Fórum - Téma


Ethanol E 85


Fórum Technický koutek Ethanol E 85



1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11

2013-03-01 08:37:16

Taky pridam svoji zkusenost s e85.Nekolikrat jsem ho nalil do Jeepu 4.7 V8,166kw,motor bez uprav.Studene starty nic moc,motor se musel nekolikrat pretocit to by ani tak jeste nevadilo ale spotreba stoupla z 16l na 19.Takze v tom zadnou uporu nevidim,jelo to naprosto stejne jak na benzin nic vi nic min.podotykam ze motor bez uprav.Uz bych to tam nelil asi.

2013-03-01 09:12:49

Vždyť tam úspora je

16l Natural 98 35,5/L cena 568,-

19l E85 24,5/L cena 465,5

To je přes 100,- ušetřenejch na 100 km..

Až na ty starta no..

2013-03-01 09:15:29

To je slušná úspora

A starty? Na ty sere pes. Když si vzpomenu na svoje starty když jsem měl nafťáka a lil do něj hydraulickej olej, olej na smažení a já nevím co ještě. Starty, že ulice nebyla vidět a prudké rozjezdy taky.

2013-03-01 09:20:47

To jo,kilo je dost.Treba na Oplu tolik nestoupne spotreba,motor je podstatne mensi.

2013-03-01 09:38:29

http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=496

2013-03-01 11:24:30

Citace z clanku:

"Zkuste nebýt těmi plebejci. Braňte se debilizaci."

a jeste jedna:

"Škodovkářům zdar!"

Tyto dve citace v jednom clanku, to je paradox intergalaktickych rozmeru. Nelze vlastnit vozidlo znacky Skoda ci jakkoliv tohoto vyrobce automobilu podporovat (byt jen slovne) a zaroven verejne nabadat lidi nebyt 'plebejci'. Tudiz timto autor clanku pozbyl jakekoliv relevantnosti a clanek, byt obsahuje fakta; ale podanim a slohem se sam autor diskvalifukuje, bych smele zaradil spise do kategorie Andersen (pohadky na jakemsi zaklade zivota), nez do kategorie Benz (prosta, jasna a strucna fakta).

2013-03-01 11:30:55

Ja myslim ze auto ma jezdit na to na co bylo vymysleno-benzinak na benzin,chrochtak na naftu.A ne nejake ethanoly,fritak atd.

2013-03-01 12:11:04

Beawer: Odkaz byl vložen proto, že s tématem souvisí, Honzo, v žádným případě ne jako argument, bo tahle tematika jde jaksi zcela mimo mě (mám tentýž názor jako Jožin) a záleží skutečně jen a jen na rozhodnutí každého soudruha...

2013-03-01 12:33:38

No já myslím že rozumný šlověk si po přečtení udělá názor sám. Já sem to teda celý nedal , ale zase jsou zajímavé ty komentáře k tomu článku. Článek ať nepůsobí jako nějaká doktrýna , ale spouží jen jako názor jedince.

2013-03-01 12:50:02

Ano, s tematem to souvisi, ale narazim na nepopiratelny fakt ohledne jistych veci v clanku.

Vec prvni - nazyvat nekoho, kdo se zajima o alternativni pohon/palivo a pripadnou funkcni prestavbu stavajiciho konvecniho motoru na toto palivo plebejcem, jest velmi mirne receno prinejmensim zarazejici. Neb timto autor pouze dokazuje svoji vlastni neznalost vyznamu tohoto slova a dale lze na tomto postavit otazku, zda-li zna prave vyznamy slov, ktere v clanku pouziva. Co nebo kdo byl plebejec, se ucilo tusim v pate tride zakladni skoly, v dejepise.

Vec druha - nekonecna zabomysi vlaka lidi s uzavrenou mysli a lidi, kteri mysli otevrene. Jsou lide, kteri veci rozumi vetsinou o hodne lepe nez sam autor, jen nemaji potrebu to vsude nahlas ventilovat. Pak jsou lide, kteri tomu rozumi asi jako ja botanice, ale vsechno vedi a vsude byli. Bohuzel, je to tak. Autor evidentne postrada zakladni rozlisovaci schopnosti, tyto dve skupiny lidi nelze davat dohromady nebo dokonce zavrit v jedne mistnosti.

Vec treti - ohledne samotnych prestaveb motoru na alternativni palivo, projektu, garazovych vynalezu a tak dale. Historie dokazuje (ad absurdum), ze nebyt lidi, kteri sli proti proudu, asi bysme opravdu zrali korinky. Ano, jsou lide, kteri pilne trenuji na Darwinovu cenu, ale jsou mezi nimi i taci, kterym tyto 'nesmysly' funguji, jejich cilem ovsem neni neco tak nechutne prizemniho jako je uspora financi, tito lide to staveji pro sebe, proto, ze chteji zjistit, zda to co se rodi pod jejich rukama bude fungovat a samotna funkcnost jejich 'vynalezu' je mnohdy tou jedinou odmenou. Uspora nakladu na palivo je potom prijemnym bonusem.

Sam sem par km s E85 (1:1) najel, nic poznat nebylo, jedna nadrz asi vysledek neprinese, nicmene zkusil sem to, bez uprav vysledek nula, takze osobne od tohoto ustupuji a jedine rozumne reseni pro vetsinovou populaci Evropy je prestavba od odborne firmy na LPG/CNG. Co vim, tak snad se do dokonce dokoupit neco na 'vrchni' mazani ventilu, neb to je jedina bolest motoru s LPG.

2013-03-03 15:58:55

lidi já mám ted spíš nový dotaz také nejspíš ohledně ethanolu, protože dnes nějakej ču*** když to musím tak sprominutím říct, jel mezi hodonínem a břeclavou 80km/h samozdřejmě sem ho dojel a chtěl sem ho předjet jenže jeli auta tak sem zpomalil a čekal sem na vhodnou chvíli, jel sem pár metrů za ním a on mezi tím povolil nejspíš nějaký ventil u spolujezdce a od výfuku z nějaké hadičky či ventilku vypouštěcího na mě cosi stříknul, noo zápach takový divný spíš to ani nějak nesmrdělo, prostě se toho velká část odpařovala a určité zbytky stříkali na mě, takže celej předek s kapotou než sem stihnul přibrzdit. ááá mám tušení že to byl tedy ethanol, může mi to udělat nějaký průser na laku? jako ujel sem asi dalších pár km a pár minut než se mi to povedlo někde spláchnout na benzínce vodou, jako s origo lakem zatím nevidím změny ale to co jsem měl opravované na předním nárazníku tak mi to udělalo takové trošku mapy jako bych stříknul v jednom bodě více laku, tak to mám trošku flekatý ale to se opraví toho se nebojím spíš jestli mi po tom teď po nějaké době kapota nerozpadne nebo tak. Měl sem chuť ho vybrzdit a normálně mu vletět do úsměvu, jsem blbec že jsem to neudělal.

Děkuji mnohokrát za info

2013-03-03 16:27:29

Podobnou pi*ovinu má kamarád na autě...ale on tam stříká do rozehřátého výfuku naftu a to potom dýmí jako ruskej tank

Osobně to nechvaluju,ale kouří to řádně

2013-03-03 16:31:44

Tohle patří do rubriky "James Bond" a ne sem

2013-03-03 16:44:26

Je možný, že by to byla nějaká prapodivná regenerace DPF...?

bad64  
2013-03-03 17:45:26

Nemec.Korin: Nebo řidič jezdí na alkohol likérky DRAK

2013-03-03 20:20:03

jááá nevím :D ale tak kdo ví co to maj ty auta s kosočtvercem na kapotě zač :D

bad64  
2013-03-03 20:38:24

Nemec.Korin:

2013-09-26 23:34:16

Tak panove je videt ze se tu hadate a nevite o cem.Etanol je v podstate vyzdimana kytka která je obohacena 30% kysliku a 15% naturalu 95.r.j je tam proto ze prodluzuje delku vstriku ta jednotka na 4 valcovy motor stoji 2400 ajina věc do toho není potřeba.Jednotka je zapojena tak ze kabely co vedou do vstrikovacu se odpoji a zapoji se do jednotky a další kabely z r.j se zapoji do vstrikovacu.jednotka na za úkol snímat data z jednotky motoru a upravit delku vstriku tak aby nedoslo k podpaleni ventilu obohacenym kyslikem,jelikoz natura 95 ma 4% kysliku.

Pokud by někdo chtěl jezdit na etanol bez upravi tak staci michat v pomeru 80 ku 20 to znamena ze dam na 60 ti litrovou nadrz dam 40 litru etanolu a 20 litru naturalu.po smichani se parametry paliva zmeni tak ze neponici motor.Ma pritelkyne to lije do ceckovy vectry 2.2 benzin motor Z22SE ma ji 5 let a 4 roky do toho tankuje mix etanolu a naturalu. ma najeto 150 000 a nic jsem na ni nemusel opravovat motor slape jak hodinky.

Co se tyka LPG tak ma stejnou funkci jako jednotka na etanol sti rozdílem ze je tam reduktor nadrz a vstrikovaci lista navíc.jednotka co ridi sekvenci je propojena stejnym zpusobem jako jednotka na etanol ma za úkol snímat impulsi na vstriku a ten pak upravit a predat dal do plynového vstrikovace.

je pravdou ze instalace LPG je drazsi oproti etanolu ale zase najdete pumpu na kazdym rohu evropy coz se o etanolu rict neda

2013-09-26 23:54:36

jaradar76: "Pokud by někdo chtěl jezdit na etanol bez upravi tak staci michat v pomeru 80 ku 20 to znamena ze dam na 60 ti litrovou nadrz dam 40 litru etanolu a 20 litru naturalu.po smichani se parametry paliva zmeni tak ze neponici motor"

Osobně je mi to jedno, jezdím na čistý N95, ale míchat 4 ku 1 nebo 2 ku 1...? To je totiž docela rozdíl...

2013-09-27 00:01:31

colommbo: jezdim na cistej nekdy caknu benzin kdyz me napadne a jezdi to uplne normalne


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 11