super...

Já ladím ropu a už jsem dál než MV6 ,ale toho úsilí a peněz

Všeobecnej průser jsou DTi motory.

2012-02-24 13:04:08

Zdravím, musím souhlasit s klukama, mám už druhou Omegu s 2.5 V6 motorem a nemůžu si absolutně stěžovat. Pravda, V6 motory byly trochu háklivé na včasné dělání rozvodů a včasnou výměnu oleje, ale jinak nic. Osobně jsem u obou aut hned po koupi udělal rozvody a vyměnil náplně (a to i přes to co bylo v servisní knížce) a mám klid. Nepamatuji si, že bych kromě běžných věcí, jako svíčky , náplně , tlumiče a pod. spotřební součástky musel řešit nějaký problém. Jak už tu přede mnou někdo psal, je to samozřejmě o stavu v jakém jí koupíš, takže je potřeba při koupi hledat v historii auta, ale i dnes se dají pořídit Omegy s V6 motorem , co mají servisku a nalítáno do dvěstě tisíc a to pro V6 motory nic neznamená, pokud měli aspoň tu nejzákladnější údržbu. Viděl jsem na vlastní oči Omegu 2.5 V6 s 891 tis. km a majitel byl naprosto spokojený.

2012-02-25 12:13:14

DaweTDS díky,díky,díkyjsem dojat.

2012-02-25 12:41:43

Co to tu řešíte pánové,lety prověřený řadovej šestiválec je pružný tichý,usporný s krásným hutným zvukem který přede též v BMW je 2.5td nebo 2.5dti.Co se týče těch podřadných benzinů mohu doporučit zesebezapřením pouze v uvozovkách 2.5V6.No nemám pravdu,mám pravdu.Jsem zapoměl dával se také do Land roveru sice jen 2.5td ale to nevadí.

2012-02-25 14:42:35

Cyrilku milej, pod všecko, co píšeš v úvodu o klasickým řadovým šestiválu, se zfleku podepíšu. JEN SE DO TOHO MUSÍ LEJT BENZÍN a to bylo, bohužel, naposledy u áčkový Omegy, 2.6 a 3.0 dualram, škoda, přeškoda...

2012-02-25 15:04:45

Souhlasím s Colommbem. 2,5 td co je v omeze vyřadil BMW brzo,jako velice nepodařený a přišel s 2,4td. Jinak podle vláken co zde čtu tak se řeší závady typu "nejede mi 2,5 td" Asi je pravda že nafta má menší spotřebu ,ale narozdíl od benzínu je podstatně složitější dražší při koupi ,údržba je dražší a návratnost je diskutabilní .Kdo má AUTO7 vydání č3 2012????? může se dočíst že je rentabilní diesel při nájezdu cca 25000 km za rok, po dobu minimálně 5 let vlastnictví vozu Ono se asi blbě nadává na motor, když už ho máš doma a sypeš do něj hromadu peněz. Nedám dopustit na 1,4l 43kw 8v z renaultu 19.. To je držák a i když má 22let kromě oleje ,svíček a filtrů nepotřebuje nic.

bad64  
2012-02-25 15:20:10

Také trochu se vmísím do debaty já osobně pro ropáky nejsem i když bych asi jezdil skoro zadarmo hlavně v zimě Všechny auta jsem měl a mám v benzinu.VeA mam 2.0 motor C20NE a spotřeba na dálky je perfekt Omegu mam 2.0 motor X20SE s tou už je to se spotřebou horší ale mam ji krátce a ted v zimě to nehlídám uvidím na jaře.Potřeboval bych pokud tuto diskuzi čte někdo s motorem X20SE a má Omegu v caravanu jakou má spotřebu.Díkas Míla

2012-02-25 16:45:29

NO ono to není tak jak říkáš...BMW vyráběl jako první 2,4td a až potom 2,5td...ten motor se celkem osvěčil a pokud ho nedostal do ruky člověk co si myslel,že je to benzín,tak i vydržel...Opel to od BMW koupil pač věděl,že je OK a vlastně jak BMW,tak i Opel potom motor nevyřadil z nabídky,ale jen ho inovoval o vstřikování comonrail...u BMW je to 525d a u omegy 2,5DTI liší se od již zmiňované 2,5TD jen hlavou ,turbem a pár detaily...

Jinak mi děkovat nemusíš... já Nevychvaloval Tvou MV6 ale obecně...Bylo to myšleno,co by bylo pro něho asi nejlepší.

S návratností máš asi pravdu,ale tu já neřeším...prostě jezdím...

2012-02-25 18:24:10

Nemyslím že jsi chválil mou MV6 ale víš že každý kdo má TD tak haní benziny a naopak.Jo a co se týká toho základu BMW 2,5 tak nejsem si jist ,ale někde jsem četl v časopise že ten základ ,který koupil opel, u bmw po roce od základu přestavěli. U bmw měli problémy s hlavama, ale opel prý bral jen bloky a hlavy,turba a čerpadla dával svoje.Jenže už to asi nenajdu v kterém časopise jsem to četl.

2012-02-25 18:32:12

Hlavy jsou stejný,čerpadla taky...liší se to jen kravinama...jako jinou vanou atd..524td se dával do starých E28ček a 525tds se dával do novějších E34...

Nejsem zarytej ropák a tak i benzína pochválím,když jede...sám jsem měl tu šáde v turbu

2012-02-25 18:34:51

No vidíš???

2012-02-26 09:53:00

Já měl benzina jednou!!Pánové benzin pro mě osobně je jedna velká nuda,jede ale to je všechno nic víc.Benzín samozřejmě nezatracuju ale kdybych jsi měl vybrat jedině přeplňovanej a minimálně 2L,bez emisních limitů Fiat croma 2l turbo či Renault 25 V6 turbo,když já dal pedál na podlahu vyhrkli slzi štěstí ale to jsem někde jinde

2012-02-26 10:16:44

tak nuda to je, není co opravovat.Ono kdyby jsi neměl naftu ,tak zde nemáš o čem psát.Jo a za kolik má ten tvůj 0-100km......Kromě Dejvatds ,který si svého tdi fakt vymazlil je nafta brzda.Já používám otáčky od 800 do 6000.A pořát mě to jede.Ty jseš odkázaný na turbo a vysokotlaké vstřiky.Mě stačí normální vzduch.Bez turba by jsi se ani nehnul.Pamatuju na peugeoty a mercedesy bez turba Takže jo nafta jako palivo ,ale jak jsem psal mě se nevyplatí jezdím max 10000 za rok a tak nemám na drahou údržbu.Soused má Passata kombi 1,9tdi. Dělá jen na servis.......

2012-02-26 10:26:44

benzín je do auta lepší volba než nafta, jenže někdo má zase přístup k "naftě", tak proč by jezdil na benzín že? mimochodem k naftě se vždycky líp dostaneš za lepší peníz, než k benzínu...benzín oproti dieselu má menší nároky na servis jak už tu někdo výše napsal, na naftě se ti po*ere čerpadlo, turbo, vstřiky a dvouhomota (teda pokud to má) a jsi na nechutné cenovce, po které se ti převalujou bulvy , u benzínu ti pojde jedině podávací čerpadlo, jinak ten motor bez určitých čidel jede v nouzáku, ale jede, a náklady na údržbu ropáka s benzínem nemůžeš srovnat (díky slavným DPF filtrům) radči bych volil benzin + sekvenční LPG s pohledu ekonomické stránky...výkon skoro stejný a téměř poloviční náklady...


Odpovědět

1  2  3  4  5