Fórum - Téma


Diagnostika


Fórum Vectra B Diagnostika

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

1999 Vectra B 2.0

1 fotek  |  13 diskuzí

Výkon motoru 74 kW (101 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 999 ccm (122 cui).



2015-11-29 19:44:53

Kto mi poradi kde zozeniem softvare ku diagnostike opel vectra b 2dti 16v rv 1999

2015-11-30 08:04:07

A k jaké ? (nějaké číslo , kod , fotku ) Pokud máš jen kabel+modem , musíš zjistit co je tam za čip. Nemůžeš si stáhnout libovolný SW a k němu používat libovolný HW.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-30 12:37:20

karinka76: Pro china op-com 08/2010 je dokonce odkaz zde na fóru. Dával jsem to na ulož.to.....

2015-11-30 13:49:01

kopejda: kupil som z netu vag com 409.1kkl nejako mi to nefunguje notebok vista sw

2015-11-30 14:40:01

VAG Com je ale na vozy koncernu LOL , můžeš to zahodit.

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-30 15:13:10

karinka76: Jak se píše nade mnou, diag prodej někomu co má auto koncernu VW (VW, Audi, Seat, Škoda) a sežeň si Op-com......

To je tak, když se to tady nejdřív nenastuduje a pak teprve neřeší.... Udělal jsi to samé, jako by jsi na opravu televize pozval borce přes sporáky a nebo šel do špitálu na oční s bolavým zubem......

2015-11-30 16:39:14

kopejda: dik za info preto mi to neslo ale uz obiednane op com diagnostika zmetkuje ta moja vektra obcas hodi do nudzaku sviti kontrolka a neskutocne dimi ked som odpojil egr ven tak normalne isiel pri poslednom napoj v vserv nebola ziazna zavada jedine nizky tlak paliva neviem co to znamena je pravda ze auto nema total vikon ako ma mat 2vstreky ako isli na 50% neviem ci vstrek tesnenie alebo cerpadlo zmetkuje

Kopejda  
Michal Kopecký
2015-11-30 16:42:27

karinka76: Záleží jak dýmí, jestli strašný puch po nespálené naftě, tak se zadírá předsuvník vstřiku.... Jedna z nejčastějších závad črpadla VP44...... Tady na fóru je toho už popsáno dost a dost i s fotkama....

2015-11-30 16:45:48

kopejda: ako ked startuje avia len je divne odpojim egr a ide normalne

2015-11-30 17:35:11

karinka76: Osobně tě neznám a ani jinak o tobě nic nevím, ale odpusť upřímnost - máš nějaký problém s motorem a doufáš, že si pomůžeš diagnostikou, nevíš jakou pořídit, namísto oplí diag si koupíš pro koncern. Předpokládám tedy, že ani o diagnostice pořádně nic nevíš (já taky nee a proto se do ní nese*u a ani bych si ji nikdy nepořídil.) Až budeš mít tu správnou a bude ti fachat, maximálně si vyčteš chybové kódy z paměti závad a stejně na to budeš asi koukat jak tele na nová vrata a budeš shánět další rozumy tady. V horším případě se může stát, že po napojení se můžeš v dobré snaze dostat i někam jinam a pak klepneš na něco a naděláš víc škody než užitku. Takový přístup k diagnostice je horší než nic. Pokud jsem se tě nějak dotkl, omlouvám se, jen píšu, co a jak si myslím...

2015-11-30 17:43:00

colommbo: mas pravdu no aspon tie chybove kody nech viem kde hladat problem kazde napojenie je cesta a financ mam 2vectry sice druha nepojazna ale chcem ju dat doporiadku

2015-11-30 20:02:18

karinka76: zdravím,chci jen říct,že Colommbo má pravdu,nemá smysl vrtat do něčeho čemu nerozumím,konstruktéři a vývojáři nejsou žádní tupci i když každé auto má své mouchy.Zajet na diagnostiku do servisu je přece levnější než kupovat HW nebo SW.Nicméně bych to tipl na ten egr ventil, asi nebude ok,pokud vím tak se otevírá nebo zavírá na základě dat z lambdy přes řidicí jednotku.Soudím dle toho co píšeš,že když ho odpojíš tak to tolik nekouří.Ale té elektroniky je tam víc,může to být cokoli.Do nafťáků moc nevidím,nějak jsem jim zatím nepřišel na chuť.

2015-12-05 20:34:38

k tomu aby si vedel ucinne vyuzivat moznosti diagnostickeho nastroja je potrebne poznat system riadenia motora, nieje to jednoduche, kazdy typ motoru ma niektore specifika, ktore je dobre poznat, co nieje dost dobre mozne ak robis len svoje auto, nemas ani moznost porovnat parametre, atd....

niekedy aj skuseny diagnostik je na pochybach pri citani dat ze co je pricina a co dosledok, a to je alfa a omega.


Odpovědět