Fórum - Téma


Evidenčné číslo - ešpézetka predná


Fórum Insignia Evidenčné číslo - ešpézetka predná

Informace o modelu: Opel Insignia


1  2

2016-09-20 20:39:17

jean: Daj sem fotku, prosím, prosím...

2016-09-20 20:49:40

colommbo: Máš prachy? Alebo vieš čo zajtra odfotím zadarmo pošlem. Keď to budeš robiť, stačí ti malá montážna pena.....

2016-09-21 16:56:06

colommbo: pozri si aj tie platničky, sú to z Insignie zadné? Tie výčnelky čo zapadajú po stranách, mne sa to nezdá nejak.... Ledva som ich vybral a pol dňa dával napäť. Idem pre tú ešpézetku......

2016-09-21 17:08:33

Colommbo tu to je

2016-09-21 17:46:25

jean: Vyzerá to dobre, podle toho, cos včera psal, jsem to čekal mnohem horší...

2016-09-21 20:01:52

colommbo: normálne som zobral penu, nastriekal, fľasol na nárazník, prichitil dvoma šróbamy v strede, nastriekal penu, fľasol ešpézetku, dal rámeček a prinitoval. Z penou treba tak, aby sa nemusela rezať. Na penu potom aplikovať modelársku farbu 0,02 centilitra za 2,60 eura. Potom už len metalízu. Ešte by to chcelo lak. Teraz pri náraze aj samotná ešpézetka by mala zapružiť. Insignia má ešpézetku do polmesiaca ohnutú. Ja ju mám teraz rovno. V krajoch až 2cm peny.

2016-09-21 20:16:58

Rozumiem. A hen tie platničky a kotúče si skadial zobral...? To nevyzerá dobre...

2016-09-21 21:17:28

colommbo: tie platničky som dnes vymontoval. Aby som vodiace oné umyl kyselinou a tak to odhrdzil a zakonzervoval. Potom som to zase zmontoval. Ale už od oka sa mi vidí že to niesu opel doštičky. Tie majú- teda myslím si, že majú drázky pre vodenie. A nie výstupky. Navyše nešli tam. Vyndával som ich, aj naspäť dá val kladivom. Nešli tam. Hoc všetko bolo odhrdzené kyselinou. Ako nové.

Venca49  
Václav
2016-09-21 22:28:40

jean: Ty destičky si říkaly o výměnu.Navíc je tam dávat kladivem,není to pravé ořechové.Na brzdiči jsou nerezové plechové vložky a ty se musí sundat,pod nimi očistit a znova je tam namačknout.Destičky se musí,pokud dávám staré zpět,očistit pilníkem od rezu na vodících hranách,aby se lehce nasunuly do drážek s vložkami.Žádné kladivo!

2016-09-22 09:56:13

venca49: na odrezovanie som použil kyselinu koncentrovanú. Po aplikácii zostal kov ako nový. Rez nieje dôvodom prečo mi išli ťažko vyndat, a ťažko nasadíť. Myslím si že nie su originál. Až zapnem veľké PC nakreslím o čom hovorím. Budem rád ak to so mnou niekto potom preberie.

2016-09-22 11:01:36

A= súčasný stav

B= nemalo by to vyzerať takto? Na predku je to takto. A doštičky idú krásne von aj dnu.

2016-09-22 11:58:12

jean: Platničky by mali vyzerať takto

2016-09-22 12:09:49

colommbo: jo, dík. Už som to našiel na nete. Zadné mám OK. Aj ten na nete ich dostával ťažko von. Naspäť zmontoval dole celý ten baran. Ja som dal dole len tú časť z brzdovým valčekom. A predné sú iné, tak ako som nakreslil stou dierou, nie výstupmi.! Majú ešte cca 3mm tak to 5 rokov ešte vydrží. Veď keby niečo bude svietiť kontrolka-dúfam.

2016-09-22 12:55:19

jean: 3mm na pět let provozu, hmmmm... Nevím, jestli to myslíš jako legraci, ale je třeba si uvědomit, že tloušťka nových destiček se pohybuje v rozmezí cca 15 až 19mm podle výrobce a destičky s třímilimetrovým obložením se už běžně mění/vyhazují. Je-li obložení příliš tenké, hrozí jeho destrukce a odtržení z nosné kovové desky se všemi možnými důsledky. Takhle tenké destičky se také nadměrně zahřívají. Vzadu možná ještě, budiž, zadní brzdy se víceméně "jen vozí", ale vpředu...? Za mě určitě NE!

2016-09-22 13:44:00

colommbo: 15 až 19mm? Sakra budem potrebovať väčšie kladivo keď kúpim nové doštičky. Inak nemám šancu ich tam dostať. Ale áno, 4 roky vydržia určite, ale vymením ich možno na rok? Musím počkať na vianoce kvôli tomu kladivu..... Ja najazdím 400km za rok. Možno o tisícku viac. A teraz keď viem, že sú tenké tie platničky tak už nebudem radšej brzdiť vôbec. Ale nieje to skoro meniť platničky po 75 tis. km?

2016-09-22 15:12:30

K té SPZ : Vystřihl jsem milimetrový plech tak, jak je tvar SPZ. Vyvrtal díry a celé přišrouboval k nárazníku. SPZ je tak chráněna před ztrátou, před poškozením méně, ale přece. Dělám to tak u všech svých aut už od 80. let , SPZ jsem nikdy neztratil.


Odpovědět

1  2