Fórum - Téma


Dlouhe startovani


Fórum Vectra C Dlouhe startovani

Informace o modelu: Opel Vectra C


1  2

2016-10-05 19:01:23

zhavyci svičky dal sem nove filtry taky vymněnil sem i palivove hadičky čerpadlo neteče tak nevym už sem tam točim i minutu pak to zas nastartuje hned na otočeni tak bych chtěl poprosit o radu

2016-10-05 19:16:12

vranas: Jestli nepadá nafta... A ještě ke všemu podle výkonu uvedeného v profilu máš Y22DTR s proklatým čerpadlem Bosch VP44/PSG 16 s integrovanou řídící jednotkou... A ač naftových motorů neznalý, skoro bych se bál, že, jde-li čerpadlo "nasucho", dlouhými pokusy o nastartování mu dáváš pěkně za uši...

2016-10-05 19:20:51

Na 99% čerpadlo. Už jsem si to taky zažil, vyměnil skoro všechno ohledně palivové soustavy a az repas čerpadla všechno vyřešil.

2016-10-05 19:44:31

nebo stačí vyměnit těsnící o- kroužky mezi třískou a vstřikem. A dej si tam balonek na pumpování nafty

2016-10-05 20:38:01

Zdravím, podívejte se ještě sem:

http://www.club-opel.com/...-c-spatne-startuje-100872

dom
2016-10-06 06:51:10

A co rele doby zhaveni.Da se zjistit jestli mu neodeslo?

A zkontrolovat pojistky co jsou u neho.

 p.s.
Pavel
2016-10-06 09:20:21

dom: dá se na přívod ke žhaviči se připojí žárovková zkoušečka a otočíš klíčkem

Žárovka by za studena měla svítit aspon 6 vteřin

Jak ne odpojíš čidlo teploty a test zopakuješ

Pokud by to chytilo dáš jiné čidlo teploty

dom
2016-10-06 10:23:33

Kde je cidlo teploty a zarovkova zkousecka je co? Nejlepe odkaz nekam na stranky at vidime co presne se na to kupuje.

2016-10-06 10:58:07

dom: Žárovková zkoušečka je taková "tužka" s vloženou 12V žárovičkou, kablík od tužky se krokodýlkem (svorkou) připojí na kostru a ostrým hrotem tužky můžeš hledat, kde je napětí. když je najdeš, žárovička se rozsvítí... Třebas totok:

http://www.autodily-tomes...12/zkousecka-6-24v-kovova

2016-10-06 11:16:26

no poku to na první star chytá dlouho a na opalovaný po jízdě hned a pak po delší odstávce zase dlouho , tak to bude padání nafty. Dlouhými starty si ničíš čerpadlo, takže bych s opravou neotálel.

6havení vyzkoušet žárovečkou , nebo silnějším kabelem přivedeš napětí z baterie přímo na žhavičky a vyzkoušíš .

dom
2016-10-06 11:20:52

Colommbo: Tak to ani nebylo zapotrebi toho odkazu.Vim presne co mas na mysli.

Diky za vysvetleni.

A cidlo teploty je tedy kde?

2016-10-06 12:33:40

Mel jsem ten stejny problem, bylo to tím, že padala nafta. Když jsi měnil přepadové hadičky byl tam nebo v naftovém filtru černý bordel? Pokud jo vyměn těsnící kroužky mezi třískou a vstřikovačem. Já mám po problému. A to, že první start točíš minutu nedělá žhavení, ale padání nafty

2016-10-06 13:23:57

pavluna: ale dělato jen jednou za čas tetka třeba rano startuje na otočeni ale po zahřati to sem tam trva a čerpadlo vypada ok

dom: no žhaveni ukazuje jen když je chladno a to jen po ranu ale že prej je to normalni

karelmacík: to sme si taky řikaly ale nic pak to kouři jak to chytně při delšim startu a smrdi nespalena nafta

2016-10-06 14:37:28

vranas: Že řídící jednotka žhaví pouze při poklesu okolní teploty pod cca +5°C je celkem běžná věc. Pokud nechce teplý/zahřátý motor chytit, vyzkoušej jednu babskou radu - polij vstřikovací čerpadlo studenou vodou (třeba z PET láhve), jestli (se) chytne...

2016-10-06 16:03:46

no skusim a uvydim nedavno na čtrnac dni mi nešlo turbo a pak to najednou všechno naskočilo zničeho nic už mi jen doporučily kneze

2016-10-07 15:28:07

dom: pod plastovym krytem na motoru vlevo dole sem to zapomněl vyfotit ale když tak dodam fotku

2016-11-07 22:19:26

no tak to sou tlaky v haji takže hlava ventyly nebo střiky udajně

2016-11-08 21:23:14

VRANAS: zdravím tě, od té doby co mám vectra c 22dti tak stále řeším tento problém. Na voze mám repasované čerpadlo,repasované vstřiky, vyměněné těsnění pod vstrikama, přepadové hadice a nové pouzdro na palivový filtr + nový palivový filtr. Navíc jsem sehnal i další přívodní hadici z paliv. filtru a nahradil předešlou která byla zničena montáži zpětného ventilu který nevyřešil problém s dlouhým i starty o kterých se tu bavíme.

Problém až vyřešil, bohužel jen z části repas čerpadla bosh vp44 psg16 o kterým každý majitel ví své. Byla znát změna, auto startovalo hned bez dlouhého vytáčení.

Ale abych nejásal že je po všem teď v přechodném počasí se objevil znovu problém se starty.

Ráno když jedu do práce a NAŽHAVIM tak chytne ihned bez problémů, ale po práci (už nemrzne) se nerosviti kontrolka žhavení a auto musím déle točit aby chytlo. Čím to může být?? Zhavicky kontrolovali a prej jsou ok, baterka dává,i když než to chytne tak má co dělat.

Díky za rady, kdyby si chtěl někdo vyměnit poznatky k tomuto problému už mám za ty dva roky docela něco vyzkoušeno. Tohle auto mě už dostatečně potrápilo.

2016-11-08 22:02:06

prosimtě skus si nechat změřit tlaky v motoru mně to děla taky mam nalitano 300000km a studene starty jsou vpohodě a jak je zahřatej motor tak to trva strašně dlouho pokud nemaš nějak moc peněz tak si nech zavest dovnitř auta spinač na manualni žhaveni vyjde tě to na par korun oprava motoru 20000 když je spodek OK.KROUŽKY ATD,no snad sem nějak poradil

jo a protože jak ma určitou teplotu motor tak nežhavy i když se rozsviti kontrolka a jak je slabej tlak tak to trva než se zalejou valce a bouchneto a nevyvaly se ti nahodou hustej dym bilej a smrdi po špatně spalene naftě

2016-11-09 19:44:52

Přesně hustej bilej dým. Mam Teda nechat změřit tlaky na válcích jo??


Odpovědět

1  2