Fórum - Téma


Ethanol E 85


Fórum Technický koutek Ethanol E 85



1  2  3  4  5 ......... 11

2011-03-14 17:13:56

Zdravím všechny!! Otevírám nové téma a to sice: Máte někdo nějaké zkušenosti s E85? Mám Sintru 3.0 a jelikož mi papá podle palubního PC průměrně 11,5 - 12 litrů , tak jsem si řekl, že bych mohl zainvestovat nějakých cca 10.000Kč do úpravy a jezdit na ethanol. Slyšel jsem, že i nějaké "ameriky" jsou na to uzpůsobené přímo z výroby. Sintra je taky vlastně taková malá "amerika", ale v TP mám uveden pouze provoz na benzín, tak předpokládám, že by motor Sintry potřeboval již zmíněnou úpravu nebo chcete-li přestavbu

2011-03-14 18:02:01

Dnes vyšlo nové číslo(svět motorů) na E 85 tam je téma .Jen abys nebyl sklamaný.

2011-03-15 08:03:41

Jestli by nebylo lepsi to nechat predelat na LPGcko ... sintra ma dost mista na 80l nadrz budes jezdit za cca pulku. Pravdou je, ze pocatecni investice je okolo 35k a spotreba LPG je v prumeru o litr litr a pul vetsi nez u benzinu, ale pak uz si zase budes moct vozit pozadi okolo komina ...

2011-03-15 08:44:23

Ahoj,

kolega Beawer má naprostou pravdu Radši bych zainvestoval do LPG. Máme doma Chryslera Voyagera 2,4i, 111KW v LPG a je to super. Výkon se téměř nezměnil a spotřeba šla 0,5 l nahoru což při ceně plynu 16.90,- Kč vůbec nehraje roli! Nechali jsme si to dělat ve Strakonicích a mooooc velká spokojenost. Ještě jsem neměl jediný problém za tři roky provozu

2011-03-16 19:57:52

Děkuji všem za rady!! Koupím si avizovaný Svět motorů, přečtu si ho a zároveň popřemýšlím o tom LPG.

2011-03-31 16:50:48

E 85 je na tom lépe než si mnozí myslí.Jen přispůsobit motor pal filtr ,svíčky ,vtřiky a řídící jed.Pár servisů to zvládne do 10 000kč.

2011-03-31 17:02:54

No já už tady měl několik upravených motorů po 30tis km a upálený výfukový ventily a o neupravenejch no to ani komentovat nebudu.

2011-04-01 19:13:16

To co říkáš já beru, jen mě udivuje spokojenost jiných motorystů.Ale přeci pokud by toto palivo E 85 natolik vadilo motorum ,tak by se to zavrhlo na plný čáře který motorysta si vědomky bude huntovat svého miláčka(dopravce do práce)Prý prospívá oleji v motoru a tolik se nekarbonuje a emise se dají stáhnout na Euro 4.

2011-04-01 23:50:20

no já huntuju všechny svý prac auta mé prac auto je vždy diesel a jezdí na vše co maže trochu teče a hoří na hadru a to že to huntuje motor neřeším

2011-04-11 23:24:23

Prošel jsem net a přestavba stojí na 6V ,11800,-Pokud je cena E85 23,-kč tak za rok je to zpět.A nemyslím že pokud se nechá udělat přestavba u slušné firmy se zárukou tak by se měl poškodit motor.Pokud se leje a jezdí na E85 bez úpravy nebo s úpravou "no name" tak ano.Jsou firmy co to montují i do nových aut se zárukou.Polovina ameriky ne E 85 jezdí a v pohodě.Hlavně jižní ,kde to delají z třtiny už moře let. Nevýhoda proti LPG je cena paliva.Výhody levnější přestavba,bez omezení vjezdu do garáže,žádné kontroly,žádná nádrž v kufru,jedno STK žádné přihlašování žádné trubky atd.Jen se tam vloží nějaké čidla a přídavnou ŘJ.Prošel jsem několik odkazů přečetl a začal o této možnosti uvažovat.Nejlépe setkat se s někým kdo už to má a sehnat informace od zdroje.Myslí že to je varianta jak levněji jezdit.

2011-04-12 09:45:42

Hele jen tak z pleziru sem toho E85 natankoval asi 15 litranku do babiccinyho AXka - je to litrovka, samo o sobe to nejede a preci si nebudu huntovat svoje

Je to monovstrik, nadrz byla na nule (hladovy oko hladove svitilo), tak se s tim o vikendu drandilo co to da ... prvni nasati toho ethanolu provazelo kuckani, skubani a vubec celkova nevole vubec jet. Udajne to na sebe vaze vodu, takze jestli v ty nadrzi bylo houby, byla tam zprvu spis voda nez benzin. Pak to teda jako ze pojede a nakonec to jelo ... uuuuplne stejne, zadnej zatah nebo navyseni vykonu se nekonalo, jediny co se konalo byl pravidelnejsi volnobeh a lip to slo do otacek ... a taky vetrak hucel skoro furt, teplotu nemuzu rict, pac to nema teplomer

Zvysenou nebo nizsi spotrebu nemohu soudit, ja sem na to najel asi jen 100 kilaku po vesnicich a po nakupech, vetsinou plyn na podlaze (pac jinak to fakt nejede) a nejdelsi trasa byla 40 kilaku vcelku. Pred tim byla prumerna okolo 6/100.

Dle udaju ktery sem o tom cet, snad ani nejaky jednotka neni potreba, pac jestli to dany auto ma cidlo klepani, vahu vzduchu atd, tak si to udajne dokaze nadavkovat samo, jedinej problem jsou vstriky, toho E85 je potreba vic nez benzinu, takze asi by nemusely stihat, ale to je otazka. Chtelo by, aby to opravdu nekdo dobrovolne otestoval na necem lepsim nez je litrovy AX nebo nejaka stara Feli nebo Astra.

2011-04-12 14:32:08

.cz/prectete-si/europeconflex-k-prestavbe-na-e85-predstaven-na-snemu-agrarni-komory Našel jsem firmu co to dělá a vždy doporučuje instalovat jednotku a čidla teploty atd. A píšou že líh rozpustí uszeniny v nádrži a zasere filtr a tím sníží průtok paliva. Jsou tam ceny,místa přestaveb a pumpy.A kdyby to byl šmejc tak proč na to jezdí SAAB,VOLVO a polovina Ameriky.A i v BA95 je 5% lihu Třeba se najde někdo kdo to opravu má a jezdí.Myslím že kvalitní recenze může být tak po 100000km. Mám to kousek do jedné firmy co to dělá ""h""tak se tam zastavím na výzvědy Komerční reklama není na stránkách OPEL povolena

2011-04-12 15:07:10

To chapu, ale stejne jedno mi hlava nebere, a sice proc tam musej cpat tu jednotku ...

Vsechny udaje uz RJ ma z vlastnich zdroju (lambda, teplota, vaha vzduchu, cidlo klepani) a podle toho si - aspon si myslim - davkuje palivo a RJ je uplne putna, co tam davkuje, hlavne ze motor jede.

Kdyz tak me vyvedte z omylu ...

2011-04-12 15:31:25

Jednotku tam dávaj protože to je jiný palivo.Mus´š vyměnit svíčky aji vzduchovej filtr pač to potřebuje vvíce vzduchu aby to lépe spalovalo a pokud nemáš takto upravenej motor riskuješ podpálení vetitů.Ti co míchají 1:1 bez úpravy riskují to samé palivo se nestačí spálit a ničíse ty ventily.Pokud má tvé auto Euro 2,3 tímto pa,livem ho vykopneš na Euro4 .Milí šejkové polibte si pr......... a vys ........oko

2011-04-13 13:15:49

Brácha to tankuje půl na půl do hondy CRX 1,6 16v a je s tím spokojenej..sice o něco vyšší spotřeba,ale zase je E85 levnější a dokonce mu to i líp jede.

2011-04-13 14:07:14

A kolik na to pan bratr uz najel? Kolik to tam u vas stoji? Upravoval to nejak? Dostan z neho vsechny informace

2011-04-13 18:06:53

.ASTES

2011-04-14 08:34:41

Astes ... astes ... to je moc hezky Barco, maji hezky stranky, maji to pekne pojaty, to jo, ale precijenom, zkusenosti nekoho, kdo na to jezdi a uz neco najezdil, jsou pro me tak nejak lepsi nez informace firmy, co ma na tom kseft, ze jo?

2011-04-14 15:03:27

Ano třeba švédové a jiné státy,kteří hledají jiné možnosti.Pokud člověk dodrží co má není problém jen chytráci co se snaží ještě ušetřit pak čučí jak vyvoraný myši.......

2011-04-14 22:28:14

ETHANOL E85 váže vodu má delší bod hoření proto další řj a pokud tam není či stávající neí upravena dojde k podpálení (upálení výfukových ventilů někde i pístů)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 11