Fórum - Téma


Cyril pokukuje po jiném autě - P 407 2.2 HDI


Fórum Pokec všeobecný Cyril pokukuje po jiném autě - P 407 2.2 HDI



1  2

2014-01-10 17:42:12

Zkopírováno z jiného vlákna, děkuju za pochopení!

cyril

842 příspěvků

2014-01-10 16:09:39 (1 hodin, 28 minut)

Tak mě při čtení tohoto vlákna napadlo že jsem namlsanej,chip tam je.Jde mě něčím jednoduchým fíglem zvýšit výkon?Rezonátor jsem odmítl kvůli hluku a spotřebě už teď jezdím okolo 8L a to šimrám.A když už tu píšu zeptám se,koukám po pežotu 407 2.2hdi 170K máte někdo zkušenost.Vím vím že to sem nepatří

WISAStar

316 příspěvků

2014-01-10 17:20:44 (17 minut, 8 sekund)

No ja se s tim pod 10 nedostal Neni ta 2.2 to same co dava ford? Pokud jo tak nebrat :)

2014-01-10 17:52:53

Uvažuješ-li, Cyrilku, zrovna o Pažoutu 407, tož si hlavně uvědom, že co se vnitřního prostoru týká, je to v porovnání s Omegou nebe a dudy... Tebe za volantem to asi příliš trápit nebude, ale nevím, jak máš velkou rodinu...

2014-01-10 19:19:27

todle měl bratránek a furt náký problémy s elektrikou nakonec byl rád že se toho zbavil

2014-01-10 19:31:48

colommbo: Já vím ale když ten můj oplík opět hnijepřed 2roky jsem dělal lak a ono to hnije vedle je to takový nekončící boj který prohrávám.Ty pežoty se mě nezdají drahý a hlavně nehnijou,pravda vzadu na hov..oplík je poslední poctivé auto těžko za něj najdu náhradu.

2014-01-18 22:15:20

cyril: Ahoj tak motor 2.2hadi je celkem slušnej motor,vždy záleží jak se o něj někdo staral (jako u všech motoru i u našich slavných BMW ala opel) Je to motor koncernu PSA,peugeot a citroen.Ford tento motor dodáva do svích aut jako i obsah 1.6hdi výměnou za motor puma(ford) který je v BOXERU. U tohoto motoru při nájezdu výších kilometru se ukáže unik oleje s naftového čerpadla je honěno vačkou a řeší se to výměnou,dvouhmota v autorizovaném servisu stoji 6000kč,sem tam se ukáže i špatné turbo u toho je hodně špatná demontaž s nutnosti demontáže nápravnice,jinak motor celkem bezproblému - rozvody 180 000km.Má FAB při správném užívaní bezproblému. Při koupi dát pozor na elektrické čerpadlo servořízení,unik kapaliný na výčku značí horší stav a rychle se zhoršuje. Přední a zadní náprava je výceprvková ve předu je spodní čep jako otočné ložisko,mění se poměrně často. Přední nárazní má dlouhý převis,a kufr nic moc. Koroze bez problému,svařen s pozinku a komplet znovu ozinkován.

kdyby tě ještě něco zajímalo dej vědět

Kopejda  
Michal Kopecký
2014-01-19 00:42:18

Těch 400 Nm je zajímavá hodnota oproti spotřebě ale to twinturbo, to je pochystátor

 ZDENDA
Zdeněk
2014-01-19 09:21:36

u Pažouta je také častý problém s mazáním motoru, většinou je závada na čerpadle.....na to pozor!

2014-01-19 09:49:53

jarda9: Nerozumym únik kapaliny na výčku?To čerpadlo je zadeklovaný to musím asi sundat kdybych hledal že to teče.V každém případě letos chci koupit auto v jiném vlákně jsem testoval 2.5dti hledám.

2014-01-19 11:19:19

cyril: cyril: je to elektro čerpadlo (GEP) ,je na něm výčko na kontrolu hladiny oleje a ve výčku je dirka na odvzdušnění,přes tu dirku se tlačí olej ven a když to víčko otevřeš za běžícího motoru tak je kapalina napěněná.A to značí gep K.O cena tušim cca 16000kč

2014-01-20 10:50:42

Zde přispěji tímto:

Motor v Peugeotu 406 facelift, 2,0HDI 81kw měl kamarádovo otec, chtěl zůstat u Peugeota protože do té doby měl 405 v dieselu. Myslím že trvalo rok než prošel hromadu servisů kde si se závadou nevěděli rady, včetně autorizovaného, tak šla ihned do světa.

Nechal si říct a jelikož chtěl novější auto, koupil Octu II, rok 06 myslím s motorem 2,0TDI 8V 103kw. Od té doby je spokojený, naštěstí vybral kód motoru který je v daném modelu nejlepší. Má to i chiplé na cca 120kw a přes 400Nm (odbržděno ale už si to přesně nepamatuju) a můžu říct že to jezdí jako blázen

Tím tě nevrtám zrovna do dvojkové Octy, ale jen se snažím řít, ač chápu že je to blbé aby jsi se radši podíval po jiné automobilce než je Opel, Ford a než jsou Francouzi

Ještě uvedu skorotchána - posledních xlet měl taky "koncernové" auto a byl spokojený, tedy dokud nekoupil nejhorší motorizaci co mohl a ještě bez servisu... Byla to Octa II 1,9TDI 77kw s DPF, ale hlavně kód motoru BLS tu taky rychle prodal... Do té doby byl víc než nadmíru spokojený. Potom si koupil Renaulta, půl roku starého, po dvou letech už přemýšlí jak se ho zbaví, kolik za něj vůbec dostane a jak by se rád vrátil ke "koncernu VW"

Každý ti tady řekne a už tu zaznělo, že je to "dobrý" motor ale musíš se k němu chovat - například to 2,5TD, 2,0 HDI, 2,2HDI, 1,8TDCI,...... Ale co to znamená dobře chovat? Zvýšené náklady na servis, víc než pravidelná údržba, tankovat velice kvalitní naftu a lépe lít aditiva, a hlavně, hlavně se MODLIT že to všechno dělali všichni původní majitelé Ty HDI motory jsou Common Raily, a co si budeme povídat, v česku pro ně není zrovna na každém rohu vhodná nafta a po najetých km, což bude mít každé tak 300 - 400 000km už to bude problém... A jsou tam další závady.

Řekne ti toto někdo na motory 1,9TDI: 66,81 rotační a 74,96,110kw PD? Myslím že ať se zeptáš jakéhokoliv servisáka co tyto auta dělá, tak ti řekne - sedneš a jezdíš. Případné díly a provozní díly i v originál výrobě za hubičku. Je vyzkoušené že tyto všechny vypsané motorizace vydrží přes 1milion km.

Pokud adminům tato rada vadí, smažu ji. Ale je to rada která je upřímná a myšlená opravdu v dobrém, protože se snažím poradit tak aby tě to stálo co nejmíň peněz a nervů... A o to si myslím že jde především

2014-01-20 11:06:37

kawa: Já ti rozumím ale škodovku určitě ne je malá hlučná,jsem docela rozměrově velká almara a po seštelování sedačky se těžko děti za mě sednou.O spolehlivosti nemám iluze jelikož jsem smolař i spolehlivé auto koupím před Go.

2014-01-20 11:17:35

Nevím jaký máš rozpočet, ale jedničkový Superb je uvnitř myslím větší než Omega Kamarád ho měl, a když si vepředu udělali fakt pohodlí, tak vzadu bylo fakt místa že jsem tomu nevěřil... Jako v té reklamě na auto s ozvěnou, tak jsem se tam cítil

2014-01-20 11:21:26

kawa: Chci kombíka a ten novej je cenově pro mě nedostupnejRozpočet je takovej kolik půstí manželka

2014-01-20 11:24:25

cyril: Jeden slušnej kombík... http://auto.bazos.cz/inze...GA-20i8V-85KW-KOMBI-A.php

2014-01-20 11:44:28

colommbo: Ten je pro mě škoda ale za ty prachy vypadá pěkně.

2014-01-20 11:46:21

Colommbo:

Jinak nevím, těžko soudit jak velké jsou A4 v kombíku:

http://www.sauto.cz/osobn...i/a4/14718948?goFrom=list

Něco takového ne?

http://www.sauto.cz/osobn...aran/14270362?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...aran/13405277?goFrom=list

U Touranů případně by se muselo zjistit co je tam za kódy motorů:

http://www.sauto.cz/osobn...uran/14403225?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...uran/14255589?goFrom=list

Každopádně toto by ti vyhovovalo

http://www.sauto.cz/osobn...rter/13989295?goFrom=list

Tam by jsi měl místa až až

Tady A6, tam bude místa dost:

http://www.sauto.cz/osobn...i/a6/13329062?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...i/a6/14442408?goFrom=list

Tak máš modely na výběr, i cenovou relaci, teď ještě jak na manželku

Všimni si že všechny auta co jsem předložil (kromě těch Touranů a Transportera) jsou 1,9TDI 96kw - což je asi ta nejlepší volba motorizace

EDIT: nevím ještě jak jsou na tom Volva, viz:

http://www.sauto.cz/osobn.../v40/14172385?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn.../v40/14165836?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn.../v40/14248025?goFrom=list

2014-01-20 12:13:23

kawa: Ty tourany nevypadají špatně.

2014-01-20 12:33:11

Jo, Tourany jsou moc hezký Kamarád ho chce koupit po Octě Akorát lepší volba by asi byla v 1,9TDI, samozřejmě né kód motoru BLS, ale nějakou klasiku, tam pak není moc co řešit

Známý jednoho takového v 1,9TDI má a je to supr auto

http://www.sauto.cz/osobn...uran/14402479?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...uran/12261222?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...uran/13739571?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...uran/14530226?goFrom=list

http://www.sauto.cz/osobn...uran/12476865?goFrom=list

A nebo u toho 2,0litra také vybrat dobrý kód motoru, ale tam už to bude horší. A ta 1,9TDI se dá krásně upravit kdyby ti nestačil výkon. Dá se říct že záměna turba a udělání SW (chipu) a jsi tak na 110 - 120kw s tím že motoru nesnížíš životnost. Jezdí i daleko, daleko více "vyždímané" (200PS a více) a drží bez problémů

viki  
viktor
2014-01-20 12:44:43

touran jednoduchý podvozek místo dobrý motory souhlas vyhnul bych se dvoulitrové verzi 103kw ta měla v prvopočátku spoustu nemocí

ta 407 mě přijde krok zpět nebo nevidím důvod proč měnit

A4 je celkem malí vůz

2014-01-20 12:49:54

@ Cyril:

http://www.sauto.cz/autob...atni/14435267?goFrom=list ... za pade!


Odpovědět

1  2