Fórum - Téma


Dobíjení


Fórum Astra F Dobíjení

Informace o modelu: Opel Astra F

Diskuze o vozidlu

1996 Astra F 1.7

1 fotek  |  53 diskuzí

Výkon motoru 60 kW (82 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 700 ccm (104 cui), 4-válec, Řadový.


1  2

2013-12-15 01:51:29

Zdravim. Chtěl bych poradit čím to může být,že mi altík nedobíjí čili když jedu a můžu to tavit jak chci mám 500 ot/min a to ikdyž stojím a doíji to pouze tak málo na to aby to žhavilo svíčky a světla..... ale po nastartování je to 100 ot/min a to vždy musím čekat než to stoupne bo mam strach že to někde chcípne.. řemen sem koupil nový,protože starý hvízdal tak sem si myslel že je to tím .. pomůže někdo kdo s tím ma už nějakou zkušenost nebo ví co s tím? diky

2013-12-15 09:49:23

Nějak nerozumím jazyku tvého kmene, brachu... Založils vlákno o dobíjení a ta čísla (500 a 100) jsou co - otáčky altíku nebo otáčky motoru...? Píšeš, že i když to tavíš, jak chceš, že máš 500ot/min, to už je jako po ukončení tavení a sundání nohy z plynu, či co to znamená...? Bude potřeba se trošku rozepsat a upřesnit, problémy mohou být DVA - jednak špatné dobíjení a druhak z nějakého důvodu špatný volnoběh motoru, věnuj nám trochu víc svého času, příteli... Btw alternátor může mít už opotřebované uhlíky nebo vadný regulátor napětí, či může být už mechanicky opotřebovaný obecně...

2013-12-15 10:02:31

colommbo: Omlouvám se všem ale poprskala jsem si kafem notebook , po přečtení Colombové rakce

vlastta  
vlastimil
2013-12-15 11:32:45

alice.k: to je hezky.......jeste ze mam kafe vypity

Velda  
Laďa
2013-12-15 11:42:52

alice.k: Ahoj. Je lepší mít kafem notebook poprskaný než zalitý

2013-12-15 17:45:18

V pohodě problém vyřešem po svém díky že sem se aspoň zasmál :D

2013-12-15 18:07:26

wulperin: Neber to tak, že jsem chtěla znevážit tvůj příspěvek , ale prostě mě to "tavení" rozesmálo .

Nicméně, by jsi mohl napsat v čem byl problém a jak jsi ho odstranil . Třeba bude mít někdo podobný problém a pomůže mu to . Aspoň tak chápu funkci tohoto fora.

2013-12-15 18:42:41

Wulperin: Přesně tak, Alice má pravdu. Že jsme se možná trošku pobavili, si nevykládej ve zlém, to není tak důležité, jako co bylo příčinou tvého problému... Nazývá se to zpětná vazba a kdyby ses s námi podělil o to tajemství, radovali bychom se společně s tebou, příteli...

2013-12-15 19:02:27

ukostření altíku?? dost častá zavada (duvod vymačkaná pouzdra na držáku) pak taky kvůli tomu odchází řemeny.

2013-12-16 11:15:32

Byla to jednoduchá závada .. protože se nový řemen o něco málo roztáhl potřebovalo to jen dotáhnout altík :) A snad pofachá jak má

2013-12-16 12:17:45

Taky se přidám. Když jsem startoval, chvilku nechtěla mrcha chytnout pak naskočila najednou smrad a kontrolka dobíjení. Čím by to mohlo být? A nevíte někdo jaký alternátor na 2.0 16v rok 95? Někde je 120A někde 100A a někde 75A. Díky

2013-12-16 12:20:37

Ještě jsem zapomněl , že na altíku není žádný štítek.

vlastta  
vlastimil
2013-12-16 12:26:38

danny3231: cislo A -amper bude zrejme podle vybavy vozu (el vybava,klima atd.).

2013-12-16 12:29:55

danny3231: Smrádek odkud - zpod palubky nebo od motoru...? Někde nějaký šlus anóbrž zkrat, probití, pravděpodobně plus na kostru, zkus nejdřív projít pojistky... A co se altíků týče, výkonově rozdílné se montovaly (předpokládám) podle stupně výbavy, i když mi to někdy u Oplů připadá, že brali zrovna to, co měli v regálu, nejde jednoznačně říct, že je to tak a tak a hotovo... Zcela relevantní informaci získáš po prohlédnutí štítku altíku přímo na tvém autě. V případě shodného zapojení lze použít silnější namísto slabšího, obráceně raději nee...

P.S. Teď čtu, že štítek nemáš, tož to tedy nevím...

2013-12-16 12:30:20

vlastta: Aha a da se to někde zjistit? Výbava snad asi všechno (el. okna,zrcátka,klima,vyhřejvaný sedla )

2013-12-16 12:33:43

danny3231: Možná by byli schopní zjistit to v Oplu podle VIN auta. Nicméně v případě takovéto výbavy včetně výhřevu sedadel bych počítal s nejsilnějším altíkem...

2013-12-16 12:34:20

colommbo: Smrádek z venku někde od motoru. Štítek jsem bohužel nenašel nikde, takže pokud dám 100A na místo 75A nic by se stát nemělo? Na zapojení jsem koukal a nikde se nezdá, že by se + dotklo kostry. Na pojistky teda ješte kouknu.

2013-12-16 12:37:34

Mohla odejít třeba některá z diod na diodovém můstku altíku anebo "jen" dobíjecí relé, které by mělo jít vyměnit samostatně... Jenže to by samo o sobě nesmrdělo...

vlastta  
vlastimil
2013-12-16 12:58:18

danny3231: jak pise kolegacek colommbo - v opelu by to vedet meli.a pokud mas plnou naloz taky bych rekl ze to bude spis silnejsi verze (100A)......

2013-12-16 13:09:17

Tak kouknu na pojistky a cestou z práce se stavím v Opelu. A o víkendu to asi vyhodím a odvezu elektrikářoj at na to mrkne.


Odpovědět

1  2