Fórum - Téma


Cosi mi unika ...


Fórum Pokec všeobecný Cosi mi unika ...



1  2  3

2011-10-16 09:21:46

Toto je můj první mazel a stál fakt hodně jak peněz tak práce.Výfuk z hondy,karbec z tatry 613.rozšířené,snížené co šlo to jsem udělal.Jenže motor pálil spojku jak prase a převodovka a nápravy díky tomu dostávali zabrat.Ale tachometr jsem v ní přetočilJenže ty věčné opravy ....stálo to víc než omega!!

2011-10-16 21:14:19

Doporučuji tohle

http://www.ceskatelevize....ngovana-spolecnost/video/

2011-10-16 21:31:58

RADOHANO:pěkné....koukám,že jsme zamlada měli stejnou krevní skupinu

jinak bych doporučil zkouknout jinej dokument,ale kdybych já tak našel ten odkaz na youtube....

Bylo to o lidech,co jeli a někoho zabili...svou přítelkini a nebo kámoše a tak...výpovědi z vězení a psychyka na hadry...to by měli pouštět v autoškolách......

2011-10-17 09:29:39

Hele Dawe, pohledej to, docela by me to zajimalo ... ale obavam se, ze ni to by moc nepomohlo. Jedine snad posadit ty mlady kebule do nejakyho volva (aby to prezili), pripoutat a poslat je ctyricitkou proti zdi ...

2011-10-17 11:57:33

To video znám a ten borec v tom hnědém triku je ze Zlína dělal u sekurity.Já měl tu Rapidku jako svoje první auto a v roce 1992 byl tuning v plenkách takže neexistovalo nic.Vše na koleně.Spojlery z laminátu ručně dělané.Šrouby a podložky dělané ve zbrojovce Vsetín.Motor u ladiče co dělal kdysi pro Jirku Sedláře /jezdil za JZD Podhoran Lukov/ součástky co šlo sehnat. jinak samo domo.Lak SIkkens tehdy za 20000kč ale komplet i vnitřek.Rapida byla rozebraná a znovu postavená.Vyvařené nápravy zesílené atd.Sedělo to jako prase a mohu říct že mi to zvědavci okukovali kde jsem zastavil.Ale díky tomu že jsme dostali vše na doraz možností bylo to pak problematické s opravama.Pořát tam něco odcházelo a na STK a emisích býval problém.Většinou s vysokým volnoběhem.Jak ho stáhli na 700ot. tak to zdechlo.Byla tam jiná vačka a ventily s pružinama a muselo tam být tak 850 jinak neudržel. Taky zadní gumy hořely i když jsem měl 175 i 185 70r13 .Prodal jsem ho po 9 letech a koupil Plymouth laser 2,0 ten byl špica a 7 let jezdil bez závad.Pak měl najeto 180000km a odešlo tam vše.Tak jsem ho prodal.Koupil omu a za 5 let jsem spokojen.Pár oprav jinak splehlivá.jen myslím že to je trochu rokama nebo autem.Jezdím pomalu a hlavně mě tuning už neláká... Spíš bych rád o level výš.Láká mě MB-S classe, BMW 745, VW Phaeton.Citroen C6,Lexus LS430 atd. ovšem Omega z domu nesmí.

2011-10-18 21:27:26

Tady to je....je tam dost smutnejch příběhů......

http://www.youtube.com/watch?v=OeocfuRXI8o

http://www.youtube.com/watch?v=Va-Xz4n220E

http://www.youtube.com/watch?v=-4bhNRuv4aI

http://www.youtube.com/watch?v=43RJX_-zPow

2011-10-18 22:05:18

To je .... zajimavy

2011-10-18 22:16:45

Joo to je...

Jinak srdce z mé šáde...ať vidíte,že nálepku turbo jsem tam měl oprávněně...

Jinak pro Radohano:Motor měl trvdší pružiny pod ventilama,vyleštěný kanály i s potrubým,vačka 280/280,odlahčenej setrvák z 10 na 5kg,odlehčená řemenice (vše vyváženo) snížená komprese,turbo z una 1,3ie,karburátor renault 5 1,4turbo,tlak přeplňování 0,5baru,intercooler

2011-10-19 09:14:06

Hezký. já už nepamatuju co tam bylo za vačku .Motor byl poskládaný z mojeho a díly brané z nějaké závodničky.Formule škoda.A co bylo tehdy po ruce.Tak aby to mělo výkon něco to vydrželo a jelo to.Vím že když jsem viděl motor na stole a snad v 5 bednách nevěřil jsem že někdy odjedu.Podle toho kámoše co to dělal měl cca 60kw ale to byl odhad.Původně 46kw.Poznat to bylo moc a byl takový točivý a bez vybrací.Prostě úplně jiné auto.Tehdy to bylo dělo a ten výfuk měl super zvuk.

2011-10-19 12:22:17

pro meldu : Zdravím a že se pletu do debaty, stěma kamionákama nemohu souhlasit ( měl by si to jednou skusit si za ten kamion sednout a pak bys jednal jinak ) je jasné když letíš 140 -150 a pak máš brzdit na 90 tak to nasere, skus jednou jed normálně pak to nebude tak dramatické.Nezapomínej že jsou to také lidé všechny je nebráním ale věčina je super ti jediní by ti pomohly nejvýc v nouzy.Tak se měj a jestli jsem se něčeho dotkl tak se omlouvám hoj . nezapomeň nebejt kamionáků tak 1kg pomerančů by stálo možná 250kč atd. A ještě kté ekodani stím také nesouhlasím spíš by měly omezit výkonové rozhraní pro mladé řidiče tak max 1500 cm3 (nic ve zlém taky jsem začínal)ale dnes je jiná doba někteří nemají žadnou ůctu k lidem.Je to rok od roku znát.Tak hlavně opatrně.

bad64  
2011-10-19 17:00:53

Pro kacerzd:kamionáci jsou bezohlední zrovna včera jsem jel s rodinou a předemnou byli dva kamiony a mezi nimi osobák,na přehledné rovince jsem je začal předjíždět a to hovádko z prvního kamionu,když jsem byl v /rovni jeho návěsu mne vytlačil mimo vozovku.Přitom měl zrcátka jako obrazovku u televize a když jsem zčal troubit jak o život jen udělal z okna posunek tzv.Topolánkovu jedničku.Tak že se jich moc nezastávej já v zimě jezdím se sypačem na horách a vim co jsou za blby a ještě arogantní.Je jasné že nejsou včichni stejní to ani netvrdím.Kolikrát v autě sedím víc hodin než oni.

2011-10-20 05:41:07

Pro Míla-bad64. To je to co říkám že nejsou všichni stejní jsou mezi něma hovada hlavně ti mladí já osobně mám také špatné skušenosti a to jezdím 8 let a to hlavně po eu a uk .Jestli jsem se někoho dotkl tak se omlouvám hoj

2011-10-20 11:02:24

Jo to máš pravdu.Kamiońáci ti si opravdu myslí."Jsem velký mačo s malým p....em." Tento týden jsem jezdil na kole trasa Hranice nad Bečvou -Valašské meziříčí.Předjelo mě cca 100 kamionů.Je tam fakt hustá doprava.A jestli 5 mě objelo podle předpisů s blinkram a oblouček tak na 1,5m. Jinak mě všichni těžce tlačily do příkopy.nepřejeli ani půlící čáru. A nejhorší místní dopravce z cementárny. měl jsem jeho zadní nárazník tak 15cm od řídítek, Ono v autě to je ještě snesitelné ,ale na kole jsi na silnici chudákJezdím raději lesem ,ale nejde to vždy a všude a můžu říct že řidiči neberou cyklisty za účastníky provozu.Tím ovšem neomlouvám dementy na kole .Ožralce a nebo 3 pitomce vedle sebe.Jenže pokud dodržuješ předpisy a kamion tě zavře že musíš do škarpy pak je to špatné.

2011-10-20 13:13:49

Zdarec ono i v autě je to kolikrád děs já na některé také pěkně kleju chovají se jak mistři mě na sněhu a ledě s 25t málem vytlačil s dálnice ještě jediné štěstí že jsem měl nové pneu tak jsem to ustál po 10km byl pěkně rozházenej po celé cestě a ve škarpě a já kvůly id pol jsem stál 5h v německu u lipska,Policajti se doptávaly na něho no tak jsem jim řekl svou příhodu a ti si ho pěkně podaly (v poutech s ním odjely).Tam se stakovej ma neserou.Stálo nás tam tehdy 35 kam.

2011-10-20 21:40:16

Když jedu autem,tak nadávám na ciklisty a když jedu na kole,tak nadávám na auta

2011-10-24 17:14:30

DaweTDS

JInak každej jezdí občas rychle, já z mý omegy nevyždímu víc ja 200km/h, z dodávky 195km/h - omezovač rychosti. ALe jak sami píšete, nedělám naschvály a nejezdím tak zdaleka pořád ale jen vyjímečně. Musí být volná cesta a musí být viděl, nejsem debil abych si naboural svoje auto... K tomu jak mladý maj mít do 1500ccm... koupí si Uno 1,2turbo a kam se hrabe audi A6 ve 3,0tdi Já začínal před 4rokama v 18-ti s 2,8D 66 kW 370Nm 1,6tuny a jak jsem byl spokojenej... Pak začaly omegy, první byla 2,5V6 125kW, druhá 2,5TD, třetí(stávající) 2,0DTI chip, čtvrtá 2,5TD chip - letec, teď VW T5 2,5TDI chip a jediný co jsem naboural hnedka v 18-ti byla ta 2,8D Nissan, když jsem jel po hlavní, a vyjel mi tam borec z areálu. Od tý doby jen ťukanec když jsem řídil otcovo starý rozpadlý prac auto, kterýmu brzdil jen předek, bylo přeložený a pršelo jak prase. Tak na semaforu ze 40km/h hold 30m brzdit nestačilo... Pak ani škrábnutí, musím zaklepat Najezdil jsem typuju tak 150 000km, což je nic, ale... S autem jsem jezdil po okolních vesnicích už od 9ti let kdy mě to otec naučil, od 15ti jsem lítal běžně s kámošema bez papírů, závody na nepoužívaných cestách apod, byla sranda... co zatáčka to ruční brzda, co jízda, to jen plyn na podlaze, a nikdy žádná kolize. Teda byli jsme dva kterým se dařilo. \Chteli jsme se i prihlásit na závody, ale bohužel nás k tomu nikdo nedokopal, takže jsme normálně pracující lidé... Záleží na tom, co má člověk v hlavě, to se projevuje i na silnici Mimochodem už se těším až napadne sníh, jestli omega ještě bude doma, tak snow rallye čeká Dodávka je bohužel předohrab.

Ale nekecám Vám, že ve vesnicích jezdim 50-60, dálnice 130, jen když něco zkouším, tak na chvilku třeba co to dá, ale jelikož mám své body a peníze rád, tak hnedka zase poslušně 130

Passatem rád trénuju ty tuningáře alá kus podlahy křídlo apod co maj 1,2HTP, 1,6MPI, 1,3MPI apod... Jsme velikým zastáncem naftových motorů a jejich tuningu - chip, Hybrid turbo, trysky apod... V passatu je 1,9TDI TDI chip stage I 140kW 463Nm. Až odejde turbo, pujde na TDI chip stage II saze z auta ven a diesel v duši,. Mirek

2011-10-24 17:35:50

jjj

2011-10-25 10:58:33

podivejte se, jak muzete dopadnout... Tohle byl nas kamarad http://zpravy.idnes.cz/dv...4_220435_praha-zpravy_cen

Sice jel rychle, ale nezvládl by to? Doufám, že PČR pořádně prošetří příčiny. Někdo prý se mu vloupal do favorita, a chtěl ho ukrást, a prý poškodil spínačku. Zasekla se? Proč by jinak nezatočil a kola byla stále rovně?


Odpovědět

1  2  3