Fórum - Téma


EGR simulátor - elektronická náhrada


Fórum Návody EGR simulátor - elektronická náhrada



1  2  3  4  5

2014-12-31 12:19:20

marli: Přesně tak vytahuje se, když má novější vůz.

2014-12-31 12:28:02

rendys: Ono vpodstatě není moc o co stát - EGR a sekundární vhánění vzduchu sice chybí, zato přidali e-gas, el. škrtící klapku, další dva katy (celkem čtyři) a další dvě lambdy (taky čtyři)... A EGR lze vyčistit, zaslepit nebo simulovat, zato přidané přední katy jsou na svodech, dobré použité neseženeš a za nové chtějí raketu...

Loupak  
Pavel
2014-12-31 14:07:22

alzafir: V tom ti držím palce jsi fakt borec, vloni jsem tu proklatou krabičku měnil na VC 2.0DTI a není to zrovna levná záležitost. Na kolik ten simulátor přijde peněz? Přemýšlím o tom, že bych ho možná od tebe pořídil , protože ten bordel co se tam usazuje je fakt masakr. Jak se to pak řeší na emisích, to jen zapojím zpátky konektor do originál EGRu?

2014-12-31 15:46:03

loupak: K emisím....koukal jsem do protokolu, měří se otáčky, dost hrozivé na můj vkus a k nim kouřivost. Zcela určitě ta krabička ovlivní množství oxidů dusíku, musí zákonitě stoupnout. O těch ale v protokolu nic není.

V každém případě mě to čeká do 10.1.2015 prověřit na emisích, musím na STK. Tak podám hlášení

No a kdyby bylo nejhůř, tak není nic jednoduššího, než přepojit konektor od emulátoru zpět do EGRu a v krabičce na plošňáku se přepojí DIP. Ten propojí střižené dráty na váze vzduchu, takže to pak funguje, jako by se nic nepředělávalo.

Pravdu máš, cena nového EGRu je 7500,- a to ještě když víš, kde ho koupit. Jinak klidně 10litrů

Já ho měnil před asi 4 roky, to jsem ho sehnal ze Západního Německa za 8500. Od té doby ho čistím s každou výměnou oleje, zatím je uvnitř ( pod víčkem) stále čistý

Cenově to vidím tak na tisíc, včetně pošty, chci to hodit i na aukro, tam bude dražší.

2015-01-08 17:54:03

loupak: Emise, tím myslím měřené hodnoty, kouřivost, na spodní hranici měřitelnosti.

Prošel jsem naprosto bez výhrad.

2015-01-08 19:21:29

zdravím,dnes jsem byl taky na emisích a STK a vše bez problémů....

Loupak  
Pavel
2015-01-08 19:38:17

alzafir: Tak to je super díky za info

2015-01-18 17:56:38

alzafir: tak dnes sem tu tvou egr vychytávku zapojoval na švárovo zafiře 2,2DTI,krabičku sem schoval do boxu s relé na levý straně motoru,konektor od egru propojil a uchytil plastovou páskou k výstuze sahary a kablík jenž vede k váze schoval pod tapec tý plechový stěny za motorem

konstatuju udělaný je to pěkně klobouk dolů švára to projel s diagnostikou na sedadle spolujezdce a po návratu se tvářil spokojeně,holt kdo umí umí

já k tomu mám malinkou výhradu ten kablík s konektorem pro egr bych udělal o cca 10cm delší aby to šlo lépe vyvázat a schovat protože pokud se to dá do toho černýho boxu je to jen tak tak

2015-01-18 20:38:04

Tak ty jsi Šinyho švagr?

A to jsi ty, co mi Šiny volá, že zase něco nejede, co s tím?

Sakra svět je malý. Jinak už to dělám s podstatně delší kabeláží, tohle byl 3. kousek, tam jsem počítal s montáží jak jsem to nafotil na fórum pro astru-G.

Dráty si klidně prodlužte, to zvládneš, co se dotazu existence na podtlakové EGRy týče, už je to na světě, na X20DTL to běhá, během příštího týdne to budu montovat do Astry, jak to projedu daty, pošlu to do světa.

vlastta  
vlastimil
2015-01-18 20:46:10

alzafir: zlaty cesky rucicky.kam se hrabou nemci ze svejma EGRama

2015-01-18 21:05:07

alzafir: no von vždycky volá preventivně protože když vidí jak beru do ruky flexu a kladivo tak radši utíká z garáže

2015-04-12 23:21:45

Ještě jedno pozitivum při použití emulátoru, simulátoru EGR. Měnil jsem olej, kontroloval hladinu asi po 500km,olej je výrazně světlejší, než za provozu s EGRem. Evidentně není znečištěný sazema. A není to jen můj poznatek. Používám už asi 3x po sobě GM 10W40, vždy po cca 100km byl černý jako bota.

2015-05-11 21:47:55

alzafir: Zdravím,momentálně mám svého miláčka v servisu,vadný EGR.Bylo by možné tvůj vynález použít na mou Zafiru 2.2DTI rv.2002?

2015-05-12 07:10:33

k2jirka: Určitě ano. Ale nebyl elektronický EGR až od 2003? Co máš za jednotku PSG16(dvoukonektorové čerpadlo)?

Ono je to jedno, já umím obejít i pneumatické EGRy, jen ať vím, co potřebuješ.

2015-05-12 22:41:58

alzafir: Auto mám u mechanika,ale stejně nevím co je PSG.Je to konec 2002 a mám tam myslím EGR Wahler 7375D,neboť přesně tak vypadá.Mechanik říká že chodí volně (čistil jsem ho),ale prý nějak špatně komunikuje s počítačem,že snad vysílá stále že je poodevřený nebo tak něco.Každopádně svítí jednotka motoru a někdy auto s klíčem,pak to nejde do otáček a žere jako tank.Prvně mi to udělalo když mi myška překousla plastovou hadičku co vede odkudsi do předního pravého blatníku (podběhu),spojil jsem ji a bylo to OK,ale jen chvilku.Do EGRu ale podtlak nejde,mimo kablíku tam jsou jen dvě hadičky na chlazení.Jestli z toho popisu budeš moudrej,ty snad jo.Ještě bych mohl najít velký techničák co je to za motor.

2015-05-12 22:55:48

k2jirka: Aleš asi myslí vstřikovací čerpadlo s integrovanou řídící jednotkou Bosch VP44/PSG 16. Ano, je to řídící systém tvého motoru.

2015-05-13 08:45:13

k2jirka: Ano, pochopil jsem o co jde, jde o elektronický EGR, rok 02-03 byl přelomový, proto vždy vyzvídám, co je to za jednotku.

Colommbo to vystihl přesně, máš jednotku motoru PSG16.

Krabičku ti vyrobím, více instrukcí budeš mít ve vzkazech.

2015-05-13 10:22:06

alzafir: Mockrát děkuji tobě i Colommbovi.Chtěl jsem odpovědět ve vzkazech,nemám prý oprávnění tak nevím co dál.Každopádně simulátor vidím jako skvělou věc a moc by mi pomohl.Poraďte jak dál prosím.

2015-05-13 10:41:55

k2jirka: Na to odpovědět nedokážu, možná chyba v profilu? Nevím.

Kdyžtak piš na email alzafir@seznam.cz.

2016-03-23 20:36:39

alzafir: ahoj,je už víc jak rok co jsi tu psal že vyrabiš simulátory EGR platí to stále?


Odpovědět

1  2  3  4  5