Fórum - Téma


Cukání motoru


Fórum Astra F Cukání motoru

Informace o modelu: Opel Astra F

Diskuze o vozidlu

1996 Astra F 1.4

6 diskuzí

Výkon motoru 60 kW (82 PS) při 5800 ot./min. Palivo benzín. 5-rychlostní Manuální převodovka. Motor 1 389 ccm (85 cui).

Motor C14SE KAT



2015-10-04 16:43:28

Zdravím Oplíky a prosím o radu. Vlastním rok Astru f, 1,4 Si, 60 kW a objevil se problém s motorem. Při jízdě na trojku, čtyřku motor cuká při přidání plynu. Když jedu na stupeň 1,2,5 nebo s lehkým plynem, tak nic nepozoruju. Díky za rady Popík

bad64  
2015-10-04 17:04:18

popik: Zde o tom něco je psané http://www.club-opel.com/...rchText=cuk%E1n%ED+motoru osobně bych vyčistil EGR ventil a pak se uvidí kontrolka diagnostiky nesvítí?

2015-10-14 19:18:38

bad64: díky za radu. Vyměnil jsem palivový filtr a zkontroloval svíčky. Jedna svíčka má prasklou keramiku a byla obalená sajrajtem. Zítra koupím nové a uvidíme. Každopádně už jezdí o trochu líp. Hledal jsem všude možně na netu foto, kde je egr. Buď není můj motor nikde vyfocen nebo jsem blb...nemůžu ho najít.

Venca49  
Václav
2015-10-14 21:45:47

popik: Tvůj motor C14SE nemá AGR. Buď rád,tam chyba nebude.

2016-11-09 13:12:07

Ahoj, mám podobný problém. Ze dne na den mi začala Astra Caravan 1.6 Si - C16SE cukat při zrychlování. Dělá to pouze do kopce, nejvíce na 2,3,4 stupeň, někdy i drobné cukání na 5ku v rozmezí otáček cca 1500-2200 hlavně u studeného motoru, ale někdy i u teplého. Zvláštní je, že někdy to za studena i tepla skoro necuká a druhý den zase jo. To co člověk vyjel na 3ku musí najednou na 2ku a jenom to lechtat. Občas pomůže zrychlovat jenom hodně pomalým přidáváním plynu. Nevím, zda to s tím souvisí, ale dříve se mi stávalo, že jsem např. před zatáčkou ve městě jel na 2ku bez plynu, projel zatáčku, přidal a motor párkrát zacukal. Pomohlo také jen pozvolné mačkání plynu. To co mi to dělá teď předtím nedělalo. Svíčky mám NGK cca 16000 km, škrtící klapka čištěna taky před cca 16000 km, benzínový filtr cca půl roku, benzín pravidelně aditivovaný VIFem a dostatek. Díky za rady!

2016-11-09 13:27:11

popik: spatne palici svicka, pokud jsi dal nove a SPRAVNE svicky (ideal NGK urcene pro tvuj motor) a problem pretrvava, pak bude nacaty rozdelovac a nebo zapalovaci kabely.

Pokud mas odporove kabely pak si muzes krasne zmerenim odporu zjistit zda jsou OK. Zmeris si odpory na kazdem kabelu v ohmech a tuto hodnotu vydelis delkou v cm. pokud bude vysledne cislo do 40 pak jsou jeste ok. idealni hodnota je okolo 25 max. 35. nad 50 je v haji na total. (Doufam ze si to pamatuju dobre ) Hodne se dozvis treba tu: (we, we we)calibra(tecka)cz/index.php/servis/vse-o-zapalovani

Pokud mas kabely medene tak odpor musi byt na vsech stejny, konkretni cisla ti nepovim, zalezi na konstrukci. Dulezite je ze vsechny musi mit odpor stejny. Byva 1500 az 2000 ohm. Ale spravne cislo je jen jedno, ovsem prijde na vyrobce.

Dalsi moznost je vadne vicko rozdelovace - nekdy pokuze rozebrat a oskrabat napecky.

Dalsi moznost je vadny palec rozdelovace, ale ve tvem pripade asi ne - protoze to by palilo zle na vsechny valce ne jen jeden.


Odpovědět