Fórum - Téma


cukání po zapnutí ventilace s topením...


Fórum Vectra B cukání po zapnutí ventilace s topením...

Informace o modelu: Opel Vectra B

Diskuze o vozidlu

2001 Vectra B 1.8

1 fotek  |  52 diskuzí

Výkon motoru 92 kW (125 PS) při 5600 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 800 ccm (110 cui), 4-válec, Řadový, 16-ventil, Z18XE.

luxus bejbe



2014-01-21 19:38:46

Po zapnutí topení motor ztratí výkon a začne cukat, musím více prošlapávat plynoví pedál až na zem, pokud držím jako při vypnutém topení tak na čvrt plynu vůbec nereaguje a musím úplně sešlápnou aby se chytil.

Potom co topení s ventilací vypnu, problém zmizí a motor zase pracuje jak má..

děkuju za rady

2014-01-22 14:39:40

kolik ti to dobíjí???

2014-01-22 17:36:45

ptám se: měřím při volnoběhu + - na baterce volty, ano?

myslíš že alternátor by moch bejt chycenej?

 p.s.
Pavel
2014-01-22 17:52:03

ano měříš na volnoběch a spuštěnými světly měl bys naměřit 13,8-14,3V

dále toto měření proved i při 2-3 tisíce otáček

Velda  
Laďa
2014-01-22 17:57:08

rocknroll: Po nastartování by jsi měl na baterce naměřit napětí cca 14V. Při otáčkách motoru 4000 ot./min. musí napětí činit 14,2 - 15,2V. Pokud ano, je alternátor s regulátorem napětí v pořádku a baterka je dobíjena. Pak bych problém hledal jinde.

 p.s.
Pavel
2014-01-22 18:04:30

velda: já bych se těch 15V bál 15V už je hodně

2014-01-22 18:19:33

Mno, mně těch 15V+ přijde taky už dost, ale v chytrý knížce k Omče to uvádějí přesně tak, jak tu píše Laďa...

2014-01-22 19:02:24

Díky chlapy, zkusim zítra...

Velda  
Laďa
2014-01-22 19:22:02

colommbo: Ahoj Jirko. No abych neudělal nějakou chybu, tak jsem to raději opsal. Ale těch 15V tam asi nenaměří. To by nejen žárovky pašly v riť

2014-01-22 20:15:27

velda: Já se poslední dobou, mám-li tu možnost a není-li mně zrovna příliš líno, taky radši nejdřív někam kouknu, bo už si toho moc nepamatuju... I pajtí v riť by maglá tóže ECU...

Krcinek  
Zdeněk
2014-01-23 11:03:21

velda: Zdravim tě autoelektrikař mi říkal14.5V je maximum jinak je regulator v prachu.

Krcinek  
Zdeněk
2014-01-23 11:06:38

colommbo: Nestěžuj si ještě nejsi tak starý jsi ještě mlád

2014-01-23 16:55:48

tak změřeno,

při volnoběhu 14.5-14.8V

při 2000 otáčkách : 14.20V

2014-01-24 16:35:29

nějaky nápady co s tím? asi navštívit autoeletrikáře že?

2014-01-24 17:50:36

rocknroll: Naměřené hodnoty se mi zdají v pořádku a asi nejsem sám... Jen mě teď napadlo, pokud se ti chce, zkus znova změřit ještě při zapnutém ventilátoru...

2014-01-24 18:21:45

dobrej nápad, zítra zkusim..

díky

2014-02-02 13:40:42

při zapnutém ventilátoru na volnoběh : 14,25V...

2014-02-02 14:33:55

rocknroll: Naprosto v pořádku...

2014-02-03 11:04:57

tak potom čím by to mohlo být, prosím Vás?

altík ne, regulace napětí ne, tak co asi?

2014-02-03 11:37:02

Ja mam jiny problem. Me zas houpe ventilator. Staci zapnout dalkovy a otacky vetraku jdou dolu... staci trosku pridat plyn a jsou nahoru, pak na volnobeh nekdy pridaj a nekdy uberou atd... Ale je to jako by sli o stupen dolu a nahoru.


Odpovědět