Fórum - Téma


Geometrie


Fórum Omega B Geometrie

Informace o modelu: Opel Omega B


1  2  3

2014-06-30 22:20:38

cyril: Máš nějaký svůj servis? Kam jezdíš? Kde se pohybuješ? Tuším že máš P5. Já P6.. Jestli chceš, můžeme proměřit a porovnat s tím mým.. Na něco se přeci musí přijít..

2014-07-01 17:50:25

marquis: Určitě máš pravdu,mám svůj servis ale domnívám se že na hovno.Čekám na jiné auto pokud bude jde omega s baráku tak jak je.Když to nevyjde tak tě zneužijunic jiného mě nenapadá.Ta tyč,jsem si vzpomněl je delphi bohužel jinou neměli tak jsem vzal narychlo tuto značku,stalo se mě to před dovolenou.Na geometrii se mají dávat nové pneumatiky?Pokaždé mě to dělali na těch sjetých pneu.

2014-07-02 23:39:25

cyril: To já bych to asi tak tragicky neviděl. Za to Omega nemůže. Delphi není špatná značka, dávám je také.. I Opel nabízí tyto díly. Nemusí nové pneu na geometrii. Seřízení není závislé na tom, zda-li jsou pneu sjeté nebo ne.

OK.. ozvi se, buď tady, nebo na marquis@mizera.cz...

2014-07-29 23:27:59

jakou znacku silentbloku poradite, radsi bych asi neco tvrdsiho, jelikoz mam celkem velky najezd, cca 50-60 tis. za rok a pomalu rozhodne nejezdim :) (nejak to ani s tou naftou trilitrem nejde :D )

loni jsem tam dal nejake z ebaye a posledni dobou nemohu dohnat nastaveni sbihavosti, nastavim to, pak popojedu par set km a je zase v haji, vsechny srouby jsou dotazene fest. ale ta sbihavost se rozhodi celkem o hodne. Prijde mi, ze vzdy kdyz se pripojuji na dalnici (prudka prava), pak rovinka, tak to tahne stale trochu do prava. a o tom, ze to zere gumy ani nemluve, ted uz prisly novy, a tak chci rovnou vymenit asi i ty silenbloky - predpokladam, ze to je snad jedine, co to muze byt, i kdyz se zdaji byt ok i kdyz na ne vezmu paku.

  • co tedy poradite? :)

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-30 13:38:14

tomis: Jestli to není tím řadovým šestiválcovým naftovým třílitrem

2014-07-30 13:42:51

kopejda: nn, ten uz tam mam dlouho az posledni dobou je to takove ;)

2014-07-30 17:14:50

tomis: Kopejda může mít pravdu a asi to tak myslel - pokud s Omčou jezdíš jako šílenec, tož se může zhoršovat i geometrie a silentbloky se vymačkávají, to auto není na takový režim koncipované. Btw co je to za motor, že ho neznám...?

2014-07-30 17:17:45

colommbo: je to moturek z BMW :) tentyz co je v X5, 530, 535, 730, 735, 330,... ma oznaceni M57

2014-07-30 17:20:49

colommbo: jen kryty uz se tam nejak nevesly, a jeste az bude nekdy cas musim predelat ten filtr sani

2014-07-30 17:53:30

tomis: A tož to je krááása! Před nějakou dobou tuhle přestavbu dělal i někdo na OCR - žes to byl ty...?

2014-07-30 18:06:46

Je to nádhera když se něco takového povede klobouk dolů.

2014-07-30 18:11:55

tomis: Už je mi to jasný...

2014-07-30 18:22:04

colommbo: jj, to jsem byl zrejme ja ;)

2014-07-30 20:06:49

tomis: Abychom se ale v euforii nad motorem neodchýlili od tématu - značku nějakých tvrdších silentbloků ramen poradit neumím (zkus třeba nějaké tunungové e-shopy...), nicméně si myslím, že pokud máš tak vysoký roční nájezd a využíváš víceméně naplno potenciál motoru, tož tyhle části prostě odcházejí časově dřív - někdo klidnou jízdou najede 50tis.km za pět let, ty můžeš být rád, že ti silentbloky vydrží rok...

vlastta  
vlastimil
2014-07-30 22:24:39

tomis: tak mista uz tam opravdu moc neni.....a na to ze nejsu zrovna moc na ropaky musim konstatovat........

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-30 22:33:54

tomis: Ahá tak proto. Já jsem narážel na to, že takový motor se do omy nikdy nedával.... To označení Y30DT ale patří pro V6 od isuzu...... Tak potom je můj odhad správný, je to o něco těžší než Y25DT i když to na první pohled vypadá stejně.....Ten motor má určo větší krouťák, zkontroloval bych nápravnici, jestli není prasklá nebo nemá prasklé upevňovací šrouby do kastle. Jinak zbývají jen ta ramena a jejich silentbloky. Měnil jsi i ty zadní?? Přední odcházejí rychleji....

2014-07-30 23:45:07

kopejda: nekde jsem tusim videl, ze se tam ten motor parkrat dal (ten Y25DT), ale hooodne zridka, temer nikde to neni dokumentovane, ten y25dt ma samozrejme mensi vykon a kroutak, do opelu ty bmw motory davali s slabeji nastavenymi jednotkami. jeste k tomu mam i ciplou origos bmw ridici jednotku, ale tu jsem tam jeste nedal, nejdriv musim prehodit prevodovku, aby zvladla kroutak (uz mam jednu pripravenou 6-kvalt) , ale k tomu zase potrebuji adekvatni staly prevod v diferaku a ten zatim nemam, chci tam dat rovnou samosvor s prevodem tak kolem 2,8, aby to melo cenu tam davat ten 6q.

... mista v motoru opravdu navic neni ani trochu, akorat misto puvodniho vzduchoveho filtru, jinak kvuli sundani sani se musi zacit steracema :D

.. na napravnici jsem nic nepozoroval, i ty silentbloky se zdaji byt ok, ale zrejme nejsou, nic jineho tam snad totiz ani nema co poradne odejit, tycky rizeni jsou taky loni menene, zadna vule v kloubech nepozorovana.

.. zadni jsem nemenil, ani se oproti predchozi omeze temer nesjizdeji vnitrky, tak nejak normalka,

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-07-31 13:52:06

tomis: No právě, jestli se nepohybuje nějaká část nápravnice a není vadné jedno z ramen, tak tam už není co hledat. Snad jedině udělat méně negativní odklony nebo to přehnat do pozitivu.....

Ty zadní silenty zkontroluj, jestli nejsou uprostřed utržené od trubky, v klidu se to tváři OK, ale při projíždění zatáčkou nebo brždění to dělá neplechu......

Ještě mě napadla jedna věc, koukni, jestli je OK pomocná páka řízení, když trochu kloktá na čepu, tak se i trochu mění sbíhavost (poklesne spojovačka s pravou tyčkou)......

2014-07-31 23:27:38

kopejda: kdyz se na to dostanu,tak na to mrknu v sobotu, odklony mam na maximalni pozici a jsou vicemene na nulovem odklonu, ani + ani -..

na paku rizeni jsem se uz dival, jelikoz mne napadla taktez, ale vypada to, ze na rizeni je vse pevne, jak jsem jiz psal. takze zbyvaji silentbloky ci nejaka nevolnost, ktera se vsak hne az s celou vahou auta.

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-08-01 12:59:19

tomis: Až to budeš mít zvednuté, zkontroluj dotažení nápravnice ke karoserii, hlavně v přední části. I trochu povolený šroub může dělat neplechu.....


Odpovědět

1  2  3