Fórum - Téma


Dodatečná montáž klimy?


Fórum Agila Dodatečná montáž klimy?

Informace o modelu: Opel Agila



2016-06-16 05:18:31

ahoj chlapi,mám takový dotaz,lze namontovat do agily bez klimy , klimu z jiné agily? Je potřeba nějaká větší úprava? Máte někdo zkušenosti a případně provádí tuto montáž , za finanční odměnu , někdo z vás? Díky za případné rady.Vlada

2016-06-16 05:29:46

vlada: Pokud mas prisun nahradnich dilu za "flasku rumu" tak ano, jde udelat vsechno. Pokud ne, tak je to financni sebevrazda. Rozebrat pristrojovku, sehnat komplet teleso topeni, trubky, priruby, elektroinstalaci...mno, dily z vrakoviste se nevyplati kupovat a nove budou odhadem za 30000,- minimalne ,plus prace na tyden Neni lepsi si koupit uz rovnou auto a klimatizaci?

2016-06-16 05:43:20

ondra01: Kompletní klimu bych měl za 3000 z bouraného auta,ta elektrika mne nenapadla.Samozřejmě by bylo lepší koupit auto s klimou,mám agilu asi jeden měsíc a jsem moc spokojený.Prodat a sehnat jinou? To se mi zdá také jako kotrmelec.Udělal jsem chybu hned při koupi,měk jsem vybírat s klimou,jenže jsem ani netušil že tak malé auto dělají s klimou.Je fakt , že jsem byl na klimu zvyklý a ted mi schází.Nechám si to projít hlavou, asi koupě by byla nejlepší ale zase starosti s prodejem.Díky za radu,Vlada

2016-06-16 06:42:47

na tom je nejhorší ta práce. Pokud máš auto krátce a ještě si nestihl do něj investovat v náhradních dílech, tak nejrychlejší a i levnější varianta je auto prodat a koupit jiné s klimou.

2016-06-16 06:55:21

mirpie: Ok,asi máš pravdu,poohlédnu se po jiném nebo to musím vydržet bez klimy.Díky za rady.

2016-06-16 07:05:34

je to jen auto a nijak exkluzivní (to ber bez urážky) a pokud na klimě trváš, není jednodušší řešení než jiný vůz.

Bylo-li by v autě vše nachystané z výroby a šlo by "jen" o skládačku včetně připravené elektroinstalace (záslepka pro nové tlačítko, pojistka, relé, kabeláž od tlakových spínačů na hadicích klimy, atd..), i tak je ta práce masakr. Mnohdy se liší díly v motorovém prostoru právě dle toho, zda vůz klimu má, či nikoli. Často chladič motoru, který drží kondenzátor klimatizace, tedy další investice, nový řemen na pohon příslušenství, držák pro klimakompresor, demontáž celé palubní desky a instalace výparníku. Samotný horor je instalace potrubí...No celé je to horor s těžce nevratnou investicí (z pohledu prodeje auta).

2016-06-16 07:37:16

Já si doinstalovával klimu na svého Isuzáka , sháněl jsem jí asi 3 roky.

Nejvědší pakárna byla vyndat těleso topení. elektrika ( manuální klima ) nebyl problém , jednak jsem elektrikář a jednak můj model nemá ŘJ takže si tma můžeš ještě dělat co chceš.

Potrubí bylo to nejjednoduší. Jinak ano , více dílů na motoru může být trochu jinak - držáky , kladky. Pokud máš celé auto na díly , tak to není až takový problém ale nějaký čas to zabere.

A jesli se to vyplatí ? To by se dalo směle říct o celém autě. Spíš jde o konfort a jesli si hodláš auto ponechat pár let nevidím důvod , proč to nerealizovat.

2016-06-16 08:38:19

Jj chlapi,celé mi to nějak nedošlo.Byla by to práce pro vraha,vykašlu se na to a půjdu snažší cestou,pravděpodobně výměna auta se stejnou značkou.Protože jinak jsem s autem velmi spokojen.Díky všem za názory na danou věc.Vlada

2016-06-16 08:52:57

Breathless: mimo téma, podobnou srandou jsem prošel čerstvě po řidičáku, když jsem v Renaultu 19 16V toužil mít interiér z facelifta. Vypadalo to hodně podobně a komedie byla, když jsem pro něco potřeboval zajet do města. Tak jsem jen na visící kabeláž nacvakal nejnutnější spínače (výstražné blinkry, ovládaní oken - u předface ještě pod rádiem) a v tomto stavu jsem objel obchody. Nevim, jak by na to zírali policisti, ale nepotkal jsem je...Akce se zdařila, komplikací bylo jen to ovládání oken, kde facelift už to měl klasicky ve dveřích (výměna tapeců a madel z FL) a bylo nutné natáhnout novou kabeláž a jiné zapojení. Ale auto to bylo super, letělo to jak podsvinče (99kW/6500RPM)...

2016-06-16 09:12:10

mirpie: když jí miluješ , není co řešit


Odpovědět