Fórum - Téma


DTI 2.2 - motor


Fórum Vectra B DTI 2.2 - motor

Informace o modelu: Opel Vectra B



2012-11-08 15:43:42

Zdravím a měl bych jeden dotaz. U vectry s motorem 2.2 Dti se občas stane, že při akceleraci pod plynem jako by motor občas cukne, jako by na nepatnou chviličku ztratil výkon, ale prakticky okamžitě zase pokračuje automobil v kontinuálním zrychlení...je to jako takový nepatrný cuk, ale jen někdy...nevíte prosím někdo, čím by to mohlo být? Děkuji

2012-11-08 17:33:55

Asi nalogovat a v měřenejch hodnotách hledat to cuknutí a najít důvod.

2012-11-08 17:53:33

Tak že někam do servisu na diagnostiku asik...

2012-11-08 18:55:23

Z běžnejch maličkostí. Podtlaky jsou 100% těsný?? Klapky chodí?? EGR chodí?? vzduch filtr?? vedení vzduchu?? pal filtr?? intercooler orig?? čistej nemastnej neděravej??

2012-11-08 19:04:43

Jo tak to je pro mě "Španělská Vesnice" bo já se v tom vůbec nevyznám...jen mě tak zajímalo, na co se mám připravit

2012-11-08 19:30:27

2012-11-11 20:28:55

...tak prej váha vzduchu na pytel, tak že mi objednají novou

2012-11-11 22:01:09

no vidíš.

2012-12-11 00:52:07

Abych nezakládal další vlákno, nemáte někdo tip na dobrýho a šikovnýho automechanika někde na Vysočíně, kolem Jihlavy, Velkého Meziříčí, Třebíče a nebo někde poblíž? Co umí udělat diagnostiku na 2.2 Dti za jízdy a ne jen v klidu vyčíst údaje....Do Opelu už nepojedu, to bych se nedoplatil

2012-12-11 08:51:33

Zkus se poptat v Dobroníně - je tam jeden fakt hodně dobrej kluk, ale osobně ho neznám a nevím přesně, jak se vlastně jmenuje...

2012-12-12 15:28:46

Zdarec mam taky vebe 2.2 dti a to samé mi to dělalo dělalo to total zasrany vzduchovej filtr a vaha vzduchu

2012-12-13 14:39:44

V prvé řadě bych se nezaobíral diagnostikou a vyčistil komplet sací potrubí i s váho vzduchu. Většinou se mi stávalo, že váha vzduchu byla lehce zašpiněná. Stačí mini nános na odporech a už to dává mizerný siignál, lehce pročistit jemným štětečkem namočeným v tech. benzínu., profouknout vzduchem a dávat na to pozor, jinak ji můžeš vyhodit.

2013-11-07 16:31:34

Tak že vážení, mám další problém, se svojí 2.2 Dti. Teď asi měsíc stála bo jsem byl pracovně mimo domov, dneska jsem chtěl odvést auto na přezutí a ejhle, nemohu nastartovat. Respektive motor točí asi tak osm nebo deset sekund, pak má tendenci naskočit, chvilku klape a pak zdechne. Když mu lehce přidám plyn, tak jde normálně do otáček (samo že to netůruji, jel lehoučce), ale jakmile plyn pustím, tak po spadnutí na volnoběh zase zdechne. Při startování a po se z výfuku kouří, nafty v nádrži rezerva, baterka ok a točí jako ďas. Mám tam 12V/100Ah/850A....Nestalo se někomu něco podobnýho? Jinak všechny kontrolky po otočení klíčkem a pár sekundách normálně zhasnou, kromě teda baterky a mazání, zádný check engine ani nic podobnýho nesvítí. Ještě asi před měsícem při poslední jízdě vše ok...

Díky za tipy, ale asi to vypadá v první řadě na diagnostiku a pak se uvidí, horší když to bude čistý.

2013-11-09 18:41:58

zkus dotankovat zda t nepadá nafta a nezavzdušnuje se to

2013-11-28 22:11:15

Přesně tak, padala nafta. Byla tam prdlá ksesi a jakási hadička a šel tam vzduch. Tak že ok, nicméně mám další problém.

Kámoš co mi měnil ty hadičky a měl to na diagnostice mi proměřil co se dalo a že mám v pytli baterku a ať si koupím rychle novou. Nebo že mi objedná, ale to je fuk. No auto stálo asi týden venku, teď jak začalo mrznout tak jsem chtěl dát vůz do garáže, přijdu k autu, otočím klíčkem a jak zhasne žhavení, tak jen z motoru "cvak" a nic. Párkrát jsem to zkusi a vybodnul se na to, bo je asi zaseklej startér, uhlíky v trapu a nebo je "ko" ta baterka - nedá dostatečný proud a nesepne, což jsem taky vyčetl.

Přitom kontrolky svítí, světla taky normálně, ale startér ani ťuk...

Tak že je to jak píšu, nebo je možná ještě nějaká závada jiná?

Díky


Odpovědět