Fórum - Téma


elektrika


Fórum Calibra elektrika

Informace o modelu: Opel Calibra



2015-08-16 00:15:47

zdravim x-) ... posledni dobou se mi stava dost zahadna vec na moji cali. Prijdu k autu a je totalne vybita baterie takze ji dam pres noc nabit a rano jdu k autu nastartuju ho napeti kdyz zapnu klicek je pres 12V takze to chytne... potom zkousim pockat 5 minut a otocit klicek ale uz vubec nic nenabehne jen kontrolky a kdzy chci zkusit nastartovat tak slysim od baterky jen cvakani a na budiku mi to ukazuje tu nejmensi hodnotu napeti. baterky jsem vyzkousel 3 a pokazdy je to stejny. Odpojil sem od baterky zesilovac se subwoofrem a stejne se to vybiji ale divny je to ze je uplne nabita a neco v aute je schopno to cely vybit za 5 minut to mi hlava nebere.. vim ze je to divny ale zacalo to dela od doby co jsem daval novej chladic :D ..nejakej rady ? dekuji

2015-08-16 00:28:57

Připojit měřák, změřit odběr proudu, případně postupně odpojovat pojistky a kouknout který okruh má velký odběr.

2015-08-16 07:44:38

kurrri: za pet minut ti dobrou baterii nevybije na aute nic a kdyby, tak by si to poznal na prvni pohled. Musel by to byt tak velky odber, nebo zkrat... . Ty baterie co si zkousel byly jak stare a co vsechno mely za sebou? Projdi vsechna ukostreni, odpoj vsechen domaci bastl a v klidovem stavu zmer proud z baterie. Mel by byt jen par mA.

2015-08-16 20:33:34

ty baterie maj za sebou 2 roky cca +- ... noo to me napadlo ze bych to mohl merit ale moc to neovladam. Dneska jsem to odvezl do servisu at se mi na to zitra podivaji , tak jsem zvedav co to bude. Tu baterku to proste totalne vyflusne nechapu to behem par minut nevim podle me to bude spis nejaka soucastka tezko rict.. kazdopadne dam vedet co to delalo a tak

jsem prave odpojil ty vsechny blbosti jako radio a zesilovac a ten kapacitor ale nic se nezmenilo. nema to silu ani zapnout svetla proste nic no..

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-08-16 21:37:08

kurrri: Není možné aby se baterie za 5 minut vybila, to by ve voze muselo už hořet. U baterie o kapacitě 55 Ah by to znamenalo vybíjecí proud 660A po dobu 5 minut, to by ve voze všechno teklo....... Takový proud ani nezměříš bez klešťového ampérmetru. Buď jsou v háji baterie, nebo kabeláž ve vozidle, ale to by tekla izolace kabelů a pěkně to smrdělo po tavící-se izolaci. Měřil jsi "vyfluslou" baterii před nabíjením? Skoro se vsadím, že ji nic nebude. Vidím to na hodně špatnou kostru motoru s karoserií nebo alternátoru s motorem. Jsou to takové měděné pletené pásky, budou tak zhnilé, že po ohřátí procházejícím proudem přestanou vést skoro úplně........

2015-08-16 23:58:33

ty baterie jsou dobre .. davali jsme je z jinych aut a fungujou..a ta elektrika je v tom aute asi dost spatna chlapek od kteryho jsem to koupil tak snad vsude dal svoje kabliky a nevypada to nikde nejak moc dobre.. jsem opravdu zvedavej co rekne ten autoelektrikar ... a jestli to bude drahy tak to calibru rovnou dam nekam na dily xD

2015-08-20 20:29:45

tak je to vyreseny xD... nejvetsi shoda nahod... normalne ve vsech tech dalsich baterkach i v te moji byly praskle clanky nebo co xD.. takze vyreseno nova baterka a jezdim tradaa xD

2016-01-06 20:09:35

zdravim xD po par mesicich sem pisu. Ta nova baterka fungovala den a pak taky vybita... zpusobovala to obrazovka co mam na strese v aute . Nechtela se vypnout ikdyz jsem vypnul klicek apod. Takze jsem ji odpojil a nechal si jen tu v radiu beztak nikomu kdo jede vzadu nepoustim filmy xD. Omlouvam se za zpozdene vyreseni xD


Odpovědět