Fórum - Téma


fap po vycistini


Fórum Zafira B fap po vycistini

Informace o modelu: Opel Zafira B

Diskuze o vozidlu

2008 Zafira B 1.7

16 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) . Palivo diesel. 6-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový, Z17DTL.



2015-10-22 19:50:47

Zdravim panove nikde jsem to nenasel je potreba po vymene FAPu neco upravovat v RJ?

za odpoved diky

2015-10-23 08:30:03

A jeste jedna zajimavost.Proc Fap kouri??Diag nehlasi zadnou chybu.Vstriky ok. spotreba 4.8 l/100 motor 1.7 cdti 17 dtr.regenerace probiha kazdych cca 250 po vycisteni 300 diferencni tlak pred fapem v 90 km/h na 5 rychlostni stupen 2-4 kpa

teploty vstup I vystup z fapu ok.pri regenaraci 420 C vstup a 620-680 vystup taky myslim ze ok a presto pri volne akceleraci probehne oblacek koure.vzduch filtr je novej a EGR vycistinej.Nafta benzina + aditivum Wiif.PLS help jsem v koncich

2015-10-23 10:48:32

pepele: Proč a kolik tvoje auto s DPF kouří, to netuším, ale regenerace každých 250-300km mi přijde opravdu velmi častá...

2015-10-23 12:01:21

takhle to mam od zacatku a predtim to nekourilo.Kdyz jedu dalnici tak da I 800

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-23 15:02:32

pepele: Přestaň brát nadopovanou drahou vervu nebo tu kaši Q a začni tankovat čistou naftu bez biosložky. Vif dávej stále.

Žádné dálnice nejezdím, vozíme děti do školy a jezdíme po nákupech, jen s autem zacházíme jak se má a regenerace se spouští pravidelně jednou za nádrž, tedy cca každých 850 km....... FAP mám původní a má najeto 185 tisíc km..... Na to že jde o první generaci která by měla vydržet maximálně nějakých 80 tisíc, je to docela dobrý výkon......

2015-10-23 15:43:50

kopejda: "...tankovat čistou naftu bez biosložky..."

  • od nového roku to zřejmě zůstane jen zbožným přáním, možná s výjimkou (ne zrovna levného) MaxxMotion(u)...

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-23 16:04:50

colommbo: Povídej, nevím nic o tom, že by měl zaniknout tento produkt:

https://www.ceproas.cz/optimal-diesel

2015-10-23 16:18:42

kopejda: Setkal jsem se s tím na olejovém fóru. Bude-li na tom co pravdy, se uvidí, nijak blíž se o to nezajímám, nemusím, naštěstí... V listopadu máme srázek, tož to tam asi kluci proberou.

2015-10-23 18:15:01

Tak záhada je vyřešena sama od sebe.prostě to hulit přestalo,aniž bych cokoli udělal.dnes jsem jel na emise a výsledek 0.06 takže jsem z toho fakt srna.pravda je že že zoufalství než jsem tam jel tak jsem tomu pekelné,ale vážně pekelné naložil,tak jestli bylo někde něco ve výfuku tak se to asi komplet protáhlo a výsledek OK.jen by mě zajímalo co to bylo,nebo co to způsobilo.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-10-23 19:46:14

pepele: Ten původní DPF byl jen vyčištěn nebo byl montován nový díl? A nebo jiný vyčištěný díl?? Mohlo to kouřit z důvodu ulpění prostředku při čištění, který se tímto kouřením dostal z filtru. Nepíšeš nic bližšího, tak nevím co a jak.....

2015-10-23 21:04:01

Byl tam namontován i úplně nový díl,který jsem měl pujceny ujel jsem s ním cca 70 km a nic hulilo to jak darebny kamna,tak když už jsem měl venku svůj tak jsem ho svou výbornou a vyzkousenou i laboratorně chemii vyčistil a hulilo to taky.nicméně dif tlak byl stejný s tím novým,teploty taktéž a procenta zaplnění naskakovaly úplně stejně jak s novým tak cistenym. Jen po vyčištění se nájezd cca o 15% zvisil na cca 280. Km mezi regeneracema. Já mám podezření jestli tam není něco špatně v softu RJ když mám nájezd cca třetinový oproti tobě.

Ještě pro úplnost auto má najetí 300 tisíc a fap původní a technicky v OK stavu.i když je to vyřešeny tak řešil jsem to s x mechanika má včetně bývalého šéf technika od srby a všichni jsme z toho úplně paf

Ještě mě napadlo někde jsem kdysi dávno četl že byla nějaká aktualizace právě z důvodu častých regeneraci,ale fakt nevím jestli to bylo o oplu nebo u něčeho jineho


Odpovědět