Fórum - Téma


emise a rozdil v motorech


Fórum Astra G emise a rozdil v motorech

Informace o modelu: Opel Astra G

Diskuze o vozidlu

2000 Astra G

1 fotek  |  36 diskuzí

Výkon motoru 66 kW (90 PS) . Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 4-válec, Řadový, 16-ventil.

nikdy by me nenapadlo ,ze muze mit 1.4 takovou silu , jet stim 200km/h zadnej problem



2014-04-13 00:12:22

tak mam asi trosku jasno, psal jsem zde jak mi kolisa volnobeh a auto cuka pri pomalem rozjezdu v nizkych otackach. jinak auto jede jako drak az jsem nechapal kde 1.4 bere tolik sily,, uz to vim,, pro mne bohuzel to je motor 1.6 s oznacenim Z16XE, toto je vyrazeno na bloku,nebylo to vubec citelny,az olej a led svetlo ukazalo odpoved. tak v pondeli mam jit na technickou a ,moje otazka zni ,,projde tento motor emisema jako motor 1.4 . jsou uplne stejny, cidla stejny proste vsechno, jen mi neni jasny jak muze ridici jednotka pro 1.4ku ovladat 1.6ku??videl jste nekdy nekdo takovouhle situaci ze byl motor zamenen? muzete mi prosim vas nekdo napsat jaky je rozdil mezi motorem Z16XE a X16XE. mel jsem dojem ze zetkovy motor ma retez ,,to ale asi neni pravda??? takto to dopadne kdyz si koupite auto a nemusite na zadnou kontrolu pro overeni cisla karoserie a motoru,,, zacina me to irsko pekne srat ,, zkuste mi nekdo objasnit moje otazecky prosim,,atmam trosku jasno,, mate nekdo 1.6?kolik mate limit emise v TP na km?? dekuji za odpovedi

2014-04-13 13:02:06

Z motor nemá řetěz má normálnní řemen. pokud máš v TP 1,4 a v autě 1,6 tak t neřídí jednotka 1,4 ale jednotka 1,6.

Emisema pro 1,4 projde 1,6 ale spíše nevím jak mají irové kontrolu typu motoru jelikož pokud v TP máš 1,4 (X14XE ,Z14XE,Z14XEP) ale na autě Z16XE tak asi by spokojený být neměl a stejně jako u nás v D a A to nemuže kontrolou projít.

2014-04-13 14:26:08

dam vedet jak jsem dopadl,,zitra rano okamzik pravdy....

2014-04-14 21:56:58

tak jsem prosel technickou ,,vse ok .tak si muzu ojet nahradni dily ,co jsem do auta nacpal. ale ridici jednotka ecu ma cislo 9355909, coz je pro motor x14xe,, tak ted je otazka jak se chova ridici jednotka kdyz laduje smesi vetsi spalovaci prostor,, mam takovej dojem ,ze se nedeje vubec nic ,nebo se pletu?

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-04-14 23:12:40

john1: To je zvláštní, motor X14XE má ovládání plynu pomocí lanka od pedálu na škrtící klapku. Motor Z16XE má škrtící klapku plně elektronickou, tedy bez lanka. Ve voze s el. plynem (euro 3) vyměnit motor za euro 2 je dosti problematické, předělání kabeláže přední části vozu. Když jste prošel TK a vůz jezdí bez problémů a jste spokojený, tak bych to nejspíš vůbec neřešil......

2014-04-15 06:53:41

proto jsem psal že jednotka motoru X14XE nemuže řídit ZXXXXX motor. záleží na tom co tam opravdu je kde a co prostě jaká je to složenina ( můj motor je též z několika typů kvůli výkonu. )

2014-04-15 18:41:22

no,,tak kabelaz vozu vypada puvodni,to asi nikdo nepredelaval, to cukani pri nizkych otackach jsem asi castecne odstranil vymenou cele skrtici klapky primo ze zafiry 1.6.. mam dojem ze ted to je mnohem lepsi,ale ne uplne v pohode, porad je ten plyn hrozne citlivej a pri mirnem seslapnuti ,hned jdou otacky na 1500, senzor polohy skrtici klapky,maka dobre,pridava pekne ,nic neskace,,ale jak rikam je to pro mravenci nozicku,, je to hrozne citlivy,, jeste budu laborovat,snad na to jednou prijdu ??? jinak ,jestli se muzu zeptat,,co by mohli poskladat do motoru ,aby to melo vetsi vykon??? ze bych to zkusil omerkovat,,abych nehledal chybu a ono to nebylo umyslne predelane??? dekuji panove

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-04-15 20:41:11

john1: Máš tam od pedálu plynu lanko?? Když píšeš o senzoru natočení škrtící klapky?

2014-04-16 00:08:08

jo , je tam klasika lanko na klapku..senzor myslim ten snimac polohy skrtici klapky..

2014-04-16 00:32:34

No kdyz vemu motor z omegy Y26XE a dam ho do omegy kde je x25xe tak to take jde. Proste tam dam jenom holy zelezo a klapku a sani atd dam stare.. Pak ho muze ridit stara jednotka.

2014-04-16 07:35:56

pokud na motor Z16XE dal někdo příslušenství motoru X14XE tak jediný co by mohlo být výhodný pro výkon ale ne pro spotřebu by byli nechány vstřiky a senzor vzduchu z 16 na "14"ctce jinak všim co je ze 14 je ten motor udušen.

2014-04-16 09:33:54

Prostě někdo přehodil jen holý motor a dopatlal to do jezdícího stavu. Výkon neřešil...

Tohle evidentně nedělal někdo na výkon , ale pro ježdění a tak aby to na STK prošlo bez nějakého zkoumání.

2014-04-16 20:20:30

no nejspis to bude jak rika kolega,,jen sani a klapka,je ze stareho motoru,, ale jinak vsechno ostatni,,kabelaz senzory, MAP, TEPLOTA NASAVANEHO VZDUCHU, KLIKA I OJNICE,,vsechno je uplne stejny jako u 1.6 motoru. ale jedno vam reknu na 100% ,,ten motor ma neskutecnou silu i na 1.6ku,,, mam dojem ze vetsi spalovaci prostor pro jednotku z 1.4 ky je voda na mlyn pro vykon, mam jeste 1.6ku kiu carens ,,97kw a mam neblahej pocit ze na predelanej motor nema patrony ani nahodou,,

2014-04-16 20:35:05

jinak tu kiu carens 2009 ku chci prodat,, ma najeto 20tis, je jak nova,,dam ji za pulku 200tis,, to je dobra cena pro leasing,tam vychazi splatky pod 4tis mesicne komplet.. snad jsem nenastval moderatora


Odpovědět