Fórum - Téma


EGR


Fórum Vectra B EGR

Informace o modelu: Opel Vectra B


1  2

2009-02-23 07:15:56

Zdravim všechny oplisty,opličky i opláčata. tak už mi konečně zkuste někdo říct konečný verdikt o tom EGR ventilu. Je to bezpečný zaslepit? co spotřeba,životnost,teplota,výkon a co palubák?Nebude mi hlásit chybu? Pořád jsem rozkodnutej jen z poloviny, tak mě zkuste někdo přesvědčit.

2009-02-23 09:52:07

To Diego: koukni sem: http://www.kadett.cz/technika/egr.htm

2009-02-23 10:53:26

jo díky za tip. Tak já se do toho teda taky asi pustim a tu blbinu zaslepim..

2009-02-23 19:37:46

já to zaslepil a v pohodě mám to už půl roku a vše ok. mám motor 2.0 16v ecotec

2009-02-23 22:16:34

EGR je jen a pouze kvůli snížení emisí - NOx. Zaslepením se nepatrně zvíší výkon, jelikož se zvíší teplota hoření, zároveň se zvíší hodnota NOx která není směrodatná při měření emisí

2009-02-24 19:09:23

jo díky všem

2009-07-30 20:10:00

tak pánove.Chystám se ventil zaslepit na sve vectře(motor:X18XE1)ale nikde jsem se nedočetl,jak ma pro tento motor vypadat záslepka...Jde mi o to,jestli ventil zajíždí ještě víc ven,než když ho sundám od motoru..Měl jsem to sundane a ventil je cca 3mm vysunuty(je v takovým pouzdře..Tak nevím jak tlustou tu záslepku mam udělat.Popřípadě,jak hluboke vybrání udělat do záslepky...Dík za info

2009-08-02 12:55:13

Nedelej zadne vybrani jen hlinikovej plisek a zaslep egr hned mezi hlavou a drzakem egr na mem motoru X18XE1 uz to tak mam pres rok a vse ok.

2009-10-29 19:02:12

Tak Opláci po dlouhých útrapách s volnoběhem jsem se pustil do zaslepení EGR ventilu a byl jsem překvapen volnoběh maká jak má , jsem nadmíru spokojen jezdím sice teprve týden ale je to nádhera.Dlouho jsem přemýšlel zaslepit či nezaslepit,ale udělal jsem dobře.Zdravím VB 2.0.i

2010-01-20 20:14:40

ahoj prosím tě mohl by si mi poradit ja za slepit egr ventil

 p.s.
Pavel
2010-01-20 22:34:54

http://mojevectra.cz/opel...BDty-fakta-zaslepen%C3%AD

2012-05-11 07:39:17

Může mi někdo poradit kde najdu EGR a krokový motorek u motoru Z18XE 92kw?Jestli u motorů 1.8 16V je EGR zboku motoru,pod konektorem zapalovací lišty,tak já tam mám jen blindu.Nevíte někdo jestli není někde jinde?

2012-05-11 14:46:07

Nejsem si uplně jisty,ale u tvého motoru už EGR nedávali(zjistili,že je to stejně napd díl...)

2012-05-11 15:43:30

dabomb-EGR:Dělal jsem to u X16XEL.Tam se taky vysunuje ven.Podle starého těsnění jsem flexou vybrousil tvar do duralového plechu,asi1,5mmtlustého a ve stojanové vrtačce udělal frézou asi půl milimetru prohlubeň.EGR šlapal dál a nic nepoznal.

2012-05-11 15:56:21

Z18XE 92kw-Díky moc.Nemůžu najít ani volnoběžný ventil.U škrtící klapky,která je ovládaná elektronicky je nějaký váleček,ale je nerozebíratelný,je to jeden kus bez šroubků a nikde jinde není nic,co by se tomu podobalo.Auto občas špatně startuje lítají otáčky.Klapka byla zasviněná,tak nevím,jesli to mohlo být tím.

2012-05-12 17:24:48

Čau,můžu poprosit o radu?Mám Vectru B r 2000 motor Z18XE 92kw.Lítaly mě otáčky a občas,při zahřátém motoru špatně startoval.Vyčistil jsem klapku ale volnoběžný ventil nevím kde je.Před Vectrou jsem měl Astru F X16XEL,tam vím kde je EGR i volnoběžný ventil ale o tomto motoru toho moc nevím.Zajímalo by mě jestli má detonační čídlo a voloběžný ventil a kde je mám hledat.Egr asi nemá.Tady mám nějaké fotky:http://www.club-opel.com/...il.php?id=8136&tab=photos

2012-05-12 18:25:51

na Z18XE to nehledej jako na starších motorech tam je to vše jinak a poněkud složitější na oblbnutí a řešení zaslepením

2012-05-12 19:25:22

Dík.

2012-05-13 09:31:41

není zač. byl jsi stím na diag?? toto na Ztkách dělává klapka

2012-05-16 15:38:27

Ne nebyl jsem nikde.Dnes se mi dokonce stalo,že po ujetí asi jednoho km nešlo auto do otáček,max 2000,tak jsem dojel taktak na jedničku zpátky do garáže.Zkoušel jsem odpojovat váhu,lambdu(aniž mě to vyhodilo chybu motoru),pořád nic,po ubrání lítaly otáčky a trochu to střílelo do výfuku.Ještě jsem zkusil jen tak mimo sání elektricky zapojit jinou,údajně vadnou váhu vzduchu a auto(neměl jsem odvahu s tím ven,až zítra)reagovalo na otáčky dobře.Před tím jsem zkoušel jezdit bez váhy,protože to jelo líp.Najel jsem asi 300km a vše bylo v pohodě.Až dnes to nešlo do otáček.I přes to,že s tou váhou jsou otáčky,aspoň v garáži dobré,si myslím jestli není vadná ta klapka.Co si o tom všem myslíte vy?....Teď jsem to zkoušel zas a otáčky vyběhnou na 1500 a plyn nereaguje.tak nevím,žádná chybová kontrolka nesvítí.


Odpovědět

1  2