Fórum - Téma


Felicia AEE (1,6Mpi) netopí a tlakuje


Fórum Pokec všeobecný Felicia AEE (1,6Mpi) netopí a tlakuje



1  2  3

2013-11-14 18:11:42

Ahoj kucí, snad se na mne nebudete zlobit že se sem sejřím ze Škodovkou ale už jsem celkem v koncích a potřeboval bych i jiný názor. Takže -> Jedná se o Felicii 1,6 a problém je takový, že auto netopí ( resp. topí jen při otáčkách nad 3000ot/min ) a to jen takovej vlažnej vzdoušek ale hlavně hrozně tlakuje. Teď jsem na tom strávil celý den, propláchnul jsem chladič a spol. protože pán ( ještě ke všemu přítelkyně bratranec ) jezdil jen na čistou vodu ( ) takže všude spousta rzi, vyměnil jsem termostat, vložku topení a profoukal všechny hadice no je to pořád stejný. Když motor běží stačí pár minut tak to do expansky fakt brutálně prská a fluše to i když je motor už vypnutý. Nádobka je nafouklá a hadice ztvrdnou jak šutr. Když otevřu nádobku ( víčko ) vyfluše dost vody ven ale hlavně se tím ztratí voda z hadic do a z chladiče. Nevím už co s tím, jestli hlava nebo vodní pumpa ? Poraďte prosím. Předem díky

viki  
viktor
2013-11-14 18:24:36

ggeorgos: těsnění pod palicí popřípadě hlava

2013-11-14 18:30:47

Děkuju za bleskurychlou odpověď i když upřímně tohle jsem teda přesně nechtěl slyšet :( , no a myslíš že to má spojitost i s tím topením ( proč to netopí ) ? Díky

viki  
viktor
2013-11-14 18:35:39

ggeorgos: systém se zavzdušňuje topení je výš místo vody vzduch proto netopí

2013-11-14 18:45:19

ggeorgos: Přesně tohle měl u Feldy 1.6 soused - tlakovalo mu to do chladícího systému jako blázen, až mu vždycky vylítala voda z nádržky. Taky jsme mysleli těsnění pod hlavou, ale nakonec zkusil vyndat termostat a jezdil bez něho a bylo to dobrý. Jenže to bylo léto. Vyndej termostat, co to bude dělat a uvidíš a podle toho se pak zařiď...

2013-11-14 18:53:21

Colombo : Ten sem dával teď nový i s víčkem origo od Škodovky tak nepředpokládám, že by oba ty termostaty se projevovali stejně. Zkusím to, ale upřímně nevěřím moc tomu, že mi (mu) to pomůže. Já bych radši, aby to byla ta vodní pumpa, to je hnedka sundaný a nandaný i s rozvodama. Do hlavy se mi nechce, teď jsem dodělal tu Y32SE a těšil jsem se, jak už mám od sundavání a nandavání hlav pokoj. Nechce se mi do toho, nebudu lhát, to jsou zase svody dolu, pak tam sou takový ty blbý nacvakávací trubky za motorem u 1,6ky a navíc sem si zníčil momenťák. Ale asi mi nic jinýho nezbyde. Teda teoreticky přemýšlím, že mu tam dám pumpu a když to nepomůže, pošlu ho do Škodovky. Nevím, třeba se mi to ještě rozleží ale teď na to nemám ani chuť ani náladu. Zejména po tom, co nemá ten jouda ani 120Kč na chladící směs a pak vyhodí 800 v mekáči. No kdyby vás něco napadlo napište, budu rád. Jinak dám info po úterý - to to tu budu mít zase zpátky. Díky a hezký večer

viki  
viktor
2013-11-14 19:23:37

ggeorgos: podle mě při špatné vodní pumpě by to na volnoběh nebo nízkých otáčkách prvně letělo do teploty termostat muže být vadný i nový není to nic výjimečného pokud je vyměněn a zavada přetrvává a máš původní hod ho do hrnce a vyskoušej jestli náhodou nebyl funkční myslím do hrnce s vodou a ohřát

2013-11-14 19:24:50

ggeorgos: Tož jsem mu teď volal, jestli to nějak (do)řešil - ne(do)řešil, jezdí furt bez termostatu, netlakuje, akorát blbě topí. Mno, jezdí prakticky každý den, snad přežije zimu...

2013-11-14 19:55:32

Viki : No to s tou teplotou na volnoběh sem myslel taky, ono to totiž na volnoběh a mírně zvýšený volnoběh vrací zpátky do nádobky fakt doslova po kapkách až když jí přidám, řekněmě 2,5tis/ot a víc je vidět "čůrek" ale ta teplota je fakt úplně v pohodě, diagnostika hlásila v průměru kolem 85´C a když stoupla normálně sepne větrák, chvilku vrčí, teplota spadne a ok. Takže co se týká chlazení motoru asi je v normě. Jinak starý termostat mám tady, teď sem ho povařil v rychlovarný konvici a je v pořádku, nemusel se ani měnit. Ale netopí ta potvora a tím se dostávám k ...

Colombo : předem děkuju že´s mu volal a tím si kvůli mě dělal škodu-Fakt díky , no ale auto mi přivezl na opravu hlavně a jenom s tím, že netopí ( to s tou cirkulací vody jsem objevil až jako důsledek tohoto jinak si majitel na nic neztěžoval a ničeho si ani nevšiml) . Takže vyndat termostat mi (mu) nepomůže, protože to beztak nebude topit . Upřímně stejně nevím, co bych tím získal, kdybych zjistil, že to je bez termostatu ok ( bez urážky, nemyslím to zle ale prostě fakt nevím, kdybych zjistil, že to je bez termostatu ok, co s tím dál ? Já fakt nevim co mu mám říct, je to jakože rodina tak ho zase nechci dojit z peněz, protože upřímně, těsnění pod hlavou to znamená šrouby, když už tak rovnou těsnění na dříky, rozvody, vod. pumpu, těsnění pod svody, olej, gufero na vačku, těsnění pod víko atd atd, určitě se ještě něco při tom objeví, nějaká matička,šroubek znáš to . Tak jsem právě tiše doufal, že mi tu napíšete vodní pumpa, já jí vyměním a budu to mít z krku ale samozřejmě jsem radši, že mi upřímně řeknete i tu horší možnost koukám, měl jsem se místo oprav aut dát na psaní knih a románů tak už stačí už sem napsal ažaž, ještě se Vám to nebude chtít takhle dlouhý číst. Čau a díky ( a klidně pište jestli vás něco ještě napadne )

2013-11-14 20:09:38

ggeorgos: Deset z devíti mekániků ti řekne, že pokud motor tlakuje do vody, je v háji těsnění pod hlavou. Já nemekánik si to myslel (a v podstatě myslím furt...) taky nastopro, vyndání termostatu mě samotnýho překvapilo...

2013-11-14 21:42:29

Jj Colombo, v tom máš určitě pravdu. Ale tohle prská do nádobky jako sopka, to bude určitě minimálně prdlá hlava jak znám mojí smůlu, já se picnu, mě se do toho tak nechce

udm  
Doctor Who
2013-11-14 21:50:20

ggeorgos: mám novou zkušenost, pro mě překvapující. Tlakování do chladícího systému může dělat i LPG systém - když je opotřebená membrána na reduktoru. Reduktor je napojený na chladící okruh kvůli vyhřívání. Když je špatná membrána, dokáže to tlakovat. Takže kdo má LPG v autě, nemusí ještě myslet hned na nejhorší.

Ale jak to popisuješ, jestli to brutálně tlakuje, tak to asi už bude jiný případ. Mě to trochu tlakovalo, takže když auto stálo v garáži, přes noc to udělalo malou louži chladící kapaliny.

2013-11-14 21:58:51

udm : bohužel auto není na plyn. Ale dedukce dobrá, díky

viki  
viktor
2013-11-14 22:22:03

udm: to je zvláštní když ti to tlakuje že máš louži pod autem

udm  
Doctor Who
2013-11-14 22:36:49

viki74: no jo no, LPG v chladící kapalině ... to jsem měl jak výrobnu na minerálku

2013-11-15 17:53:53

začal bych tím že bych vyhodil termostat a skusil to projet bez něj

dále kontrola vodní pumpy u tatíka se po 7 letech normálně rozpadli lopatky na vodní pumpě byly umělohmotný

no a pokud ani todle nezabere tak těsnění pod hlavou

2013-11-15 18:52:21

udm: DĚLÁŠ SI ZE MĚ LEGRACI??? Mám úplně nově nainstalované LPG - sekvenčku. Do té doby jsem měl klid, jen nepatrný únik chl. kapaliny. Teď z toho mám prútokáč a jsem z toho v p....i V neděli se do toho chci pustit a pokusit se zjistit odkud mi to teče Jen mám jeden problém, nemám pořádné světlo - baterku. Mám za to, že zezadu motoru, ale to je jen má domněnka Jestli je to těsnění pod hlavou, tak jsem ještě víc než v p....i Nemám prachy Tak to se asi půjdu oběsit

2013-11-15 18:55:12

p.s.: Já mám dovoz z německa, je tam štítek, že jsou tam nové rozvody. Jestli tam dali i novou vodní se už nedozvím. Dá se laicky poznat zda je v pořádku?

2013-11-15 19:10:43

rendys: jestli to jde odzadu motoru tak to může být třícestný ventil...neviděl bych to tak tragicky...

2013-11-15 19:11:10

na volnoběch či při mírným přidání plynu by ti měla z přepadu do nádobky proudit voda

ještě bych koukl pod dekl na rozvody třeba na tý pumpě něco bude vidět -myslím jestli byla měněná či ne


Odpovědět

1  2  3