Fórum - Téma


Dobíjení


Fórum Astra F Dobíjení

Informace o modelu: Opel Astra F

Diskuze o vozidlu

1996 Astra F 1.7

1 fotek  |  53 diskuzí

Výkon motoru 60 kW (82 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový.


1  2

Velda  
Laďa
2013-12-16 13:28:09

danny3231: Ahoj. Než budeš pořizovat nový altík, zkus změřit napětí při nastartovaném motoru. Měl by jsi naměřit napětí cca 14V. Při otáčkách motoru 4000 ot./min. musí napětí činit 14,2 - 15,2V. Pokud ano, je alternátor s regulátorem napětí v pořádku a hledal bych jinde.

2013-12-16 13:41:19

velda: Jasan, Laďo, píšeš to správně, změřit ještě dobíjení je to nejjednodušší a základní, co by se mělo v takových případech udělat a rozumí se to tak nějak samosebou...

Velda  
Laďa
2013-12-16 13:51:42

colommbo: Já jen, že o měření napětí nikdo nic napsal a po radách k proudovým variantám alternátorů mi to připadlo, jakoby se Danny3231 ohodlal k jeho výměně. Důvodů, proč se rozsvítila kontrolka dobíjení může být více. A zápach z motoru mohl být třeba od proklouznutí klínového (drážkového) řemene. Zápach nám taky nespecifikoval.

2013-12-16 13:54:12

velda: Ono když takovou nezvanou kunu v motoru překvapí drážkovanej řemen a začne se jí pálit kožich, to je vám taky takovej hroznej puch...

Velda  
Laďa
2013-12-16 13:59:52

colommbo: No to mi Jirko povídej. Taky jsem měl takovou návštěvu a ta potvora mi u služebního auta otrhala tapecírung z kapoty motoru a vystlala s ním všechny škvíry (zřejmě aby ji to moc netlačilo). A při odchodu v brzských ranních hodinách (měl jsem noční) si to tam ještě věchno označkovala asi močí nebo něčím jiným. Samozřejmě jsem to zjistil až za jízdy.Jak se motor pěkně zahřál, tak jsem jel s otevřenámi okny a venku byla kosa No zážitek na celý život

2013-12-16 14:07:41

Měřil jsem hned jak se rozsvítila kontrolka. Při volnoběhu 12.2V a při zvýšených otáčkách pořád stejně. Smrad to byl takový jak, když se pálí plast nebo nějaká guma. Kunu jsem tam žádnou neměl naštěstí :D

Velda  
Laďa
2013-12-16 14:14:23

danny3231: Tak ještě to klině může být odejitý regulátor napětí.

2013-12-16 14:19:12

A to doma zjistím jak? Nejjednodušší pro mě asi bude vyndat altík a dát elektrikářoj at na to koukne ne?

Velda  
Laďa
2013-12-16 14:36:44

danny3231: Když demontuješ regulátor, tak zkontroluj uhlíky. Většinou bývají opotřebované. Uhlíky se dají sehnat a vyměnit. Pak může být vadný samotný regulátor - to by bylo na výměnu regulátoru. Další možností je přerušené budící vynutí v alternátoru a to by bylo na výměnu rotoru.

2014-01-11 12:14:05

Nazdarek,ja mam jiny probpem,prebijel mi altik,spalilo se vynuti,a odesla i baterka,sehnal sem baterku,i starsi altik,ale po namontovani mi vubec nesviti kontrolka,a nedobiji,ten altik je vyndanej z funkcniho auta,a bat. Je nova

Astra f 1.7td nemecky motor

2014-01-11 12:55:26

vyndat palubku kouknout na žárovku dobíjení počítám že se přebíjením spálila

2014-01-11 15:35:04

Hotovo,spatna kostra

2014-01-11 16:24:21

Kde špatná kostra, doplň, prosím...

2014-01-11 16:43:18

Kabel u napinaku,kostri altik k motoru

bad64  
2014-01-11 16:51:00

kevin: Ahoj toto jsem kdys měl na vectře a dal jsem od alternítoru drát z kostry alternátoru přímo na kostru baterie a bylo to OK.

2014-01-11 17:01:30

Cau,jo ted uz je to v pohode


Odpovědět

1  2