Fórum - Téma


Insignia 2.0CDTi 118kw - tlak oleje motoru


Fórum Insignia Insignia 2.0CDTi 118kw - tlak oleje motoru

Informace o modelu: Opel Insignia


1 ......... 2  3  4  5  6

2016-03-31 21:26:44

smarty: Ako dlho Ti teraz po výmene tesnenia, svieti kontrolka mazania po naštartovaní motora ? Na mojej Insignii zhasne po cca 6-7 sec po naštartovaní .

2016-04-03 04:17:15

spencer: Svieti samotná kontrolka tlaku oleja, alebo spolu s ostatnými kontrolkami ? Menil si tesnenie ? Mne po naštartovaní a pretočení budíkov zhasne hneď spolu s ostatnými kontrolami.

2016-04-03 07:48:07

Studený štart dnes ráno o 6:30 pri -2 °C

Opel insignia 2.0 CDTI 118 kW

Štart po výmene tesnenia GM 55589549

2016-04-03 09:42:23

smarty vdaka.

Funguje mi to presne ako na Tvojom videu. Trošku som mal obavy či to nejde nasucho príliš dlho, ale z celej elektronickej kontrolnej procedúry, nie je úplne jasné, či je olejový systém už natlakovaný a soft zhasne kontrolku po kontrole ostatných testovaných vecí ako - airbagy,abs,...., alebo kontrolka zhasne až po nábehu tlaku na snímači (napr. 50kPa).

V piatok som odchytil pri supermarkete chlapíka na Insignii 2,0CDTi , 2014 model po FL, 70000km - tak to naštartoval a správalo sa to zhruba tak ako na priloženom videu - zhruba 6-7 sec od štartu, do zhasnutia kontrolky mazania.

Ja som na Insignii ešte okrem oleja a olejového filtra nemenil nič. Kúpil som 2,5 ročnú, 137000km, so servisnou históriou.Chcem ešte pojazdiť asi 5000km, potom výmena rozvodov,filtrov,oleja a aj tesnenie olejového čerpadla + očistenie olejovej vane,sitka na saní olejového čerpadla.

2016-11-09 21:38:56

Před zimou jsem dnes dal vyměnit olej a filtr. Tlak oleje svítil už při 10 stupních nad nulou. Nechal jsem sundat vanu a kouknout na těsnění na sání oleje a bylo popraskaný a zdeformovaný podle tvaru vany (alespoň co tvrdil opravář). Když vana byla dole, zkontroloval kluzná ložiska na ojnicích (lágry) a jedno bylo chycený(mám najeto 200t). Nechal jsem schválně nasadit filtr mann a olej dexos co jsem měl dříve a těsnění vyměnit + vyměnit celou sadu ložisek na ojnicích. Ráno při mínus 2 stupních start bez hlášky.Opravář co mi to dělal hned věděl o co jde ve spojitosti s touto hláškou a už prý i dvě insignie dělal se zadřeným motorem.

2016-11-16 10:06:49

fugaro: Já jsem tento problém také měl, je to takové výrobní vada motoru. Musí se sundat kryt čerpadla oleje na motoru za rozvody a tam je plech na čerpadle a ten držej šroubky, spodní šroubek se povoluje a olej vyteče dolů do motoru. Čidlo svítí, než to načerpá ten vyteklý olej. Detaily nezná dělali mi to v servisu a teď v 270 tis. mi to dělá znovu a budou mi to opravovat, tak budu mít bližší info.

2016-12-14 13:13:40

milan005: Doplnění.

Tak mi to včera v servisu rozebrali a opravili, plech byl v pohodě, vadné bylo těsnění na sání oleje, dle popisu výše na této stránce. Vyměnili mi i vlnovec na výfuku pod vanou motoru. Vše ok. Servis Carforyou Úvaly

2016-12-14 19:33:13

milan005: kolik te to stalo tam?

2016-12-15 13:53:29

snedovicak: cena 6400,- vč.DPH, servis klasik sleva Opel (30% díly, 20% práce). Cena za těsnění, vlnovec výfuku, filtr oleje, práce. Olej origo Opel vlastní.

2016-12-20 10:04:13

Doplnění:

Tak musím říct, že po výměně těsnění je všechno OK. Předtím měl motor při běhu kovový zvuk, klapal jako starý diesel, i když kontrolka mazání nesvítila. Teď je tichý jako dřív. Tak tohle je klasické kurvítko.

2016-12-20 11:51:41

milan005: Jsem na tom stejně, taky po výměně je motor tižší, já měl sice opravu za 7800, ale měnil jsem všechny lágry, olej, těsnění a všechny filtry.

2016-12-23 14:33:27

snedovicak: dávate tu zaujímavé sumy ja som písal do Oplu aká by bola cena za výmenu toho tesnenia a odpoveď bola takáto :

Ak je vozidlo bez pohonu 4x4 tak práca vychádza cca 430€

Ak je vozidlo s pohonom 4x4 práca vychádza cca 670€

Z uvedených cien bude uplatnená zľava 10% podľa programu Classic servis.

Dosť pálka len za robotu keďže sa kontrolka začala objavovať aj mne, objednal som si tesnenie, olej + filter a dám zo vymeniť známemu, síce povedal, že robota na cca 2 dni, ale určite to bude lacnejšie ako mi napísali pani z Oplu

Mám najazdené 177tkm

2016-12-23 15:09:34

libor95: tak já to neměl v autorizovaném servisu a tyhle sumy jsou mimo mísu.Ten kluk, když jsem mu řekl, jaký mám problém(nízký tlak motoru při studeným startu), tak hned věděl, kde je problém. Když zjistil, že je to 4x4, tak hned říkal, že to bude fuška. Jinak těsnění bylo za cca 1000 a lágry za 1900.

2016-12-23 15:29:56

snedovicak: takže mám rovno datskontrolovať aj lagry? A tie lagry je cena za kus ci dokopy? Pripadne koľko ich tam je?

2016-12-23 16:21:45

libor95: No ja měl 200t najeto a hlasilo mi nizký tlak už při +8 a loňskou zimu při -5. Jednu zimu jsem s tím odjezdil a nápad to zkontrolovat měl ten opravář. Sundal ojnici na nejvzdálenějším válci a tam bylo ložisko chycený, tak jsem dal celou sadu.

2016-12-23 17:05:06

snedovicak: takže celá sada ťa vyšlo na 1900? A tie lagry to je práca navyše skontrolovať či to sa da v pohode počas tej rozrabky olejovej vane a výmeny toho tesnenia?

2016-12-23 18:26:50

libor95: ta cena je za celou sadu,lagry jdou zkontrolovat, když sundáš vanu, tak že nějaká práce moc navíc to není,pokud nepočítám dotahování šroubů momenťákem atd. Taky se tím ta oprava trochu prodlouží, já měl auto 2 dny pryč, ale stálo to za to, když se koukám na ty tvoje částky.

2016-12-23 19:02:33

snedovicak: Takže ta práce vypadá takhle (byl jsem u toho, když to rozebírali)

Musí se sundal kryt motoru, pomocnej rám, povolit silembloky, odpojit výfuk, vyndat poloosy, vyndat baterku a odsunout převodovku, protože jeden šroub je těsně u dvouhmoťáku. Pak jde sundat vana. Je to na den poctivé práce, pokud to máš natrénované. Problém je tom, že pokud se rozhýbe výfuk na vlnovci se mohou udělat praskliny.

2016-12-23 21:42:34

milan005: mohou, ale v tom případě už to má vlnovec stejně za sebou a brzo by byla výměna. no a když už je dole vana je to jen pár šroubů. poslední válec (nejdál od čerpadla oleje) na tom bývá nejhůř - takže logická kontrola. a pozor VŽDY nové šrouby, na tom už neušetříte. takhle se dělávala "pologenerálka" na motorech dříve v 500tkm :) nové šály na klice + komplet hlava a motor dal dalších 250tkm. Ale kdeže ty časy sou.

2017-01-07 22:14:39

smarty: mne to spravilo dnes prvý krát pri teplote -13 mám najazdených cca 97 000 km...ešte som s tým nič nestihol robiť a ani neviem čo mám robiť s tým ak by si vedel poradiť.Vopred ďakujem


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6