Fórum - Téma


Imobilizér sintra 2,2


Fórum Sintra Imobilizér sintra 2,2

Informace o modelu: Opel Sintra



2016-03-31 11:14:16

Nevíte někdo jak zablokovat / odblokovat imobilizér? Po dlouhé odstávce a bez baterky se automaticky neaktivuje palivové čerpadlo a svíčky nehází jiskru. Napadlo mě tedy, že provoz blokuje imobilizér..

* odemknout/ zamknout nepomohlo.

2016-03-31 12:04:00

Zdravím. Kdysi jsem měl podobný problém u Mitsubischi Galant 2,5 V6. Domníval jsem se také že to je imobilizér ale machr přes Galanty mi poradil že je to ŘJ. Na jeho radu jsem zapnul klíček aby se rozsvítily kontrolky na přístrojovce a rychlým pohybem jsem odpojil mínusový pól na baterce a po 5 ti vteřinách opět rychle nasadil. To jsem opakoval 3 x za sebou. ŘJ se prý znovu načetla a bylo po problému. Váš problém měl před nedávnem můj soused u Opla Sintry. Zkusili jsme to samé a k našemu překvapení to zafungovalo. Zatím jezdí bez problémů. Hlavně ten mínus pól odpojovat rychle protože se natáhne oblouk. (je špatný přístup k baterii ) U mé sintry jsem se s podobnou závadou zatím nesetkal. Snad budete mít rovněž úspěch.

2016-03-31 12:05:39

Imo ale neodstavuje svíčky, imo odstavuje vstřiky , tohle vypadá na vadu relé , často je společné pro čerpadlo a napájení zapalovacího modulu.

2016-03-31 16:39:23

Na žhavící svíčky je tam termostat který spíná relé žhavení, konkrétně u mě spíná relé žhavení až při venkovní teplotě 0 a nižší. Záleží na kolik je nastaven. Při vyšší venkovní teplotě motor startuje bez žhavení.

2016-04-03 10:19:59

Mohl by jsi být prosím konkrétní? Máš na mysl hlavní relé na centrálním modulu u baterie?

2016-04-03 13:46:31

clpepa: Až na to že on má BENZÍN !

2016-04-03 13:49:28

honzasintra: Jak jsi se dopátrak to tomu že motor nehází jiskru a nejde čerpadlo ? Kde jsi co ne/naměřil.

Svorky relé , svorky čerpadla, buzení modulu ...

2016-04-04 10:37:43

breathlless: Když jsem dříve zapnul zapalování, tak se seplo relé a spustilo čerpadlo v nádrži. teď relé nesepne. i když je na něm stálé napětí a po zapnutí klíčku se dostane i další + na ovládání relé. Pokut toto rele překlemuji, tak čerpadlo běží (relé je v pořádku, dával jsem tam i jiné). Svíčku jsem zkoušel klasicky na kabelu a přiložit na kostru. I když jsem zkoušel delší dobu točit, tak mi přijde, že svíčky jsou stále suché, z toho soudím, že nejsou otvírané vstřiky. Nevím, kde už hledat, pořád si myslím, že kdyby to byl IMO, tak se po zapnutí klíčku a pokusu o startování rozbliká kontrolka motoru, ale ta svítí klasicky. Domníval jsem se, že pokud přiskočí hlavní relé na centrálním modulu nad baterkou, tak je IMO odblokován a mělo by to běžet.


Odpovědět