Fórum - Téma


Jak vypadají vstřiky po ultrazvuku


Fórum Pokec všeobecný Jak vypadají vstřiky po ultrazvuku



1  2

2013-03-24 22:37:20

Zdravím, tak pro zajímavost sem vložím foto, jak vypadali vstřiky po 260 000km, které nejméně posledních 40tis km (co to mám já) jezdili na Vervu. Mechanik říkal že jsou opravdu hodně čisté, že jsem musel jezdit na hodně kvalitní palivo, takže na Vervě opravdu něco bude Že prý běžně mají na sobě nárůsty karbonu že ani nejsou vidět dírky a jsou to opravdu hnusné vrstvy nánosu.

Já jsem je stejně nechal vyčistit v ultrazvuku a je to znát. Je vidět jak dírka nebyla úplně kulatá a byla i uvnitř nepatrně zanesená. Potom je krásně čistá a kulatá, takže bude zase prášit jako nová No a ruku na srdce, ti co tankujete na běžných benzínkách a Schell apod, tak budete mít vstřiky spšinavé asi neuvěřitelně

Na dvojkové Octě po 140 000km jsou prej zanesené několikrát víc než moje, že tam už po tak málo km nejsou vidět dírky. Ale nemůže za to to že je to Octa, ale špatné palivo

1. před detail

2. po detail

3. před čistěním

4. a 5. po čistění

Mám 5ti válec, takže 5 kousků, nedával jsem foto každého zvlášť

2013-03-24 22:43:42

A pro úplnost, je to z tohodle:

1-4 jak se rozebíralo

5. komplet před čistěním

6. seřizování vahadel vstřiků

7. komplet po čistění

ještě se dávali nové gumičky a mačkátka od vahadel na vstřiky (kdyby to někoho napadlo)

Před tímhle rozebráním a čistěním jsem byl na brzdě výkonu a naměřilo se 111kw a 440Nm

Jakmile to složím, pojedu tam znovu, jsem zvědav jestli to čistění vstřiků pomohlo i výkonově

Když už jsem dělal tohle, měnil jsem setrvák dvouhmotový, lamelu, přítlačák, hydroložisko spojky, vodní pumpu - (problém vyndat), gufero kliky pod setrvákem, hydroštely, žhavičky, páku řazení a namažu mrkev Zároveň ale asi udělám to že vyndám katalyzátor Rád bych vyčistil nádrž (sítko) ale na to mi asi nezbyde čas. Takže výkon ovlivní vstřiky a případně vyndaný katík, ale jsem prostě zvědav jak se hne

Ještě hlavně doufám že gumičky na vstřikách se mi nežvýkly. To bych se opravdu po... Protože to by zase znamenalo čelo dolů abych mohl sundat víko ventilů a znovu 5x sada těsnění a znovu složit a doufat

2013-03-25 09:58:04

Krasna prace, opravdu krasna, mas moji plnou moralni podporu. Mimochodem, tohle je presne ten duvod, proc bych si naftaka nikdy nekoupil ....

2013-03-25 11:00:16

Díky tak nafta nenafta, tohle jsem dělat nemusel, ale měl by to dělat každý at má naftu nebo benzín Jediné co jsem musel je ta dvouhmota a spojka která tam byla 260 000km původní Ale takovýhle provozní preventivní servis by se prostě dělat měl

2013-03-25 14:04:03

kawa: Já když vydím tu spoušť tak bych to nejraději zapálilale jinak dobrý.

2013-03-26 11:01:01

To je v klidu, včera cca ve 3 hodiny odpol jsem se k tomu dostal, nasadil spojku, převodovku, odstranil katalyzátor (kupodivu byl fakt úplně čistej, takže tam mohl zůstat, ale to už je jedno) všechno se zkontrolovalo a sestava šla do auta, a večer už seděl v autě Dneska to dopojit, nasadit čelo a zbylé věci, nalít kapaliny a bude první start Tak snad všechno na motoru klaplo a bude to OK Bojím se gumiček na vstřikách jestli jsem je dosti namazal

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-03-26 22:05:01

kawa: Slušná kuchačka, koukám dobře - motor má rozvod ozubenými koly ??

2013-03-26 23:40:26

Díky Dnes už by to bylo sestavené, ale před lícováním čela, světel a kapoty jsem chtěl udělat start. očím a točím jak šílený a nic... Tak jsem skočil pro diagnostiku a závada: snímač otáček motoru žádný signál Konektor je připojený, asi nějakým způsobem přišlo k úhoně... Jenže to znamená dolů celý čumák, všechno vypustit, sundat držák motoru a altík Jeblo by mě... To už jsem nechal na zítra.

Jinak ano, koukáš dobře, má to rozvody ozubená kola. Z toho mám docela radost

2013-03-27 21:48:28

Tak abych to uvedl na pravou míru, nevím jak je to možné, ale bylo mi řečeno ať použiji startovací sprej (že vstřiky jsou úplně suché a jentak se nezanaftují, že to chce otáčky ) Tak jsem to udělal a ejhle, nechápu jak je to možné, ale závada o žádném signálu ze snímače zmizela a auto běží. Elektronika je úplně nevyzpytatelná a ani ona sama neví co jí je

Kopejda  
Michal Kopecký
2013-03-27 22:06:55

kawa: Nediv se - vozidlo produkce VW Ale jinak pochvala a palec nahoru

2013-03-27 22:34:22

no ještě že produkce VW Jinak díky moc, jsem rád že se takhle nakonec zadařilo

Pro zajímavost foto:

2013-03-28 10:30:23

Bez katu, hmm, to budou pekny brikety ...

Co sem koukal na fotky, tak vacka je docela pekna, na to co o tom motoru slychavam, bych si dovoli tvrdit az ve vybornem stavu, je videt, ze se menil olej jak mel ...

2013-03-28 11:03:59

No právě že vůbec nekouří i bez KATU a to je po chipu

Jojo, ono já taky slýchávám samé špatnosti, ale ono to bude LL olejem a tím že tyhle auta jsou stočená o statisíce km. Pak se diví že když mají na tacho 200tis, všechno se sype, jenže ono to má 700... Prý už jezdí hodně T5 co mají okolo 800 000km a mají původní motor a bez problému.

Vačka je TOP, motor uvnitř čistý, kat čistý i když byl asi 150 000km s chipem, vstřiky původní, spojka se měnila teď poprvé - ta slavná dvouhmota co prý odchází po 100 tis km (vydržela 260tis a ještě by držela chvíli), vodní pumpa původní 260tis, uhlíky v altíku jsou sjeté cca o 50% a jsou původní, výfukové svody které má každý propálené po 100tis km co mají na tacho propálené že se nedají zavařit, tak já po 260 jsem měl asi tři vláskové prasklinky, turbo je stále původní... Něco na tom stáčení bude Já to koupil od souseda, který to měl jako funglovku, takže to auto znám od nova a vím že to sedí. a ten stav dílů tomu odpovídá

Olej já měním po 10 tis km plou syntetiku a soused měnil první dva intervaly bohužel po 30ti LL, ale pak po 15tis, tak aspoň tak

Zajímavé je toto, a to je běžná věc, jen lidi si nalhávají že ne... http://www.transporterclu.../viewtopic.php?f=8&t=2246

2013-03-28 13:51:34

@ Kawa: Tak ten odkaz me dostal do kolen. Ze stacej AAAcka nebo ESA, to je jasny, to by clovek musel bejt z Jedlickova ustavu, aby jim veril byt jen pozdrav. Vim, ze v Nemecku je spousta turku, co s tim (autama, je to jak mor to multikulti) kseftujou jak s bonama na Vaclavaku pred listopadem, ale co je moc, to je zu viel.

A ohledne vacky ... prave ze znam pripad, kdy jeden pan ji shanel, po tom co se mu vyhoblovala na vstrikach, udajne najeto 'jen' 220k. Ve snaze usetrit koupil nejakou no-name vacku, ujel na ni presne 147 km, pak se mu rozletela na pet kousku a prisel k nam, s brekem, za kolik ze sme meli tu od Kolbena ...

Samozrejme, tam, kde koupil tu levnou, se k tomu postavili zadeli, takze, ne ze bych mu to pral ... ale ma co chtel.

2013-03-28 15:13:12

Stáčí se úplně všude, údaj na tachometru je fakt jen směšný číslo... Jak jsem psal jinde, stačí si vyhledat auta z roku 98 a je divný že mají najeto méně než auta z roku 2008 apod Běžné stočení je o 200-400tis km.

Jojo tak to pán asi taky měl poctivku a nebo za celou dobu provozu auta neměnil olej, což asi né Taky asi nějaký ten statisíc měl utočený Na takovýhle věcech se šetřit nedá, já jsem taky radši zjišťoval co stojí nová a org VW snad okolo 8000Kč a Kolbeschmit okolo 6000Kč (což je prvovýroba) tak nevím kolik za ní dal on a že se mu vyplatilo tu levnější kupovat Ty sumy jsou +- nějaká stovka, nemám ten papírek u sebe a je to po slevě samozřejmě Ale když jsem sundal víko, ulevilo se mi jak je krásná

Prosímtě, a když se mu takhle rozletěla, co vzala sebou? Myslím si že to musela být pěkná paseka a nebo měl z pekla štěstí

2013-03-28 15:42:58

Mno ... fotky sem nevidel, ale tu nalamanou vacku sem videl. Proste tak jak je ulozena, tak mezi hupama na ventil a vstrikovac jeden krasnej cistej lom, kdyby ji slepil .... tak ji moh' jeste prodat jako zanovni

Ale ted si matne vzpominam, to ozubeny kolo tam myslim drzi sroubem ... rikal, ze mu tam moc ke konci nesel, tak ho tam proste dorval na krev. Takze jestli ta vacice byla nejako blbe napnuta, stacilo malo. Koneckoncu litina moc pruznosti nepobrala ... a kupoval ji jarku za necelejch pet tisic, ta usetrene tisicka se vyplatila

2013-03-29 21:28:16

Tak to je hezký teda Asi se mu to vyplatilo no

2013-04-02 19:31:28

Takže ve čtvrtek večer jdu na brzdu - už se těším a i se bojím aby to nebylo horší (nastavení rozvodů)

2013-04-19 12:48:17

Nedoplnil jsem

Byl jsem na brzdě, před opravou 111kw a 440Nm. Po opravě 118kw a 428Nm. Tak proběhlo ladění na přes 130kw a přes 430Nm s tím že v nižších otáčkách jsem chtěl spíše Nm kvůli vleku a ve vyšších spíše kw kvůli předjíždění Přesné hodnoty doplním, ještě totiž proběhne ladění po odstranění limitéru který nás asi brzdí dále. Pán už neměl čas, tak tam někdy zas zajedu Kouř se nekoná. Respektive jen než se roztočí turbo když to dostane plný plyn od spoda, ale minimálně, a pak ihned přestane

Znát to navýšení je, lépe se to vytáčí a jede to znatelně lépe (zkoušeno i na silnici se stejným autem jako před) Až lehne turbo, myslím že to už psal, půjde tam větší a naladí se na cca 150kw a 500Nm (jak to půjde, ale zdá se že hodnoty motoru jsou vynikající, takže asi úplně bez problému a možná i malinko víc)

Soft mi teď ladil zde: www.mereni-vykonu.cz - to už všichni znáte dodám i grafy z měření na brzdě

2013-05-25 13:45:29

Tak jak jsem původně slíbil, pro zajímavost dodávám graf - ten první je definitivní verze co tam je teď - 149kw (200koní) a 492Nm dokonce bez ISO dopočtů

Mezitím se odehrálo to že jsem totiž narazil na nové větší turbo ze 128kw verze za super peníze, takže už tam je a proto je tato hodnota definitivní - víc prostě ani za boha nedají sériové trysky

Pro ty co se nevyznají v grafech:

v 1500ot je 48kw a 318Nm

v 2000ot je 97kw a 461Nm

v 2500ot je 130kw a 492Nm

v 3000ot je 146kw a 459Nm

v 3500ot je 148kw a 400Nm

No a kouř se pořád nekoná i bez toho KATu i přesto že nafta je nastavená nadoraz Opět jen než se roztočí turbo při přeřazení tak vylétne obláček a nic

Druhý graf je původní chip od TDIchip - 118kw a 429Nm versus potom když jsme ždímali to malé turbo v CampPerformance a to bylo 131kw a 446Nm


Odpovědět

1  2