Fórum - Téma


Diagnostika - chybové kódy


Fórum Vectra C Diagnostika - chybové kódy

Informace o modelu: Opel Vectra C

Diskuze o vozidlu

2003 Vectra C

16 diskuzí

Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka.



2014-04-04 12:07:25

Dobrý den,

potřebuji poradit :D ....... mám Opel Vectra C GTS 2,2 DTI 92kW rok výroby 2003.......nějakou dobu se mi vždycky (dle mého názoru náhodně) rozsvítí kontrolka auta s klíčem během jízdy a auto se dostane do nouzového režimu. Někdy to přestane po pár minutách, někdy až po vypnutí motoru.....udělá to třeba jednou za týden, pak třeba 3 týdny nic a pak třeba v týdnu 3x.......jezdím hlavně po městě z kopce do kopce......ale když jsem jel do Prahy cestou tam vše v pořádku, ale cestou zpátky v polovině cesty (tempomat na cca 130km/h, jako cestou tam) se mi vypnul tempomat a auto se dostalo do nouzového režimu, za cca 5 minut to zmizelo, zase auto jelo normálně a za chvíli zpátky do nouzáku a až do Ústí se to nespravilo. Druhý den zase jako by nic. Byl jsem na diagnostice, mám tam vypsané chyby P1105, P0105 a P0380. Ta poslední jsou žhavičky, to po nastartování zhasne, asi mi jedna odešla, ale ten zbytek jsem hledal na foru a našel jsem něco o MP senzoru nebo klapce. Nevíte co tyto chyby znamenají resp. jak je odstranit???? zkusím sem hodit výpis z diag........ četl jsem v různých forem, jak tuhle chybu měli, vyměnili půlku auta a pak to byla nějaká blbost, takže bych nerad "zbytečně" vyhazoval peníze z okna.....předem děkuji za odpovědi a rady

2014-10-05 21:27:57

danny13: ahoj nevim jestli uz to nemas opravene ,to co tr zajima sou dve cidla a jedno rele studeneho startu to kdyz vymnenis tak budes mit zvetsi casti klid jelikoz tam mas jeste i jine zavazne chyby

2014-10-06 08:12:16

něco už je opravené, ale i tak děkuji za reakci.....ty čidla automechanik jenom "prostříknul" (kontakty) a už to funguje bez problému......co se týká startování, vyměnili mi žhavičky a taky vše bez problému.....jediný co, když jedu delší dobu, začne mi při vyřazení problikávat olejnička, jakmile sešlápnu plyn zhasne.....četl jsem, že by to mohlo mít spojitost s tlaky na čerpadle, ale nevyznám se v tom.....můžu se zeptat, jaké závažné chyby tam ještě jsou??? na co se mám připravit???

2014-10-06 12:04:12

danny13: bud jak rikas a nebo tlakove cidlo oleje a to stoji par korun.Stoho co si sem dal tak ten tempomat myslim ze ti bude hazet auto do nouze tedy kdyz ho zapnes tady u tech aut je to stou ele.des jedno souvisi zdruhim

2014-10-07 00:24:17

ondrejk: Tempomat nebude nikdy hazet auto do nouze, tedy nouzoveho rezimu. Kdyz nebude fungovat nektere z cidel, tak ho proste jen nezapne a nebo jen sem tam nekdy. Do nouzoveho rezimu se vozidlo prepina z duvodu poruch elektroniky kolem motoru, aby se neznicil omezi vykon. Kvuli tempomatu nikoliv.

2014-10-07 00:37:32

ondra01: to je taky fakt.a tempomat snad neni ele.kolem motoru?mozna to byla nahoda mozna ne to nevin jen vim ze po vymnene mam klid a tempomat krasne funguje :)

2014-10-07 00:43:04

ondrejk: Po vymene ceho?

2014-10-07 13:15:17

tempomat opravdu auto nehází do nouzáku.....prostě nejde zapnout.....naopak, když naskočil nouzový režim, nešel zapnout tempomat.....ale od té doby co mám vyměněné žhavičky a "opravené" čidla, auto se do nouzáku nedostalo a jede opět pěkně

2014-10-07 22:59:38

ondra01: to nevim presne to sem nedelal ja :( jediny co vim ze mi byla vymnenena paka co je tempomat :) jelikoz tu sem mu dal jestli tam bylo jeste neco nebo ne to opravdu nevim a vedet radeji ani nechci jelikoz mne to nic nestalo :)

2014-10-07 23:00:42

danny13: to je dobre a vim ze i nadale jezdit bude kdyz ma auto spravnou peci tak to oplaci :)


Odpovědět