Fórum - Téma


Hlídání tlaku v pnematikách


Fórum Meriva Hlídání tlaku v pnematikách

Informace o modelu: Opel Meriva


1  2  3  4

2015-10-14 19:53:09

tomis271: Když jsem si koupil novou sadu ventilků, tak jsem to doma hned odzkoušel. Vypustil jsem jedno kolo cca o 0,3 a řekl bych, že hned po zapnutí klíčků jsem měl na displeji chybové hlášení. Po dofouknutí hlášení opět hned zmizelo. Pojíždět s autem jsem nemusel.

2015-10-15 12:36:11

tech60: Tak tohle jsem si potřeboval přečíst. Jasné konstatování, jasný výsledek.

Co nejdříve si totéž vyzkouším u sebe.

2015-10-21 20:42:26

Ahoj všem, ještě k TPMS, loňskou zimu jsem odjezdil bez senzorů se svítící kontrolkou. Letos jsem se rozhodl, po konzultaci s pneuservisem, nechat naklonovat původní senzory. Vyjde to o něco levněji než originální a odpadá párování senzorů s autem při přezouvání.

2015-10-22 19:08:37

kaspi: Ahoj, dnes jsem si jel nechat dát zimní gumy (15" ocelový disk, kryty, gumy, ventilky, kompletace). Ta sranda mě vyšla na skoro 20 t. Z toho ventilky za necelých 5 tis. Kontrolka mi nesvítí, snad bude vše Ok. Původně jsem si chtěl koupit 16", ještě, že jsem si nechal poradit. Letní gumy jsem si nechal uložit v servisu, aspoň nemusím nic skladovat.

2015-10-22 19:19:50

senda: Patnáctky budou na zimu lepčí... A ono to tak nějak vychází - když bych počítal u Omči za jeden nový plechový 15" disk cca 1.500, čtyři gumy po cca dvou tisících, +- pětikilo neorigo poklice, +- pětikilo za obutí a vyvážení, tož je člověk zhruba na šestnácti tisících, ani nemrkne...

Venca49  
Václav
2015-10-22 20:55:58

colommbo: Jirko a bez kalkulačky.

2015-10-22 22:20:21

Ja mam za podobnu cenu 15-tky kolesa so senzormi, ale na elektronoch, cca 710 euro

2015-10-27 11:28:49

Já jsem před zimou vlastně ušetřil oněch zaokrouhlených 20 tisíc Kč, protože jezdím na "celoročních" pneumatikách.

Vím, že jsem "píchl do vosího hnízda" a sesypou se na mě nemilosrdné reakce. Přesila bude značná, ale najde se až 30% příznivců stejného řešení zimního obutí aut.

2015-10-27 11:37:14

Pre mna su jednoznacne nutne letne a zimne pneu. Neverim, ze celorocna pneu bude mat poriadny zaber v rozjazdenom snehu, ktory ma charakter "piesku"...

Taktiez neverim, ze celorocna pneu bude fungovat v extremoch, ked napadne tolko snehu, ze pri otvarani dveri na aute rovno odhrnam sneh.... Minulu zimu az tak moc nesnezilo, ale predminulu napadlo za noc cca 40 cm cerstveho snehu... A udrzba nestihala... Vtedy sa ukazala vyhoda dobrych zimnych pneu (Snowcontrol 2)....

2015-10-27 11:41:30

tomis271: Já si myslím, že pro toho, kdo nejezdí v zimně do hor můžou být celoroční pneu v pohodě. Já v zimě jezdím 3-4x týdně do Jizerek na lyže a tam se zimní guma opravdu vyplatí. Mě ta sranda se zimníma pneumatikama vyšla taky lehce přes dvacet tisíc - plecháče 16" 5 500 kč, pneu Polaris 3 : 8 800 kč a ventilky 6 000 kč. Dohromady mi to dá kamarád, jen v servisu nechám ještě 130 kč za spárování ventilků, když to auto nepozná samo Hezký den všem!

2015-10-27 16:59:45

tomis271: Tak te z tech 30% ridicu taky podporim. Taky jezdim na "celorocnich pneu" uz kolem 8.let. No,"celorocni" bych to nenazval. Ale je tam obrazek hory a snehove vlocky a napis M+S. A to je dulezite. Jsou vlastne podle vzorku letni pneu. Vim co si muzu a nemuzu v zime dovolit. A kdyby bylo zle tak zimni pneu mam taky.(pneu co me zustaly z minuleho auta.)

2015-10-27 18:06:51

Vítám "petronela" do skupiny, co jezdí na celoročních pneumatikách. V minulé plamenné diskusi na toto téma se našlo pár dalších zastánců naší zpohodlnělé taktiky. Jezdíme v zimě spíše málo, do kalamit se nevydáváme, počkáme dva-tři dny na sluníčko a ještě ušetříme náklady na kompletní zimní sadu. Jen mi dělá starosti, před kterou z příštích zim budou mít běhouny hloubku vzorku ještě požadovaných 4-5 mm, abych s nimi "projel" zimu do dalšího letního období.

Pak se uvidí, jaká je ekonomie při jejich používání. Doufám že bude příznivější, než držet režim dvou sad pneumatik.

2015-10-27 22:35:20

tomis271: Tak to já jsem zastánce zimních a letních gum. Teď každou chvíli navštěvujem dcery s vnoučaty - jedna 50 km druhá 200 km a to bych se v zimě na sněhu při celoročních necítil Ok. I když musím zavzpomínat, když jsem měl 105 škodovku, tak jsme si na zimní gumy nehráli a v zimě kde ostatní stáli jsem jel.

2015-10-27 22:54:51

senda: Ale to nebylo pneumatikami, brachu, to bylo koncepcí vozu, pohonu...

Venca49  
Václav
2015-10-27 23:18:08

senda: Ono taky dříve byl menší provoz,na jedněch gumách,většinou protektorech,se jezdilo celý rok,v hlavách byl rozum,protože v zimě to klouže.Ani ty zimní gumy nejsou všechno.Hlavně rozum a respekt k životu.Já jezdil na letních s T603 i v zimě,vyjel jsem také všude,prostě těžký zadek a zadní náhon.

2015-10-28 08:55:56

Diskuse s tématem "tehdy/nyní" je pro dříve narozené a ti mají k zimnímu provozu větší respekt než současní mladí řidiči.

Jejich přehnaná důvěra ve vlastnosti zimních směsí a vzorků by neměla převýšit obecnou opatrnost při jízdách v zimě (sníh, námraza, ledovka).

2015-10-28 09:44:38

Ja sa nepovazujem za az tak stareho, ale v zime som ucil jazdit na VAZ 2101... A ten pocit, ked aj na slusnych zimnych pneu a tazkom zadku (v kufri 130l LPG nadrz, stare baterky a kamene) som isiel do zakruky dverami dopredu bol......

2015-10-28 11:24:42

Jen tak na ukazku jeste kdyz jsem mel Skodu 100. Barum OR-6 a OR-32. Az pozdeji se objevila OR-34. Jezdilo se vsude,za kazdeho pocasi. Na hory,k mori....Lidi musely spolehat vic na sebe za volantem,misto na pneumatiky.

2015-10-28 11:27:20

Barum OR34 alebo na potom aj Matador MP4 myslim....

2015-10-28 11:31:19

laky7777: Matador jsem mel jen jednou na firemnim aute. Dekuji,nemusim. Byl jsem rad az se ojely a koupily se Barumky. Sef chtel tenkrat usetrit a pak nadaval sam na sebe. Ale to vec nazoru. Nekdo je chvali,nekdo nee.


Odpovědět

1  2  3  4