Fórum - Téma


Ethanol E 85


Fórum Technický koutek Ethanol E 85



1  2  3  4  5 ......... 11

2011-04-19 08:42:01

J.J. Hansbob má pravdu.Svíčky a vzducháč se měnit nemusí pokud jsou v dobrém stavu.Doporučují se svíčky na LPG.Palivový filtr se mění protože se uvolní usazeniny.A kdo nemá palivák tak instalovat. Jen nechápu jedno a to že jaký je rozdíl mezi reklamou a nereklamou????? Vložil jsem na předešlý článek odkaz na firmu z internetu co se zabývá tou přestavbou???A byla vymazánaJiné reklamní odkazy zůstaly od jiných uživatelú zústaly ?????Tak prosím o vysvětlení proč se provádí a na jakém principu zasahy do zpráv! Nejsem zaměstnanec ani dealer, jen jsem chtěl dodat více informací o E85.

2011-04-19 14:58:36

A to nevíš,že i tyto stránky jsou tvrdě pod cenzurou jako všechno ostatní? Jako příklad uvedu recenze na serveru S Auto.cz..Psal jsem tam několik postřehů k danému typu auta a druhý den tam nebyla ani řádka.Po opětovném napsání byl článek znovu smazán.No jo no,holt asi se někomu nehodil do krámu.A přitom tam nechali články,kde se lidi navzájem fakovali a dost natvrdo.Tak už to neřeším.

2011-04-22 14:51:13

Jinak můj postřeh k Ethanou 85.Četl jsem článek mám za to ve Světě motoru a tam testovali upraveného Forda přímo na E 85.Spotřeba šla cca 2 l na sto nahoru.Kdo ví,jestli se tomu dá věřit.Na druhou stranu,můj postřeh je takový:

Omega MV 6 ve 3 litru a manuálu brala při mixu zhruba 50/50 natural a ethanol asi o 1,5-2 l na sto více než na čistý natural.Teď mám Vectru 3,2 GTS (automat ) a spotřeba taky při cca 50/50 byla kolem 12-13 l na sto.Jen na benzín jedu do 10 na sto.Beru hodnoty dle palubáku a na stejnou trasu a při relativně stejném stylu jízdy.Auto není nijak upraveno.Tak si myslím,že to s tím slavným E85 nebude až tak super.Já už to do auta nečepnu,za ten ušetřený 20 hák a případně dokurvený motor mi to nestojí. Půjde to do opět do plynu a hotovo.Čert ví,třeba ty menší obsahy jsou na tom o dost líp a berou skoro to samé co na nat.95.

SFI
2011-09-19 16:23:13

Zdar testoval už někdo E85 v motoru 2,0 16V (SFI 110kw)???? Jestli jo jaké s tím máte zkušenosti ???

2011-09-23 16:27:09

Ahoj všem,jsem tu nový člen,ale mohu ihned přispět do tohoto fóra,jsem i členem Jeep klubu,jelikož mám i toto vozidlo. Mám Vectru B 2,2 předělanou servisem na E85, do té doby jsem jezdil v průměru 7,8 litru Naturalu 95,nyní jezdím 9 litů E85. Najeto mám od přestavby 136000 km. Takže asi takto,bez sebemenšího problému. A investice mě stála 8000,-Kč. Tankuji 2 nádrže po 50 litrech týdně. Tak si to spočítejte.

2011-09-23 18:22:33

Nazdarek ja to taky tankuju do omegy (bez uprav) a auto jede, a to tankuju čisty ethnanol, napřed sem to ředil a ted jezdim na čistej! na palubaku mam pořad sejně tak nevim! a u nas ethanol stoji 26,90 a natural 33,6 ! 6,5 na litru, docela dobry!

2012-04-08 11:48:20

Zdarek, ja mam Corsu 1.O obsach. Nechal jsem udelat upravu na ethanol za neceli 4000 tis a muzu rict, investice dobra. Spotreba se zvedla o 0,5 litru coz neni moc Motor slape porad stejne! Muzu jen doporucit.

2012-04-08 12:39:09

Já ti teda fakt nevim, Maruš... Do auta se má lejt benzín. Nafta patří do kamen a líh do sosáčku...

2012-04-08 21:34:00

Brácha to ředí 50:50 a už na to jezdí 3 roky a bez problémů...Honda CRX 1,6 16V omezovač na 8000ot/min ..taky to poslední 2 roky dává do subaru justy 1,2 tříhrnek a bez problémů...Samozřejmě bez jakýkoliv jiných úprav.

2012-06-26 11:45:43

http://www.flexcar.cz/kon...i-kit-ethanol-e85-8-valec

2012-07-11 10:51:23

Napíšu to asi takhle je to pěkný že u nás E85 stojí cca 26kč/litr , ale dejte si nato pozor jede to ze začátku pěkně po úpravě u firmy , která vyšla kámoše u Calibry 2,5 V6 na 15 000kč se veškerýma úpravama co psala Barča. Ze začátku spokojenost největší ale po ujetí 5000km začaly problémy se studeným startem a po najetí cca 10000kč auto přestalo jet a dnes po generálce motoru jezdí opět na N95. Reklamoval to i u té firmy , ale ta to nijak neřešila a řekla že od záruky upouští z důvodů špatného paliva. Nyní je s firmou v soudním sporu protože soudní znalec udělal posudek na zmíněné závady na motoru a také na zázračné krabičce na úpravu řídící jednotky která stála 15000kč. A vyšlo najevo že tahle krabička je výrobek od expřátelů z číny ve výrobním nákladu cca 160kč a nemá žádný zázračný schopnosti na úpravu atd. Je hodně firem co tohle dělá ale krabičky jsou z jedné fabriky liší se jen polepy firem. A také tyhle firmy který se tím zabívají mají krásný software kterým vás ohromý při diagnostice po montáži a ukáží vám jak to krásně funguje a motor pěkně přede. U ameriky je to trošku jinak ty jsou nato u některých typů přispůsobené a jede to. Ale dejte si pozor je to sice levnější ale Oplíkům to moc dobře nedělá a následná oprava vyjde podstatně na více peněz nebo v horším případě na šroťák. Chtěl jsem to taky zkusit ale po zkušenosti kamaráda ne děkuji když už přestavba tak radši LPG je to prověřený. A co se týče toho že E85 by bylo špatné palivo tak by někdo zatrhl prodej vzpomeňte si na kauzu s topným olejem kolik let jsme nevědomky tankovaly do aut místo nafty topný olej ale u nafty je to trochu jinak než u benzínu))))

2012-07-11 11:00:53

ZPRÁVA PRO : alan.nero

Máš recht přesně můj názor kámošovy to podrbalo motor na calibře 2,5 V6 automat a po přestavbě u firmy a teď se ze slavnou firmou soudí o náhradu škody , psal jsem to do fóra jinak tankovat se má to co je doporučený výrobcem ))) a né chlast pro bezdomovce )

2012-07-11 11:51:39

Moje zkušenosti jsou jen z ředěním.Poměr max 40% E85.Nemyslím že by to mělo, pokud se dodrží postupy,zničit motor.Můj servisák opravuje JEEP,chrysler,a vše USA plus MB a jiné teréňáky a ameriky a automtické převodovky.Jméno je ŘÍŠ. jen že jsem si ho nevymyslel.Dlouho jsme hovořili o převodovkách-mám první automat a nechtěl jsem mu z blbostí ublížit-A o E85. jako servisák nemá nic proti.Funguje to v USA,jiřní americe,švedsku i v německu.Ale je to asi jako s Automatickou převodovkou a českou republikou.Jak je možné že v USA je 99% automatů a nekazí se a v ČR je snad 5% automatů a lidi nadávají že se to sere!Není stejný problém i s tím palivemNení to spíše o lidech než o palivuNormální automat přežije 300000km, v čr se podle p.Říše likvidují do 100000km.

Jezdit na E85 ,asi potřebuje ,aby tu byly k sehnání ,kvalitní jednotky,dobří servismeni,uvědomělí řidiči.Jde o to že to není jen dát 15000kč za jednotku,ale nový filtr,olej,svíčky.Motor nesmí být před smrtícož v ČR jsou pměrně všechny.

Ten kdo má nové fáro, tak má na benzím. Kolegovi to zničilo motor v calibře 2,5 V6. A v jakém stavu motor bylměnil olej a čístil třeba nádrž,Dal filtr paliva??? V jaké stavu byl motor ?? kolik měl nalítáno?? jakou měl údržbu??

Stále mě uniká že jinde to jde jen u nás to nejde.bylo by to na dlouho.Stejně je ethanol i v BA95 ,tak se tomu stejně nejde vyhnout.Jo a s LPG je to to samé.Kolega má LPG ve felícii a má to víc v servisu než jezdí,.jiní s LPG jezdí v pohodě.

2012-07-11 17:32:38

radohano : plně stebou souhlasím

2012-07-11 23:50:35

Jasně taky souhlasím , ale u nás v čr víte samy jak to je ? Radši budu jezdit na to co mám a nebudu experimentovat nechci nikoho hanit nebo poškodit , ale vždycky se najdou lidi kteří umí z dobrého paliva biť pod kvalitní značkou udělat palivo (bordel) , který nám jen uškodí. Kámoš je puntičkář a auto při přestavbě měl v nej stavu udělal i na doporučení veškeré výměny , ale hold mu nebylo asi přáno a naletěl rádoby firmě která jde jen po zisku a né po kvalitě Mám to samé auto jako on ale mám obavy přejít radši si připlatím a budu tankovat co mám , ale víte samy jak to u nás chodí nikdy nevíš co se stane ať natankuješ tam nebo tam je to i o tom stavu jak se kdo chová k autu

2012-07-17 17:45:40

Hale ja mam saxo 1,1i a leju tam pul na pul a mam klid ja se dopravuju do parce proto mam takoví auto tak že tankuju pokaždý hned plnou takhle už to delam cca rok a jezí to skvele. Nic jsem netunil a nic se nesere a trosku i usetrim.. jezdim cca 5,5 litru... :))))))))))))))))) 20litru E85 a 20 litrů N95

2012-07-17 23:00:53

Jezdim na cisty E85, mam krabicku - da se programovat, tim se da poresit studeny start, spotreva x vykon. Jako kazdy jsem se snazil jezdi na co nejmene pridanych procent (s tim ze to bude mene zrat) a bylo to naopak, ted mam pridano 6%, na studeny start 40%, jezdi to jako kule. Uprava vysla na 3500,- .

2012-07-24 20:27:47

Tak jen tak pro pobavení: najezdil jsem 2500 km na směs E85 ku Natural 1:2 při průměrné spotřebě 6,5 l (Agila bez úpravy). Poslední nádrž jsem ale naplnil čistým Shell Fuel Save (dostal jsem kupon na slevu) a hle: spotřeba 6,9 l/100! Tak vysoukou spotřebu jsem na směs s etanolem nikdy, ale opravdu nikdy neměl, takže styl jízdy, trasy atd. na to fakt asi vliv neměly. Hm, zkusím ještě nádrž obyč. naturalu, jsem na to zvědav!

bad64  
2012-07-24 21:49:07

Tak také si přidám jelikož se zde pořád o tom píše.Mam VeA kde mam místo katalizátoru tlumič natankoval jsem 10l natural a 10l E85 a nepoznal jsem žádnou změnu že by to poskakovalo nebo nechtělo nastartovat.Ale upřímně do Omegy bych to asi nerisknul.

bad64, 2012-07-24 21:49:07 napsal:

Tak také si přidám jelikož se zde pořád o tom píše.Mam VeA kde mam místo katalizátoru tlumič natankoval jsem 10l natural a 10l E85 a nepoznal jsem žádnou změnu že by to poskakovalo nebo nechtělo nastartovat.Ale upřímně do Omegy bych to asi nerisknul.

2012-09-22 22:26:04

Taky vím,že na E 85 pár lidí s Merivou jezdí, a prý žádný problém. Jenom snad spotřeba je asi 0,5l na 100km vyšší. Taky nad tím začínám uvažovat.

Nynější cena za E85- 23,5 kč a za BA 95- 36,5 kč / výsledný mix poté vychází na nějakých 29 kč za litr. Což je velice slušný ,ne. Jenom teď nevím, až conevidět poněkud více přituhne ,jak to je se starty? To budu muset ještě vysondovat. Ale jinak jim to jezdí v pohodě.Pozor je nutné to míchání 50:50. Raději víc BA 95 než obráceně.Jak se dá moc E85 jednotka zaznamená moc oktanů a rozsvítí kontrolku! Na nádrži se dá ušetřit nějakých 350,-Ká , což není zrovna úplně zanedbatelné

http://www.automedik.cz/palivo-prestavby-e85.html


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11