Fórum - Téma


Corsa D 1.2i -16V.škube, vynechává volnoběh


Fórum Corsa D Corsa D 1.2i -16V.škube, vynechává volnoběh

Informace o modelu: Opel Corsa D


1  2  3

2012-12-30 13:53:40

bradys : tlaky motoru?? za studena a za tepla ??

2012-12-30 20:25:10

tlaky se měřili za tepla A VŠECHNY MĚLI STEJNĚ,i sem měřili tlak co dává čerpadlo benzínoví a dobrý taky

2012-12-30 20:31:30

dobrý tlaky a všechny stejně je kolik?? A za studena je kolik??

2012-12-30 20:40:01

zdravim-měřili se pouze za tepla ale měřil mito klučina co dělá v oplu a pujčil si měřák z oplu,ale hodnotu nevím

2012-12-30 20:56:00

to víš nesmíš se zlobit ale já už zažil tolik lidí co mi tvrdili mě to měřil kamarád a bylo to uplně super tlaky jako nový apřitom realita byla jinde bud kamarád nechtěl říci že je motor KO nebo měl strach že by byla oprava nákladná a on auto doporučil a vybral tak nechtěl takhle nést důsledky (vysvětlení jsem pak třeba slyšel ) "já doufal žese potká pak bych to svedl na vadu řemenu či kladky " a pod proto já chci vždy př těchto konverzacích znát hodnoty jelikož pak člově hledá přemýšlí bazíruje typuje a kolikrát zbytečně.

2012-12-30 21:04:17

Zcela s Hansem souhlasím, naprosto správnej a opodstatněnej přípodotek Prostě jako u doktora - celou anamnézu a příznaky uvést pěkně kompletálně hned na začátku a někdy je pro správné stanovení diagnózy a postupu léčby důležitý i to, čím jezdil tata a děd případně i praděd...

2012-12-30 21:04:18

jj,chápu-skusím zjistit hodnotu,a to už by mohlo mít blbý tlaky když to má naběháno 82000 km,kupoval sem to a mělo to 79000 asi jestli stim jezdil nákej dobytek tak asi možné to je

2012-12-30 21:07:54

Není zcela předpoklad, že by motor měl při tomhle náběhu mít špatný kompresní tlaky, ale halt někdy se musí postupovat vylučovací metodou a postupně si "odškrtnout", co je správně a už zkontrolovaný...

2012-12-30 21:12:42

nechám skontrolovat a napíši hodnoty,to je tak když člově kupuje auto a neveme si oborníka,hold člověk chybama se učí

2012-12-30 21:39:41

Mám tady octavii 2 RS 1 majitel najeto 102000km koupeno nové je to těsně po záruce a má velký diferenční rozdíl v tlakách a dělá sakra psí kusy a majitel je člověk který je slušný řidič je mu 47 a něco už zasebou má. Měl jsem tady city go jeden majitel 32000km motor KO

2013-01-02 21:43:42

Ja delal ventily na nesmrtelne 1.9 TDI 66 Kw po 10 000 Km! (pan jezdil na 900ot,petku tam cpal cca ve 30km/h,aby pry usetril). Priklanim se ke kolegum - vzhledem k tomu,co vse se uz na aute zkouselo a menilo, tak bych zacal odznova a tim nejzakladnejsim - zmerenim komprese. Nenapada me nic jineho, nez nejaky podpaleny ventil, nebo neco mechanickeho.. Ale na dalku je to tezke soudit,ale docela nerozumim servisakum,kteri se ti o to auto staraji... Nerikej mi,ze je takovy problem u 1.2ky v Corse prijit na pricinu Tebou popisovane zavady,pokud vsak dani mechanici rozumeji zakladnim principum spalovaciho motoru a jeho rizeni :)

2013-01-03 14:41:40

Lukyn to doplnil velice pěkně

2015-06-25 21:03:59

barometrické čidlo?měl jsem to podobné

2016-02-12 15:55:22

peodick: pomohlo to čidlo vymenit??? ake ma omicke hodnoty ???

2016-04-12 12:21:27

Riešil som tento istý problém, pomohla záslepka EGR ventilu. Pred zaslepením treba vypustiť chladiacu kvapalinu. Je to v poriadku už druhým rokom, len neviem, či prejdem cez emisie :)

2016-06-22 20:08:32

Zdravím lidi,

Nedávno jsem si pořídil Opel corsa D 2007 s ujetými 22 tis km.

Bylo tam 3/4 nádrže benzínu. Tak jsem jezdil až jsem měl čtvrt nádrže tak jsem natankoval do plné nádrže.

Ujel jsem asi 60 km a auto přestalo startovat. Nastartuji ho jedině přes nabíječku kde musím nastavit podpora startování. Myslel jsem si že to je původně baterii tak jsem ji vyměnil ale dělá to stále dále.

Jak se mi teda auto povede nastartovat tak dokud se nezahřeje tak auto škube nedrží otáčky atd. Jak se zahřeje tan na volnoběh už drží ale když jedu tak od 2000-3500ot. škube i když je teplé.

Chtěl jsem ještě vyzkoušet vyměnit svíčky, ale nějak nikde nemohu zjistit kde jsou umístěny.

Jinak z původního majtele vylezlo, že ta 3/4 nádrže v tom autě ležela rok.

Pak mě ještě napadlo, že to něco bud přicpalo a nebo se v nádrži nasrážela voda a ta vlastně vytlačí benzín nahoru a čerpadlo nasaje vodu.... Jak s autem pořádně zatřepu, tak to přes tu nabíječku chytne jinak ne.

Děkuji za odpověd ...

2016-06-22 20:26:45

Mne to robilo a už nerobí,nanovo nastaviť rozvody pomocou aretačnej sady, voľnobeh ide OK

2016-06-22 20:42:57

jan113: promin za zpoždění..čidlo pomohlo,opravdu..a hodnoty už ti vážně neřeknu,jen poznal jsem hned že to auto dělalo co mělo...byl jsem i na diagu poté výměně přímo Opel Zlín a vše cajk

bad64  
2016-06-23 15:22:10

hanis123: Dobrý den při registraci na club Vám mimo jiné byla doporučena stránka o doplnění profilu o vozidlo a motorizaci kterou jste zřejmně opomenul(a).Pokud vozidlo Opel nevlastníte stačí zapsat v Nastavení Změna profilu a dále ve VZKAZUJI vozidlo Opel nevlastním.Pokud budete tyto údaje nadále ignorovat může se stát,když budete potřebovat nějakou radu tato ignorace se obrátí proti Vám tím,že se nedočkáte odpovědi.Pokud máte vozidlo utajené je to jako by nebylo doplněno jelikož ho nevidíme.Super-Administrátor

2016-08-12 10:52:31

Dobrý den pánové. Prosím o radu - Corsa 1,2 16V, r.v. 2007, 160000 km:

Pokud chci za studena nastartovat musím nejdřív cca 2x otočit klíčem (bez točení startérem) - a poté to chytne, trochu to potom poškubává, jak se mírně zahřeje je klid. Za tepla bez problému. Problém se zhoršoval až to nestartovalo ani za tepla. Vylučovací metodou jsme zjistili, že byl styřelý o-kroužek na palivovém čerpadle v oblasti regulátoru tlaku - aspoň myslím, že se jedná o regulátor tlaku. Čerpadlo tedy čerpalo zpátky do nádrže. Těsnění jsme vyměnili, ihned to naskočilo, avšak za studena problém zůstává - tzn. musím 2x natlakovat a pak startovat. Myslíte, že by to mohlo být regulátorem tlaku paliva? Je to "ta věc" na čerpadle s konektorem? Nebo je celé čerpadlo špatné? Díky za rady!


Odpovědět

1  2  3