Fórum - Téma


Dvouhmota ?


Fórum Omega B Dvouhmota ?

Informace o modelu: Opel Omega B



2010-05-14 11:54:39

Ahoj borci,už jste někdo na 2,5td řešil dvouhmotnostní setrvačník?

Když na 3,4,nebo 5ku při 1500ot/min dám plnej plyn,asi na 2 sekundy se mi rozvibruje sedačka a jde to cítit po celím autě...Tipoval bych to na ten setrvák a nebo na středový uložení kardanu...není nejnovější a tak nevím...Už se to někomu stalo? a nebo jak se projevuje špatný uložení kardanu?

2010-05-14 21:39:26

Nevím,ale asi to spojka nebude.

Je to takové jako-by drnčení celého auta? A není to jen že to má třeba málo otáček? Já nevím jak to napsat přesně.A kardan by ti asi házel až při velkých otáčkách a tím pádem i bys musel jet velice rychle.

No počkej,možná si to přečte někdo chytřejší než já.Nejsem žádný odborník. Ale podobná věc se mi stává i na náklaďáku.Vím není to zrovna dobré přirovnání

2010-05-16 19:09:52

Noo 1500 ot je už celkem dost otáček,takže to nebude takový to dunění,když je motor pod otáčkama.

Jinaj jsem dnes vyměnil středový uložení (bylo úplně v prd...),ale zvuk tam zůstal.Ale zase se zklidnil chod motoru,když jedu třeba 90 a mám tempomat a on má takový ty udržovací otáčky...Řadička se už netřepe.

Uvidím...bádám dál..

Joo a jinak Omega je takovej nákladák a tak přirovnání sedí

2010-05-17 14:52:36

Zajímá mě středový uložení. Mně se totiž třepe řadička furt. Co to je, kde to je, jak se to mění a kolik to stojí?

Jinak kdyby bylo cokoli s kardanem tak si myslím, že čím větší otáčky by byly, tím by se to víc třepalo...

2010-05-17 15:25:32

Je to pod autem přišroubený dvěma šroubkama do kastle...musíš vyhodit kardan ven a vysadis z tisícihranu a potom to starý uložení dostat z toho ložiska..Já měnil jen tu gumu a stála mě 200,-

Nemyslím si,že to drnčení bude kardan..ten se při zrychlování točí pořád stejně a je jedno,jestli dám od 1500ot plnej a nebo postupně přidávám...


Odpovědět