Fórum - Téma


Elektrika problem


Fórum Meriva Elektrika problem

Informace o modelu: Opel Meriva



2015-11-17 07:39:43

Prosim o radu,zniceho nic,kdyz jedu a mam motor v zaprahu a vyslapnu spojku,tak me venkovni a vnitrni osvetleni zeslabne,a kdyz tu spojku pustim zase zesily,kde hledat problem meriva 1,7cdti 2006 diky

2015-11-17 12:30:13

lantonio: co by to mohlo byt?? Za prve, tvoje dotazy jsou tezce zmatene, nepresne a ani trochu rozepsane podrobneji a za drhe...co ve voze udrzuje napeti v provozuschopnem stavu behem jizdy? Alternator a jeho usmernovaci rele

2015-11-17 12:53:43

ondra01: Me Ondro01 napadlo ze muze byt spatny altik nebo volnobezka na altiku (presne takovou poruchu jsem kdysi mel) ,taky klinak muze prokluzovat nebo bude uz K.O. Baterie taky asi uz nebude v poho

2015-11-17 14:33:23

petronel: samozrejme taky moznost...ale to chce promerit, zkouknout, poslechnout, ne jen se ptat a cekat ze to za nej vyresime po netu. To je jak kdyz napisu, me nejede auto a tecka... .

2015-12-06 17:23:06

Tak sem po dnesku bezradnej,diagnostika nic neukazala,volnobezka vymenena,a porad pri vysokich otackach svetla zesily a pri nizkych zeslabnou,prosim jak mam dal postupovat z merenim.

Alternator dobijy tak ja uz nevym,co a jak mam skusit.

Venca49  
Václav
2015-12-06 18:55:58

lantonio: Neřešil bych to.Pokud ve větších otáčkách svítí jasněji než na volnoběh,je to normální.

2015-12-06 18:58:30

Jenze ono to osvetleni kolisa i v aute tachometr atd,tak asi neni neco v pohode,a auto chci mit na sto procent

Venca49  
Václav
2015-12-06 20:46:58

lantonio: Tak to změř voltmetrem na kontaktech baterie.Jestli při zvýšení jasnosti světel také dává alternátor vyšší napětí a naopak.Že to dělá i v autě(tachometr,asi osvětlení)Tak to je pořád stejné napětí a proud.Ještě by bylo dobré projít kontakty ,hlavně ukostření i agregátu.

Velda  
Laďa
2015-12-06 21:21:02

lantonio: Ahoj. Při vyšších otáčkách jsi měřil napětí na baterce? Jestliže naměříš hodnotu kolem 14,5 V je to v pořádku a altík a regulátor napětí jsou v pohodě. Ale myslím si, že ti to bude přebíjet (dávat větší napětí) a tím pádem máš ty problémy. Nebral bych to na lehkou váhu a změřil bych to napětí, aby sis neodkecal třeba nějakou ŘJ

2015-12-06 21:25:59

Ok zitra to skusim zmerit a kdyby tam bylo vic jak 14,5,tak by mel byt vadnej regulator

Velda  
Laďa
2015-12-06 21:29:02

lantonio: No to si myslím i já Kolega to měl na Felicii a odcházely mu žárovky jedna za druhou, než zjistil, co se děje Al eto byla jen felicie. Tam té elektroniky moc není

2015-12-06 21:31:30

Dik za typ,zitra to zmerim,a pak napisu

Velda  
Laďa
2015-12-06 21:32:12

lantonio: Ok a držím pěsti

2015-12-07 17:59:11

Tak dnes sem meril,na volnobeh 14,30,a ve vysokych otackach 14,17,tak vypada ze altik a regulator je ok,nevyte kde sou presne ukostreni ktery by to mohlo delat

bad64  
2015-12-07 18:05:00

lantonio: A to je měřeno ze zátěží nebo bez zátěže?

2015-12-07 18:06:56

Ze zatezi

bad64  
2015-12-07 18:09:46

lantonio: Tak ještě namontuj nějaký drát na kostru alternátoru a druhý konec dej na kostru na baterii a pak to změř.Můžeš použít třeba startovací kabel ale at ti ho něco nechytne třeba řemen.

2015-12-07 18:15:36

Tou kostrou alternatoru myslis samotny sasi,nebo nakej kabl

bad64  
2015-12-07 18:31:55

lantonio: Na alternátoru je kostra klidně dej drát nekam k držáku.Pokud se to zlepší musíš hledat zda není někde kostra uvolněná.

2015-12-07 18:33:17

Ok zitra skusim


Odpovědět